19 Nisan 2010

Don't Wanna!!!

Cuma akşamı 2-chic kızının uzun zamandır beklediği bir haber nihayet çıkınca akşam bir araya gelip bunu kutlamak istedik... Ralli tantanası yüzünden en yakın mekanı seçip istikamet Kanyon dedik. Kutlama için de Wanna'yı seçtik. Açıkçası Hakkasan'dan beri bu mekanda ne değişti ben çözemedim?! Dekorasyon aynı, menü aynı, o iğrenç kadife siyah perdeler bile aynı! Ortam o kadar loş ki menüyü okumaya çalışırken şehla oluyorduk nerdeyse... Bir de ukala bir garsona denk geldik, bize menüyü okuma dersi verdi ama kendisi siparişi doğru yazma dersi almamış olacak ki hepimize yanlış yemekler getirdi. Üstüne bir de benim gibi bir vejeteryana pesketeryana tavuğu hanfendiii onlar tavuk değil karidesss diye yutturmaya çalıştı. Vallahi o tavuk parçalarının hepsini burnundan chopstick ile birlikte beynine kadar sokasım geldi!!! Çok sevgi doluyum canım çookkk :) Bir daha Wanna'mı? Thanks I don't Wanna!!!

Tacım; Vero Moda'dan...

12 yorum:

  1. en son resmine bayıldım...

    insanın hayatta her an sırtında güvenebileceği bir elin olduğunu hissetmek ne büyük bir huzur ve mutluluktur...o sıcaklık o huzur o sevgi

    YanıtlaSil
  2. Biz geçenlerde geç saatlerde gittik, kulüp vaziyetinde de servis rezalet, eskisi kesinlikle her yönden daha bir iyiydi.

    YanıtlaSil
  3. Elçin'cim evet o elin verdiği huzuru çok seviyorum :)

    Ceyda'cım o fotoğrafı Nermin çekti, harika kareler yakalıyor ama arkadaşımı bir türlü ikna edemiyorum fotoğraf makinesi almaya!!!

    Moda Cadısı; kulüp vaziyetine dönerken kalktık biz... bir şey sorucam Eda Taşpınar neden tavana bakarak yürüyor? Kendine güven o.k. güzel birşey ama fazlası komik duruyor :)

    YanıtlaSil
  4. İlk ve son kare diyorum..

    YanıtlaSil
  5. Nedense aynı sıkıntıyı ben de geçen,Astoria Kitchenette de hissetdim..Servis edilen tabağın,etrafındaki,o tabağı kirli gibi gösteren damlalar..Servisin ağırlığı,su istediğimizde garsonun pet şişeyi tak diye koyup gitmesi..Bardak dediğimizde,öylesine bardakların konulması..
    Ben de şimdi Kitchenette için aynı şeyi söylüyorum.
    "Thanx,i don't wanna...
    Sevgiler
    Pınar

    YanıtlaSil
  6. hahahahaaa yazı süper olmuşş çok güldüm gerçekten.yemekler hakkatten de kötüydü servis bir o kadar rezalet.
    Ben zaten artık neye inanıyorum biliyor musunuz, popüler mekan olduğundan ve neye benzediğini merak ettiğinde bir iki kadeh birşeyler içmeye gideceksin yemeğe değil.Çünkü işletmeciler nasıl olsa isim yapttık diye sürümden ne olursa özensiz önüne sürdüklerine inanıyorum.
    İyi haftalar cnm..

    YanıtlaSil
  7. ama loşluk da ortaya mükemmel bir fotoğraf çıkarmış :))

    YanıtlaSil
  8. Bilmem ben hiç öyle görmedim,hatta İstanbul Fashion Week'te kısa fotograf çekimimiz sırasında oldukça sevimli davranmıştı,şaşırmıştım :)

    YanıtlaSil
  9. Nonicim , çin yemeği seviyorsan ve henüz gitmediysen sana Taksim ÇinBüfe'yi tavsiye ederim. Bir de nişantaşında bir yer açılmış yeni (Bu Cemal Hünal'ın restoranının yanındaymış hemen) ona da bizim kızlar çok güzel dedi :) Veeee canım çekiyordu kaç haftadır yine canım çektiiii :) AA bu arada tacına bayıldım kocaman tam benlik ;)

    YanıtlaSil
  10. burnundan sokup beyninden çıkartmak miüü :o şaşkınlığımı nasıl ifade etsem bilemorum:) seni ilk defa bu kadar kızgın bi nonik görüorum. taç şahane küpe de gözüme doingkk diye parladı o da çok mu güzel ne:)

    YanıtlaSil
  11. Heee içimde küçük bir canavar yaşıyooo :P

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...