27 Nisan 2010

Mihrabat'ta Kahvaltı

Helloooo Ladies!!! Tatiliniz nasıl geçti bakiyim??? Biz buralardaydık, bol bol dinlendik, cuma sabahı havanın güzel olmasını fırsat bilip çok fazla yol katetmeden Kavacık'taki Mihrabat Korusu'na gidip güzel bir manzara eşliğinde kahvaltı keyfi yaptık. Mihrabat'ta birtakım yenilikler olmuş, eski yerlerinin hemen sağ tarafına yeni bir yer daha yapmışlar. İyi hoş da bir de sadece musikiden oluşan şu müzik arşivlerini bir yenileseler ne güzel olacak! Böyle ormanlık tepelerde musiki duyunca Hülya Koçyiğit & Kartal Tibet'in oynadığı "Senede Bir Gün" filminde gibi hissediyorum kendimi elimde değil :P

Bu arada ilgilenenler için; Mihrabat'ta kahvaltı 25 TL, pazar günleri açık büfe brunch ise 35 TL...

7 yorum:

  1. Ladies ? o.O
    Olmadı ama -.-'

    YanıtlaSil
  2. sevgili nonim, ben en son 2 sene once gitmistim buraya, brunch'i fena degildi, son duurm nasil kahvalti kalitesi hakkinda, merak ettim...bizi bilgilendirsene:)optum cok...

    YanıtlaSil
  3. şşşşş aloo giden var gidemeyen var yawriiiiiii:) şakkaa... fevkaladenin fevkinde bir manzara eşlinde satırlarıma son verirken tatlı yanaklardan öper kepçe kulaklardan çekerr:) bir daha ki koru aktivitesinde buluşuncayadek esenlikler dilerim.. burnumu cekip son bir hamleyle benim gıripli ve pmsli çekilmez bedenimi çeken canım yatağımdan uzanarak satırları zorlayıp aradan kıvrılıp gönüllerin sultanı nonimizi selamlıyorum ...:) noniciimm süpper nur seni öpper bizde gezdik sayende teşekkürleer

    YanıtlaSil
  4. Modafobik; doğru en azından 2 beyi (babiş ve sevgiliyi) de düşünerek ladies & centilmın demeliydim ;)

    Canım perim biz cuma gittiğimiz için brunch yoktu kahvaltı tabağı aldık, fena değildi... Geçen sene anniş ve babişle bruncha gitmiştik, o zaman çeşit daha fazlaydı...

    Nur canım benim geçmiş olsun! Bu arada bizim şu hayta pms'ler hep aynı döneme denk geliyor :P Asabiyim anloorsun beni di mi :)

    YanıtlaSil
  5. Off su Istanbul'un korulari adami bitir yaa. Cok guzel gozukuyor Nonicim.

    gul

    YanıtlaSil
  6. Manzara müthiş görünüyor ben burayı biliyorum sanırsam...

    YanıtlaSil
  7. Ahahah biz de varız burda amaa =D

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...