29 Nisan 2010

Teşekkürler Sütaş!

Hellim peynirine bayılırım, çok iyi kızarmış hellimli bir salataya asla hayır diyemem. Normalde bulursam Kıbrıs hellimi veya bildiğimiz marka hellimlerden kullanıyorum. Geçen gün markette Sütaş'ın hellim peynirini gördüm ve haydi bir deniyim dedim. Eve gittim, tavaya koydum, o da ne?! Bizim hellim oldu eritme peyniri ve çarşaf gibi yayıldı tavaya... Neyseki büyük markaların websayfalarında öneri/şikayet alanları yer alıyor. Ben de hakkını arayan bir tüketici olarak (bu yönümü annemden almış olmalıyım!) ertesi sabah bir mail ile şikayetlerimi belirttim kendilerine... 1 saat geçmeden Sütaş'tan bir telefon geldi! Canım memleketimde müşteri her zaman haklıdır anlayışı pek yer almadığı için bu kadar hızlı geri dönmelerine çok şaşırdım doğrusu! Bu durumun marketin raflarında ürünü saklama koşullarından doğmuş olabileceğini belirterek özür dilediler. Ertesi gün de bir yetkili elinde bir paket hellimle gelip tekrar özürlerini iletti. (Ve bu sefer gelen tavada gerçekten diğeri gibi erimedi...) Bu nazik davranışlarından ötürü ben de blogumda kendilerine teşekkür etmek istedim; müşterilerinize verdiğiniz değer için teşekkürler Sütaş!

9 yorum:

  1. Cidden süpermiş ya =D
    Böyle hizmet görmeyeli uzun zaman olmuş o.O

    YanıtlaSil
  2. Waaooowww... cidden seviniyorum böyle şeyleri duydukça :D

    Ben de eski evimdeyken "mektuplarım kayboluyor" diye mail atmıştım PTT'ye 1 hafta sonra bizim postacıyı yanına alıp gelmişti yetkili kapıma :D İnsanın hoşuna gidiyor böyle şeylerin dikkate alınması :D

    YanıtlaSil
  3. Evet ben şahsen peynir yemeyen biri olarak katılıyorum bence o hellim değil plastik falan katıyorlar içine I think mey think

    Korcan :)

    Yeni Blogum:

    ankaday.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Aynı durum benimde Beşler markasının sosisinde başıma gelmişti. Mail ile durumu anlattıktan kısa süre sonra bölge müdürlüğünden aradılar.2-3 gün içinde yetkili kişi sucuk ve sosis paketi getirdi.Ve telefonda görüştüğüm herkes durum hakkında birçok kez özür diledi.
    Bu tür yaklaşımlar aslında olması gerekenler ama maalesef çok az duyarlı firma olduğundan tebrik etmek gerekiyor.

    YanıtlaSil
  5. Hellim Peyniri:)
    Bir Kıbrıslıya(yoksa Kıprıslı mı demeliyim) söylesek bize ne çok kızar; kardaş hellim peynir değildir, hellimdir yalınızcana der :)
    Ama peynirdir işte, özelliği normal peynirlerden farklı olarak ikinci kez kaynatılmasından gelir. O sebeple yurdumun doğusunda Sivas, Malatya, K.Maraş civarlarında yediğiniz peynir hellimi aratmaz.
    Benim biricik hellim tavsiyem ise Kooperatif hellimidir, sanırım hem migros hem de diada bulunabiliyor...
    Sevgiler,
    DeryaK

    YanıtlaSil
  6. Gidiyom hemen marketten hellim peyniri almaya, ustune sikayet edip ertesi gune mecul turkiye adresime hellim peynirlerini istiyommm.. :P
    Saka-maka ama gercektende taktir ettim hizmetlerini, butun markalara ornek olsun ;)

    YanıtlaSil
  7. bizde çok severiz ailece hellim peynirini, pınarınkini tercih ediyorum genelde...Ama Sütaşıda kocaman tebrik etmek lazım, gözümüze girdi dermişim :))))

    YanıtlaSil
  8. genelde bende sütaş n ürünlerini tercih ediyorum ...peynirli kek yaparken veya normal şekilde yerken hep sütaş ın peynirlerini tercih ediyorum..çünkü bende koku takıntısı var :) ve keklerde erimesinden hiç hoşlanmam peynirin.

    ve bütün markaların yoğurdunu denedim.sadece gerçekten o güzel yoğurt tadını alabildiğim , ağzıma sanki sentetik tadı gelmeyen sadece bu marka oldu...içim çok rahat kullanırken her ürününü ...

    eğer bir tanıdık varsa kıprısta :) sana tavsiyem özlem marka hellim ..tadına bayılmıştım ben ..kıbrıslı bir akrabamda yedin.denemeye değer

    YanıtlaSil
  9. HELLİMDEN NEFRET EDERİM YERKEN BÖYLE GICIR GICIR SES ÇIKARIR YAA TÜYLERİM DİKEN DİKEN OLUR..

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...