05 Nisan 2010

Kuş

Dün çok güzel bir sabaha merhaba dedim. Cumartesiden yemekleri hazırladım, pazar karşılama için heyecanla saatleri saymaya başladım. 1 aydır ayrı kaldığım anniş ve babişe kavuşacağım için çok sevinçliydim. Ama bizim kavuşma sevinçlerimiz hep eksiktir, kendimiz için sevinirken geride kalan için üzülür veya bunun tam aksini yaşarız. Tam bir duygu ikilemi olur anlayacağınız... Dün kendim için mutluluk yaşarken canım ablamı düşündükçe bir tuhaf oldum, bu duyguyu artık aşmış olmamız gerekir di mi? Ama uzakta olan diğer canınız olunca aşılamıyor ne yazık ki...

Havaalanı öncesi harika bir brunch için anneannemin yolunu tuttuk; ikimiz...

Canım anneannem bize harika bir kahvaltı masası hazırlamıştı.

Pazar keyfini süren bir tek biz değildik tabii ki...

Kızım anneannemin özenle diktiği çiçekleri gübrelemekle meşguldü, ahhh siz 4 ayaklılar ahhh :)

Havalimanına doğru yol alırken insanoğlu kuş misali diye geçirdik...

Kimbilir kaç kez baktık şu ekrana...

Veee kavuşma anı :)

Bu kadar duygu yüklü bir girişten sonra bu sırıtık foto oldu mu şimdi! Ablam bundan sonra bana 3kağıtçı Nonik derse de yeridir bence :P

Elbette her kavuşmanın içinde bir mutluluk saklıdır, ama kuş olup geride kalanlara doğru uçmayı hayal etmekten alıkoymaz bu bizi...

Bu hayaller içinde gezinirken bir başka kuş kanatlanıp uçar elimden...

Hafta sonu bu yoğunluğumdan ötürü hamurlarıma pek vakit ayıramadım, siparişlerini sabır ve anlayışla bekleyen herkese teşekkür ederim!

17 yorum:

  1. gözün aydıın :)

    süper olmuş kolye, bayıldım. ellerine sağlık Noni :)

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzel kedileriniz var.Benimde evde 5 sokakta baktığım 10 işyerinde de 3 tane var.Bana göre dünyanın en güzel varlıkları

    YanıtlaSil
  3. Noni seni tebrik ederim saat 10 da 15 ziyaretçin var! Umarım benimkide böyle olur...

    Tuvalunet :)

    YanıtlaSil
  4. Ooo süpermiş.. Hadi gözün aydın...

    YanıtlaSil
  5. Oleeey...gözün aydın...

    YanıtlaSil
  6. Kızım anneannemlerin kedisi, aslında o bir erkek(-miş bizde yeni öğrendik) ama ismi Kızım olarak kaldı hii hiii :)

    Kuşları ablam da kolye zannetmiş ama o bir süs kurdelesi de asmak için ;)

    YanıtlaSil
  7. Gözün aydın cnm...
    Çok güzel olmuş arkadaşım kolye ellerine sağlık orada arkada duran bi baykuş var neyin nesi nerenin neresi hemen açıklama istiyorum çok güzlemiş yaff.

    YanıtlaSil
  8. Arkadaki baykuşlu yüzük yeni cicilerimden :)

    2. baskı oluyor hii hii; yaptığım kolye değil süs :)

    YanıtlaSil
  9. beklenen buluşma ;)

    kızım da çok zilli bi şeye benziyor yahu. çook tatluu

    YanıtlaSil
  10. Nazannesi6/4/10 14:27

    Cnm,
    Gözünaydın.. :)
    İlk photoya hayran oldum, senin gibi muhteşem kareler yakalayan biri için o resim sıradan mıdır bilmem ama içindeki sabah huzurunu, huzura uyanmayı öyle güzel ifade etmiş ki...

    YanıtlaSil
  11. Gözün aydın nonicim...çok tatlısınız mevdoş ablanın güzelliği maşşalah hatuna valla hepimizi sollar...şu kuşlara gelince ,nikah şekeri olabiliriz dergibi bakıyorlar oralardan :)acaip tatlı olmuşlar eline sağlık nonicim öptüm

    YanıtlaSil
  12. Gözün aydın Noni. evet kızın yanı oğluşunuz çok tatlıymış benim de artık evde bir oğluşum var adı. onunla aynı evi paylaşmak çok büyük mutluluk.

    YanıtlaSil
  13. gözün aydın tatlım çok güzel cicler :)

    YanıtlaSil
  14. Teşekkürler kısssslar :) Sağ salim geldiler çok şükür.

    Tanyam kalpli broşu gözün bir yerden ısırıyor mu :)

    Kuşlar aslında kolye değ... amaaan ne önemi var canım, siz beğendiniz ya önemli olan bu ;)

    YanıtlaSil
  15. Noni annenden bloguna yeni yemek tarifleri yazmasını istiyoruz:) benim için iletir midin. ?verdigi tarifler superrrr tuvalunet

    YanıtlaSil
  16. ben de kolye sanmistim cok da begendim:))

    sen bunlari nasil hamurdan yapiyorsun noni ya boyle kendinden bunlar boyleymis gibi superrr:)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...