01 Nisan 2010

Safinaz :P

Eveeettt bu benim gerçek sesim :P Yok yok 1 Nisan şakası filan değil ama şaka gibi bir ses di mi :)

Temel Reisli tüm çizgi filmlerde benim sesimi kullanmalılar bence! Safinaz taklidini sevgilime ilk yaptığımda o da Miso gibi şoka girmiş ve bir süre kendine gelememişti! Üstünden nerdeyse 1 sene geçti, hala bu sese tahammül ettiğini düşünecek olursak 3 ihtimal var: 1. Beni gerçekten çok seviyor (bu ihtimal üstünde durmaktayım) 2. Kulaklarında pamukla yaşıyor (yine de sevgili en yakın zamanda bir kulak-burun-boğaz muayenesinden geçirilecek) 3. Artık kulakları ağır işitiyor

Hii hiii :)

12 yorum:

  1. hahahhahah :D Çok iyi taklit Nonicim, aynısı vallahi :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güldümmmmm:)))))))))
    Noni alemsin ya :)

    YanıtlaSil
  3. Seni çok seviyoooor...ben gözlerini gördüm..aşktan da biraz anlarım...

    YanıtlaSil
  4. ahaha. kedinin kaçışı harikaymış :)

    YanıtlaSil
  5. Miso'nun kulakları bugünde kesin çınlıyordur :P

    Tanyam biraz değil bence çoook anlıyorsun ;)

    YanıtlaSil
  6. nONİ BU YORUMU SİLME BİRİSİNE MESAJIM VARDA.

    buraya bakar 'Ka'
    Yazanıda görürler 'esq7'

    Bir insan Tuvalunet

    YanıtlaSil
  7. Korcan biz bişey anlamadık ama Ezgi mesajı almıştır sanırım ;)

    YanıtlaSil
  8. ahahha.. güldürdün beni, ne biçim kaçıyor öyle misocuk :)

    YanıtlaSil
  9. Eheheh Tnrımm =D
    Like it (:

    YanıtlaSil
  10. Evet umarız teşekkürler noni !

    Tuvalunet

    YanıtlaSil
  11. Ahahahahahahahahahah :D:D:D:D:D

    Koptum :D:D:D:D:D:D:D

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...