27 Nisan 2010

Craziesssss

Çıtı pıtı ve sessiz hatunlardan daima korkacaksınız çünkü onların içinde küçük pembe renkli ama keskin dişli bir canavar yaşıyor olabilir! Aynen 2-chic yavrusu ve ben gibi mesela :P İkimiz de korku filmlerine bayılıyoruz, ben daha çok gerilimli psycho-thriller filmleri seviyorum, 2-chic kızı ise kesmeli biçmeli filmlere bayılır. Testere filmini mısırını yiye yiye gülerek seyrettiğine şahidim vallahi! Bu izlediğimiz kaçıncı korku filmi oldu bilmiyorum ama cuma günü sahilde yürüyüş sonrası gittiğimiz Crazies (Salgın) filmine tam puan verdik ;) Bu arada 14 Mayıs'ta gösterime girecek olan 3 boyutlu korku filmi Labirent'i iple çekiyorum!!!

12 yorum:

  1. kesmeli biçmeli değil ama gerilim de benim tercihim:))
    Crazies i mutlaka izliyorum o zaman:)

    YanıtlaSil
  2. ediye benzettim, ama çok benzemiyor mu?

    YanıtlaSil
  3. 4 gözle bekliyorum bende canım, bu arada ne yap ne et izlemediysen Inside'ı izle, mailin de spama düşmüş hemen döndüm canım mucx

    YanıtlaSil
  4. ne severdim bu blogu,gelir güler güler giderdim.demek her şeyin bir sonu olduğu doğruymuş.o alttaki kıpırdanan ŞEY orada durdukça,bilemem artık.ya o,ya ben.merhaba.:)

    YanıtlaSil
  5. Yaaaayyyykkksssss!!!!!!!

    YanıtlaSil
  6. Sine'mden mutlaka izle bence ;)

    Damlo ben ediyi izlememişim aaa ayıp bana!

    Stil Direktörü inside'ı izliyorum mutlaka ;)

    Nihan yum gözünü sen alta bakma :)

    Ablam habuyaaa'larını hatırladım şimdi bence korku filmine düşkünlüğümün altında yatan neden bu hii hii :)

    YanıtlaSil
  7. hahahahaa kesinlikle görüntüye kanmamak lazım diyorum bendeeee :):)
    filim gerçektten iyidi bende bir iki defa zıpladığımı itiraf etmeliyim.Böyle filimlerde mısır boyutunu daha büyük seçmek lazım :)

    YanıtlaSil
  8. Allah iyiliğinizi versin Noni :)) alemsin sen :P posterlere bayıldımm :)))

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Noni magnetini blogda da yayınlamak istedim. Bir kez daha teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. ohh no! edi dediğim stil direktörü resimdeki kişiyi ediye bensettim :D

    YanıtlaSil
  11. Bende bayılırım korku filmlerine...ama bu aralar seyretmesem daha iyi hehehe.

    YanıtlaSil
  12. Pasaklı Kraliçe paylaştığın için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...