13 Nisan 2010

Bir Aşk Hikayesi

18 yorum:

  1. çok güzel olmuş :) sonuncuda koptum Noni :))

    YanıtlaSil
  2. noniciğim.
    bu kadar güzel anlatılır yaşanılan (:
    cok cici cok..
    senin gibi aynı :)

    YanıtlaSil
  3. bayıldım buna...
    gelmek istediğimiz nokta ortada :))

    YanıtlaSil
  4. <3 yaşasın ilkbahar, yaşasın kelebekler uçuşan mideler :D

    YanıtlaSil
  5. tam boğa burcu kadınısın :)

    YanıtlaSil
  6. alemsin ya ne güzel anlatıyorsun

    YanıtlaSil
  7. çok sevimliymiş senin aşk hikayesi hele sonu :)))

    YanıtlaSil
  8. Noni'nin Aşkı: Renkli Resimli fotoroman. 32 kısım, tekmili birden!

    YanıtlaSil
  9. Ne guzel icim acildi, hayat guzel mi ne :))

    gul

    YanıtlaSil
  10. Süper olmuş bu bayıldım :) Özellikle bende de aynı babetin olması sanki ayaklar benimmiş hissi verdi bi an :)

    YanıtlaSil
  11. Ayakkabıların markasını goremedim :)

    tuvalunet

    YanıtlaSil
  12. Noni babetler çok şeker!
    Hikaye de tabi :)

    YanıtlaSil
  13. Nazannesi14/4/10 00:54

    Aşk.. :)
    Cnm benim, yaşadığın her duygunun sonuna kadar tadını çıkar, değerini bil, hayatına yay..
    ps: valiz zamanı ne demek noni? meraktayım..

    YanıtlaSil
  14. ayakkabilarini cok begendim, insallah mutlu sona erersin :))

    YanıtlaSil
  15. O noktaya geldiğimizde ben kıyamam ki ona basamam ayağına :)

    İmza: Yufka yürekli Noni

    YanıtlaSil
  16. :) Valla ayakkabı canavarı olarak ben de çok beğendim babetleri :)) Pek uyumlu bir çift ayak olmuş :))

    YanıtlaSil
  17. Babetler canım ablamdan geldiler :)
    Çok zevkli bir ablam var benim :)

    YanıtlaSil
  18. ehiehiehiii allahtan ayakkabı topuklu değilmiş yoksa gelinmek istenen nokta son nokta da olabilir di:)))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...