23 Nisan 2010

Kutluuuuu

Yavrularımız 2'ye ayrılır: 1. Masum yavrular (Örnek-1: Ablam, Selinim) 2. Tosarık yavrular (Örnek-2: Noni, Derinim)

Bugün masum tosarık tüm yavrularımızın günü, hepsini yanaklarından öpüyorum!

Hmmm bir de bu yavruların arasını bulmaya çalışan hep çilekeş, vefakar bir anne vardır (Örnek-3:Annem, Decaf Lattem) onların gününü de çok yakında kutlayacağız.

Hepinize çocukluğunuza geri döndüğünüz bir gün diliyorum!!!

p.s. Fotoya gelince; ablamın doğum günü, mumu o üflüyor, pastayı o kesiyor veee tüm hediyeler ona gidiyor, şimdi anladınız mı neden tosardığımı :)

8 yorum:

  1. benim ablamda masum olandı, ama ben onun d.gününde yaygarayla kendime de aldırırdım hediye. tabi küçükken :))

    YanıtlaSil
  2. :))) süper şekersiniz ya =)

    YanıtlaSil
  3. Canım ablam çok çekti benden çooook :)

    Ben ablamı özzledimmmm :(

    YanıtlaSil
  4. canim benim... ben de seni ozledim...

    :)

    YanıtlaSil
  5. Ama cok tatlı tosarmış minik Noni..

    YanıtlaSil
  6. :)) ay muhteşem hihiiihhi
    benim hiç kardeşim olmadı ama tek çocuk olduğum için hep ikiz kuzenlerimin üçüzü , benzeştiğimiz kuzenimin ikizi , teyzemin oğlunun güya öz kardeşi rollerinde kendimi ve etrafı kandırdım. Ben de sinir olurdum çok acayip kıskançtım şimdi sadece kocamı kıskanıyorum :)))

    YanıtlaSil
  7. yok yook... ben dogumgunu falan kacirmadim di mi?

    ikiniz de cok cok sekersiniz! Nilufer de sen de, ama fotograf konusmus cidden :) harika! tosariklari da severiz biz!

    "cicekyeyi kopayayim miii?" (bunun aciklamasini nilufer yapsin sana :)

    YanıtlaSil
  8. Tanyammmmm seni ve prensini görmeye gelicez bir ara!!!

    Nesobaby hii hii çocukların küçükken o etrafı kandırma çabalarına bayılıyorum :)

    Turkuaz Deniz; Yok hayır doğum günü değil sadece çocuk bayramını kutlamak istedim :)
    Ablaaaa açıkla hemen merak ettim bak şimdi !!!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...