14 Nisan 2010

Nisan Ayının Sürpriz Hamur Çekilişi !!!


Anaaaa Nisanın ortası gelmiş ben hala çekilişime başlamamışım ayıp bana!!!

Ben zamanın hızına yetişemiyorum, siz yetişebiliyor musunuz?

Bu ayki sürpriz hamur çekilişimde kazananı elimden geldiğince şımartmak istedim. Hazırladığım pakette;

~ Saç bantı
~ Küpe
~ Yüzük
~ Magnet
~ Sürpriz hamur

gibi ufak tefek hediyelerim olacak ;)

Bu sefer sürpriz hamur ile ilgili bir ipucu yok, çünkü ipucunu yazarsam ne olduğunu şıp diye bulacaksınız :) Ama isme özel bir hamur olacağı için yorumlarınızda isminizi (veya takma adınızı) mutlaka yazmanız gerekiyor...

Kazananı cuma günü açıklayacağım, o zamana kadar oruvaa madamlar :)
Geelll bacım gelll sen de gel çekinmeden geeellll aşkı seviyorsan pissiyi seviyorsan geelllll ama ismini yazıp da geellll :)

116 yorum:

  1. hediyeleri çok merak ettim doğrusu özellikle sürpriz hamuru :)

    YanıtlaSil
  2. bence cevap afrodit. hem askin, hem guzelligin tanricasi :) hediyelere bakinca da insanin direk aklina afrodit geliyor :))

    serpil

    YanıtlaSil
  3. Hadi kızımın şansına bende katılayım bu sefer:)

    Tuğçe'dir adı
    Noni ablası hemen onu çekilişe aldı:))))))

    YanıtlaSil
  4. ya istiyoummm istiyorummm adım ebru
    ebru__sryldz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. ''hepsi benim olsun olmaz mı:)))sevgiler...fehime

    YanıtlaSil
  6. Pınar,Pınar,Pınar...
    Yani bu hediye veriliyor diye mesaj otma olayı ne kadar bana ters gelse de,söz konusu senin hediylerin olunca dayanamıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  7. Sürpriz hamur kuşlu bir şey olabilir bu defa :)

    YanıtlaSil
  8. Sürprizlere bayılırım :)) Pissilerime kavuştum eline sağlık çoook tatlılar minnoşlar :) ellerin dert görmesin!! :))

    YanıtlaSil
  9. şimdi biz pissinin ne yaptıgını mı yazıcaz?? kazanma şartı nedir ben anlamadım:((
    saat 16,23 ve bu saat çalışan birinin kafasının durması için makul bir saat di mi...

    YanıtlaSil
  10. gamze gezgen14/4/10 16:35

    ben de istiyoruuuum:) şimdiye kadar hep imrendim o hamurlara, belki bu sefer benim de olur:)

    YanıtlaSil
  11. dün aklıma gelmişti.
    noninin bu ayki çelikişi noldu diye(:
    baya baya her ay bekliyorum yahu..
    yaşlandım =P
    kelemek olur
    betül olur (:

    YanıtlaSil
  12. benim adım nagihan :) hamurlarınızı çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Merhaba, hergün bize verdiğin enerji muhteşem, seni çok seviyorum meslekdaşım.

    YanıtlaSil
  14. benim olsun benim olsun lütfeeeeen :D ismim melike bu arada :P

    YanıtlaSil
  15. sanırım yine pissi ile ilgili tahmin yapacağız :D bence bu sefer dansöz olmuştur :) bu ay ki çekiliş bereketliymiş :) ben de yine her ay katıldığım gibi yine katılıyorum :) bakalım bu ay şans bana gülecek mi?

    YanıtlaSil
  16. Bendee katilmak istiyorum bu sefer cekilise :)

    Berna adim tabii ki :)

    Kesin ben kazanicam biliyorum hehe

    YanıtlaSil
  17. istiyorum istiyorum istiyorum :) zeyneb

    YanıtlaSil
  18. Selam, isim yazan kolye..Reyhane takma ad

    YanıtlaSil
  19. Ben katılmak istiyoruuum :)
    Aslıhan :)

    YanıtlaSil
  20. Noniden harika bir paket.:) Hadi hayırlısı...

    YanıtlaSil
  21. Kiraz benim adıııııımmmmmm, çok çok çok tatlıyıııımmm :Pp Ben isterim, herşeyden biraz isterim :D

    YanıtlaSil
  22. Ooo bu paket kaçırılmayacak cinstenmiş:) Yine umudum yok ama Miss Sensible yazan bir hamurumun olması çok hoşuma giderdi :)

    YanıtlaSil
  23. bu süper yetenekli hatunun hediyelerini bende kazanmak istiyorum!!
    abuk kraker

    YanıtlaSil
  24. Selam, bence aşkla ilgili bir hamur olacak, mesela geçen yayınladığın üst üste ayaklar olabilir :)

    YanıtlaSil
  25. ben istiyoruum ben bennn :)

    YanıtlaSil
  26. Bayılıyorum hamurlarına...İlk defa katılacaktım, hatta şuan itibariyle katıldım bile;) ipuçsuz nasıl olacak bakalım

    YanıtlaSil
  27. e hadi deniyelim şansımızı madem :)

    ismim de Eda ;)

    YanıtlaSil
  28. bende istiyorum bende...

    YanıtlaSil
  29. Kupe sac bandi yuzuk disinda hamur nasil acaba ?

    Korcan :)


    Hadi bakalim kolay gelsin bir acayip zor yaris banane aman Ben anlamam çok hesapli ince iş!

    YanıtlaSil
  30. ilknur yıldırım14/4/10 18:33

    bende yazayım gıtsın adım ilknur

    YanıtlaSil
  31. Ben de katılmak istiyorum, hem de çok...
    özge

    YanıtlaSil
  32. ben daha yeni keşfettim burayı...
    amanın, ne de gücelmiş...:)
    April April April :)

    YanıtlaSil
  33. bu seferki sürpriz hamurun ne olduğunu çok merak ediyorum ama eminim yine süppper şeyler çıkacak ortaya. be sefer benim olmalı,benim,benim,benimm:))))

    YanıtlaSil
  34. Merhabalar,
    Yaptıklarınız gerçekten çok güzel, öncelikle ellerinize sağlık. Ben de bir şansımı denemek istiyorum, adım Elmas bu arada. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  35. slm noni çok eğlenceli bir bloğun var seni zevkle izliyorum hamurlar harika yeteneğine hayranım pisileri de çoook severim ismim Fatma arkadaşlarım da Papatya derler sevgiler...

    YanıtlaSil
  36. yettimmmm işallah bukez bana çıkar noni neden bukadar istedim anlamadım neyse.. olurda olur yani olur mu olur sen nur değilde miracle olarak düşün beni kissledimmm:))) tenkyu boğa ve doğa kızı balık ve doğa kızdan sevgiler

    YanıtlaSil
  37. yeni takipçin gülsün :)

    YanıtlaSil
  38. ben de geldim hemen :))


    beliz

    YanıtlaSil
  39. Noniş,
    Eğer bana çıkmazsa Tanya'dan uzak dur bir dost'' tehditlerimle kabus gibi çökerim üstüne...Sonra cadde de her gördüğümde de terbiyesizlik yaparım haberin olsun....

    YanıtlaSil
  40. noni'cimm hediyeler benimmm olmaliiiii:) simdiden heyecanlandimmm..
    Pinar

    YanıtlaSil
  41. Acaba nedir nedir Noni !!!

    Hacer = )

    YanıtlaSil
  42. Şansımı denemek istedim bende.
    İnşallah benim olur :)
    - AHU -

    YanıtlaSil
  43. aşkı seviyorum pissiyi seviyorum noni yi çok seviyorum, işte geldim burdayım nonişko :)

    YanıtlaSil
  44. o değilde ben blogu bayadır okuyorum ama hal abi google hesabı almadığım için yorum yazmaya çekiniyroum sadece hediyeler kısmında tüm yüzsüzlüğümle yazıyorumD::Dgene mükemmel ötesi parçalar çıacağından gene şansımı deniyim dedim..
    -bilge

    YanıtlaSil
  45. bende katılmak istiyorummm bende bendeee :)

    YanıtlaSil
  46. uzun zamandır takibindeyim ama ilk defa çekilişe katlıyorum. Umarım bana çıkar... Hacer :)

    YanıtlaSil
  47. Kendi ismimde dort harfli diyip kazanirsam sana mail atabilirmiyim Noni'cim =)

    Ay lutfen bu sefer benim olsun guzellikler =)

    insideofmypurse@gmail.com

    Cikmasa da olsun ben gene bikmadan her ay yazicam =)

    Optum seni...

    YanıtlaSil
  48. noniciğim bugün oğluşumun ılk aşısı oldu, bıraz üzüldü ama senın bloğu açar açamz geldi klavyenın üzerinde mayıştı. oğluma bıle huzur buldu sayende. ben de oğluşumun adına katılıyorum çekilişe. sana mail atmıstım oğluşumun resimlerini göndermiştim sana. umarım almışsındır. oğluşumun adı Duman.

    YanıtlaSil
  49. İsteyenin bi yüzü kara, vermeyen kunta kinte :P
    Selcan

    YanıtlaSil
  50. çıkmaz ama bir şansımı deneyeyim yada vazgeçtim çıkacak biliyorum evrene olumlu mesaj göndereyim :) ben zişan

    YanıtlaSil
  51. Noninoninoninoninoni noni .. Nonisi gelene pisicik :)

    Gaye

    YanıtlaSil
  52. Doğurucam şurda..hala arsızlık peşindeyim ya bravo bana hahahyt...

    YanıtlaSil
  53. İlk kez bir çekilişe katılacağım ama ne yapacağım ben bilemedim :)

    YanıtlaSil
  54. isteyenin bi yüzü:)) şansını zorlama burçin dediğini duyuyorum ama olsun bende varımm :))) herkese bol şanslar beybiler

    YanıtlaSil
  55. Noni,
    Ben de katılmak istiyorum bu kez :)

    Gamze.

    YanıtlaSil
  56. gel pisi pisi gell:))
    ismim zeynep

    YanıtlaSil
  57. Heyecan yaptim. Bu zamana kadar verilen hediyelere bayildim. Belkide sira bende :)
    Evrim

    YanıtlaSil
  58. bende istiyorummm(:

    deniz

    YanıtlaSil
  59. nonimmm hergün yazılarını zevkle takip ediyorum sıcacık, candan,yaramaz,duygulu,gerçek bi kadınsın sen.insana ev sıcaklığı veriyorsun bu kadar hamarat olmanda cabası.ayrıca espri yeteneğinde almış başını gidiyor.hediyeler çok güzel ama sen herşeyden güzelsin.......:)))

    YanıtlaSil
  60. Merhaba Noni,
    Seni uzun zamandır severek takip ediyorum. Yazdıkların, yaptıkların ve pissi çok hoş :) Şansımı denemek istedim, en sevdiğim ay olan nisan belki şanslı ayımdır kimbilir :)

    Ada

    YanıtlaSil
  61. bana çıkmaz demiyorum , banada çıkabilir :) gamze

    YanıtlaSil
  62. bu cekilisi alicam baska yolu yok :p
    Zuzu

    YanıtlaSil
  63. Benim adımı doğru dürüst anlayan yada telaffuz eden çok az insan oldu..Yurdagül,Aydagül hatta bir kere Bağdagül bile diyen oldu :)
    Adım Yurdanur.Çok da zor değil değil mi?Ama nasıl bir hamur olur bu ad..Doğrusu bilemedim :)

    YanıtlaSil
  64. Şans bu ay benden yana olur umarım.Doğum günü hediyem de olur hem de :))

    YanıtlaSil
  65. Kazıkazan gibi hiç çıkmayacağını bile bile deneme takınıtısı benimkisi ama belki bir gün benide görenler olur ve tarih büyük puntlarla yazılır:P Deniz buarada ben...

    YanıtlaSil
  66. Kazı kazan gibi çıkmayacağını bile bile, bile bile lades benimkisi, ama birgün benide gören olur belki ve tarih yazar büyük puntolarla bugünü:P DENİZ buarada ben:)

    YanıtlaSil
  67. Bence bu ayki hamur bir gelin olabilir :)
    Kıskandım, bende katılmak istiyorum:)
    Glam

    YanıtlaSil
  68. Merak merak merak ve kocaman bir merak :)
    Mavi ,seçtim isim olarak :)

    YanıtlaSil
  69. ay ben bayılıyorum yaptıklarınıza hepsi çok şirin bana çıksın bana çıksın:)))
    40 kere söylesem olurmu acabaaa???

    YanıtlaSil
  70. bence bu ayki hamur üst üste ayaklar olabilir yada gelin mi acaba?yaa bu ayki çekiliş kesin benim çok istiyorum zaten içime de doğuyor kein bana çıkacak:))) ismim gamze

    YanıtlaSil
  71. işte burdayım geldim...hep bu blogu takipteyim :) FÜSUN dur adım, yenmez yutulur tadım :P

    YanıtlaSil
  72. demek sadece isim yazmak gerekiyor:) daha önceki çekilişlerde hediye kazanmış bir arsız olarak gene bana çıksın istiyorum. bana bana bana bana bana bana:) diğdem

    YanıtlaSil
  73. Israrla bu 3. yorumun neden göremiyorum yorumumu..Bende çekilişe katılmakk ve kendimi şanslı hissetmek istiyorum :) sevgiler noni

    YanıtlaSil
  74. Belki bu sefer bana çıkar diyerek bir ümit ben de katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  75. Ben de denemek istiyorum şansımı.
    Aşkı da seviyorum pissiyi de.. İsmim Berna :)

    YanıtlaSil
  76. Artık bana çıksın bu sefer ya ama ağlayacağım artık
    bu arada adım Hacer

    YanıtlaSil
  77. Benim neyim eksik, ben de katılmak istiyorum yahu:)

    YanıtlaSil
  78. isme özel miii çook merak ettim..
    ama bu sefer çıksın yaaa :))

    YanıtlaSil
  79. Nonicim :) Belki benim olur supriz hamur belli mi olur ?

    Benim olsunnn :)

    YanıtlaSil
  80. e bu sefer sansımı denemezsem olmaz be nonik :)

    YanıtlaSil
  81. Kızımın adına katılmak istiyorum. İsmi Eylül.
    Sevgilerr

    YanıtlaSil
  82. bende istiyorummmm... ama çıkmıyo ki :( (ama belki bu kez şansım döner ne demişler çıkmadık candan ümit kesilmezzz)

    YanıtlaSil
  83. Bence, tombiş bir kedidir o, etrafında yediği balıkların kılçığı olan...
    DeryaK

    YanıtlaSil
  84. Bu sefer kaçırmadım :) MERAKLA SONUCU BEKLİYORUM.

    AYSUN

    YanıtlaSil
  85. Herkese bol şans..

    Özlem

    YanıtlaSil
  86. bende katılmak istedim :) bence bu ayki süpriz hamurun üzerinde isim yazan bir ürün olacak kolye olabilir yada kedinin elinde bir tabela
    sevgiler
    şengül

    YanıtlaSil
  87. her seferinde merakla heyecanla beklioum ama olmuo şans gülmüo:))olsun pes etmek yoooğ:)
    burcu..

    YanıtlaSil
  88. Merhaba Ben Leyla

    2 ay oldu seninle tanışalı ama inan çok sevdim seni. Bende kuzuşum defne için katılayım sevgiyle

    YanıtlaSil
  89. Torpil gormek istiyorum!!!!
    Ablasinin sozunu dinlemeyenin gozu sasi olur!!!! hahahahaha!

    YanıtlaSil
  90. noni
    bana çıksın noluurrr..

    elif

    YanıtlaSil
  91. Ne çıkarsa bahtımıza =)

    Aslı

    YanıtlaSil
  92. Her ay bıkmadan katılıyorum bana çıkana kadar buralardayım :))

    hülya

    YanıtlaSil
  93. Merhaba, ablanızın sitesini takip ediyorum ve çekilişten de öyle haberdar oldum. Ben de şansımı deneyebilir miyim?

    YanıtlaSil
  94. Bende varım! My name is "Flame" :PP

    YanıtlaSil
  95. merhabaa , bol şanslar - GAYE-

    YanıtlaSil
  96. selin ve derinin teyzesimişsiniz..bende katıldım gitti madem:)

    gülcan..

    YanıtlaSil
  97. ben varım nonikim, istemekle oluyor mu göreceğiz bakalım :)

    YanıtlaSil
  98. bizde deneyelim bu sefer :)
    şebnem

    YanıtlaSil
  99. Kızlarımın şansı olsun bu sefer Noni:)

    Zeynep ve Elanur

    YanıtlaSil
  100. e hadi bakalim merakla bekliyorum.
    Esengül

    YanıtlaSil
  101. bu sefer benim olsunlarrrrr
    :)

    YanıtlaSil
  102. husrana ugrama ihtimalim cook yuksek olsa da, ben de varim :)

    YanıtlaSil
  103. Noni süpriz hamur mu dedi????
    sen ipucu verseydin ben yine bilemezdim zaten:))
    Sinem

    YanıtlaSil
  104. Ya çıkarsa :)
    Eminim hepsi birbirinden güzeldirler...

    Sevgiler

    Vijdan

    YanıtlaSil
  105. e bi şansımı deneyim bende:)
    anneböcük zehra beeeen:))

    YanıtlaSil
  106. EEE bana çıksınnnn !!!
    Ltfnnnn

    sELİNn

    YanıtlaSil
  107. bana cıksınnnn:)EDA

    YanıtlaSil
  108. Ben de şansımı denemek istiyorum. Kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  109. sevgili noni hediyeler harika bu ay yine..ismim serap ve takma ismim pisicik ;) senin pissi ile adaş sayılırız ;) sevgiler..

    YanıtlaSil
  110. Eğer şansım döerse bu kazandığım ilk hediye olucak bu tarz yarışmalardan. İsmim Gökçe

    YanıtlaSil
  111. Süpriz hamuru çok merak ettim gerçekten. (: Bende varım... ((:

    Irmak.

    YanıtlaSil
  112. bende istiyorum sevgiler
    pelinn

    YanıtlaSil
  113. bende istiyorum..o güzel pisicikli hamurlardan...çok tatlılar...demet_psikoloji@hotmail.com

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...