21 Nisan 2010

Mambo

Kozyatağı'nda yeni açılan bir mağaza var; Mambo. Anadolu Yakası'nda oturanlar belki çoktan biliyordur... Ben geçtiğimiz aylarda farkettim, açıkçası dikkatimi ilk çeken şey içerdeki Audrey Hepburn tablosu oldu, bir bakalım neler varmış dedim ve inanılmaz hesaplı giysiler karşısında şok oldum. Koleksiyonlarının büyük çoğunluğu yurtdışına ihraç ettikleri giysilerden oluşuyormuş. Geçen cuma giydiğim arkası fermuarlı siyah-beyaz çizgili elbisem buradan ;)




Dün vitrinde görüp çok beğendiğim elbisenin bej rengini aldım, hem de inanılmaz bir fiyata! Mambo'nun web sitesi henüz yapım aşamasındaymış ancak mağazanın açık adresi için bu linke tıklayabilirsiniz ;)
Bugün ben yeni cicilerimle; Mambo elbisem, Forever 21 papuçlarım ve kendi tasarımım yüzüğümle arz-ı endam ettim :) Peki bugün sizin üstünüzde ne vardı kızlaaarrr ???

Update! Mambo'ya 2011'de yeniden gittim ama mağazanın eski halinden eser yoktu, giysiler kalitesiz, satıcı ise ilgisizdi, meğer mağaza el değiştirmiş, Kozyatağı'nda güzel bir butik var diye sevinirken kısa sürede kaybetmeme üzüldüm doğrusu :(

29 yorum:

  1. yaaa naptın sen şimdi kim gidecek kozyatağına , aklımada düştü o ilk resimdeki beyaz tshirt kudururum artık :))
    sende güle güle giymeyi unutma :))

    YanıtlaSil
  2. Ben niye bilmiyorum burayı yauw..

    YanıtlaSil
  3. Gri elbise cok hosuma gitti benim de, elbisenin arkasi biraz daha uzun sanirim onunden, sirt dekoltesi de hafif gevsek, nefismis!

    YanıtlaSil
  4. Nonişşş,
    Fiyat ver fiyat...
    Ama gerçekten pek şıks kıyafetler.Elbise manyağı olarak giderim valla..

    YanıtlaSil
  5. Butterflyfeeling teşekkürler ;) beyaz t-shirt'e gidip bir baksam mı acaba :)

    Haydinsçim burası Ali mağazasına çok yakın, hemen onun yan sokağında...

    Denizim aaa evet ben nasıl kaçırmışım onu tühhh :)

    Şebommm elbisenin fiyatı 39.90 teleee :)

    YanıtlaSil
  6. Canım elbisende pabbuçlarında çoook cici kurdelesiyle tam senlik..güle güle giy :) keşke bende yakın olsam şu hey mambo'ya! :)

    YanıtlaSil
  7. Burnumun dibindeki bu dükkanı nasıl farketmemişin hemen ışınlanmalı elbisen çok güzelmiş güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  8. Nonicimm nerededir ki ? Adresten ben bişi anlamamak :(

    YanıtlaSil
  9. nonicim benim gibi zariffff vücütlüler içinde büyük beden var mıydı :)

    YanıtlaSil
  10. ya naptın sen ama noni :( elbisene hayran kaldım. çok cici bir elbise.iyi günlerde giy ;) fiyatı beni bitirdi ühüüüühühühü :'(

    YanıtlaSil
  11. yazmayı unutmuşum. sormuşsun ya bugün siz ne giydiniz diye? bu elbiseui gördükten sonra ben ne giymişim ne önemi var :) hakkaten uzun zamandır adam gibi bi elbise bulamadığımdan sinirlerim zıp zıplarda :)

    YanıtlaSil
  12. iki rengi de çok güzel, güle güle kullan :)
    haydins biz de gidelim buraaa

    YanıtlaSil
  13. Elbise pek güzelmiş Nonicim güle güle giy. Kozyatağı bana biraz uzak kalıyor maalesef :( Sen ara ara birşeyler alırsan biz de üzerinde görürüz, gözümüz gönlümüz açılır :)

    YanıtlaSil
  14. nonicim güle güle giy. benim evimin karşısı burası. Çok güzel ayakabılar da getiriyorlar. Ben 2 ay önce süper bir bot aldım,içi kürklü hem de 69 TL'ye :)

    YanıtlaSil
  15. Hey Mambo
    Mambo İtaliano
    Hey Mamboooo

    Teşekkürler bambinosss

    Hey Mamboooooo

    :)

    YanıtlaSil
  16. Kızlar bu mağazada büyük beden kıyafetler de satılıyor, bir gidip bakın bence ;)

    Yeri de Kozyatağı'ndaki Modern Camii'ye çok yakın ama daha detaylı tarifi nasıl verebilirim bilemedim, belki nothing yardım eder bana ;)

    Muços grasyasss bambinossss :)

    YanıtlaSil
  17. Aldığınız elbiseye ve diğer resimlere bayıldım. En kısa sürede gideceğim.
    Ayrıca yüzüğe hepsinden çok bayıldım bende bu yüzükten istiyorum:)

    YanıtlaSil
  18. 2 türlü tarif vereyim;
    1-Minibüs caddesinden ayşe kadına doğru ilerliyoruz.Kazasker Shell'i geçtikten sonra 4. ışıklardan Emiroğlu Baklavacısını görünce sola kırıyoruz. Dümdüz yukarı çıkıyoruz.Solunuzda DiA kalacak şekilde ilerliyorsunuz, Oyak Sitesi C Blogu geçtikten hemen sonra solda.

    2- Erenköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi'nin ana giriş kapısından düz ilerle solda Reşat Paşa Cami kalacak yayan geliyorsan hemen ilk sola dön,yolun sonundan tekrar sol yap hemen Mamboyu görürsün.Araba ile de 2. sol sanırım yolun sonundan bu sefer de sağ.

    Bir de şimdi Kozzy AVM açılıyor bugün ona çok yakın diyebilirim.

    Yardımcı olabildim mi bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  19. YAA BOTİELERİN ÇOK GÜSEL NEKADRA YAPTIRDIN GÜLE GÜLE KULLAN HEPSİNİ

    YanıtlaSil
  20. edit: Reşat Paşa Cami demişim, Reşat Paşa Konağı olacak o ;) hiii pardon

    YanıtlaSil
  21. Bootielerimi Forever 21 mağazasından aldım ;)

    YanıtlaSil
  22. Elbiseye bittim noni tam benlik...hemen başvuru yapıp bu yakaya bir şube açtırmalı:) valla süper yüzükler şahane papişler öyle ..e sen her zaman olduğu gibi duble şahane ...güzel günlerde kullan mutlulukla ...yollara düşeceğiz hafta sonu anlaşılan öptüm sarıldım nur notanzi:forever new diye bir mağza var afilli yani sevdim duydun mu bilmem duymadıysan bakıvermeni önerip kaçanzi yawrii:) haydins by

    YanıtlaSil
  23. Hayırrr bakma sen ,elbise sana çok yakışmış uzak dur tshirtümden alamasamda o benim :)))

    YanıtlaSil
  24. Nothing tarif için çok teşekkürler ;)

    Nurcuğum evet o mağazaya girdim birkaç defa aynen bu Forever 21 mağazasına benziyordu ;)

    Buterflyfeeling tamam uzak duruyorum :)

    YanıtlaSil
  25. ben de bu kombini cok begendim her zamanki gibi başarılı, bir de zaten yuzdeki pozitif gulumseme herseye bedel..bu magazanın yolu cok yakında tutulacak:)

    YanıtlaSil
  26. ayy bende çizgili elbiseden istiyoruuuumm, üzerinde çok güzel durmuşttu bende almak istiyorum.

    YanıtlaSil
  27. Ay benim bekarlık mahallem Kozyatağım canım benim :)
    Reşat paşa camii diyince aa dedim konağın yanına camisini de mi açmışlar :P
    oralarda hatta Peri + Ali gibi bu tarz mağazalar vardır o sokak mı acaba?? Anafen'in sokağı mıdır ?
    Pek güzel pek şık hem de ucuz diyorsun :)) tavsiye için teşekkürler Noni co ! uğramak istedim ( tabii 6 kg verince :( offf ) bu fazla kilolarla hiçbirşey alasım gelmiyooooorrr !

    YanıtlaSil
  28. Merhaba!
    Ben Mambo'nun yeni sahibiyim.Mambo'yu nisan 2011'de mevcut mallarıyla birlikte devraldım;yani sizin o olumsuz eleştirinizi paylaştığınızda,mağazada eski sahibinin almış olduğu mallar vardı.Dolayısıyla eleştiriniz o mallara oldu.Yazdıklarınıza çok şaşırdım ve üzüldüm.Müşterilerimizi rahatsız etmeyecek kadar ilgili davrandığımı düşünüyorum ve bu işi severek yapıyorum.Sonuçta ben orayı yeni devralmıştım ve kendimi ifade etmek ve kalitemi gösterebilmek için bir süreye ihtiyacım vardı.Çok uzun zamandır bu işi yapıyorum ve hiçbir zaman sıradan olmadım.
    Ürünler kalitesizdi demişsiniz...Evet haklısınız!..Devraldığımda mağazada outlet ürünler vardı ve hepsini adedi 1.75 liraya,yani neredeyse bedavaya toptan olarak verip temizledim.
    Yeni aldığım ürünler fransadan ithal ünlü markaların orijinal ürünleridir ve ipek ağırlıklıdır.
    Mambonun kalitesini arttırdığımızı,hızla sayısı artan seçkin müşterilerimizin memnuniyeti ile anlıyoruz.
    Sizi en kısa zamanda tanışmaya,yeni kaliteli ürünlerimizi tanıtmaya ve olumsuz önyargınızı değiştirmenizi umarak kahve içmeye davet ediyorum.
    Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kemal Bey zaman ayırıp yorum bıraktığınız için teşekkür ederim, amacım kimseyi üzmek değildi sadece sevdiğim bir mağazada uğradığım hayal kırıklığını paylaştım. Yorumunuzdan sonra malların neden o kadar kalitesiz olduğunu anlamış oldum, en kısa zamanda mağazanızı yeniden ziyaret edeceğim hatta izin verirseniz blogumda yeni ürünlerinize de seve seve yer veririm...
      Sevgi ve saygılarımla...

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...