29 Nisan 2010

Toz Pembe...

Vitrinler, dergiler ve modaloglar vs... her yerde bu yazın favori renginin pudra olduğunu görüyoruz. Tüm hatunlar pamuk şekeri gibi olup hepimizin içi bayılır mı bilmiyorum ama ben ezelden beri pastel tonları çok sevdiğim için bundan şikayetçi olacağımı hiç sanmıyorum ;) Pastel tonları bloguna yansıtıp kuşlar ve çiçeklerle içimi açan ve tarzını çok sevdiğim sevgili Merve'den geçen gün sayfasında gördüğüm güllerden benim için de tasarlamasını istedim. Paketim 2 gün önce geldi, yanında çok güzel bir taç ve yumuşacık şal ile birlikte ;) Dayanamadım bugün broş ve şalımı takıp geldim işe ;) Merve'nin tüm tasarımlarını pasajı Nura'da görebilirsiniz...
Tam böyle melül melül hayallere dalmışken pasajımdan gelen bir haberle daldığım yerden çıktım hemen! Bir ürünüm alıcısına ulaşmamış :( Bir daha PTT KARGO ile bir şey göndermek mi ASLA!!! Normalde hep Aras Kargo'yu kullanıyorum ama hafta sonuna denk gelince evime çok yakın olan PTT'yi tercih ettim, keşke etmeseymişim! 4 gün geçmesine ve alıcı da aynı semtte oturuyor olmasına rağmen paket ortada yok. Bizim memleketimizde neden böyle oluyor? Ablamın bana yolladığı bir sürü zarf, canım yeğenlerimin elleriyle yaptıkları resimler böyle postanede kayboldu gitti. Alan kişi kendine ait olmayan bir şeyi nasıl kullanabiliyor merak ediyorum doğrusu, bu hırsızlık değil de nedir?!! Hafta sonu ilk işim PTT'ye gidip şikayet etmek olacak...

14 yorum:

  1. ooo çok yakışmış ama böle olmaz deyim ben sana:)

    sen bişiler yapıosun hoopp mervede beğeniyoruz sana koşş bakalım şimdide mervenin bşına ekşime zamanı galiba:)

    harika olmuşlarr yaaa...

    bu arada çantaa 10 numara kullanışsızmış kullanışlıymış boşverr çok çok güzelmiş gerçekten:)

    YanıtlaSil
  2. Canım çok teşekkür ederim öhöm öhöm havalandım :))

    Şal,broş ne kadar yakışmış sana nonim! çok güzel olmuşsun! güle güle kullan hepsini canım..

    Ptt'den bende korkmaya başladım şimdi..son zamanlarda bende ptt ile gönderiyorum inşallah hiçbirşeyim kaybolmaz..ama göndermeden önce geriliyorum ptt çalışanlarının o bozuk ruh hali,herkesi azarlamaları geriyor beni! Hiçbir kurumun özelleşmesini istemiyorum ama özelleşmeyenlerin vurdumduymazlığı da ortada!

    YanıtlaSil
  3. Hii hiii çok tatlısın Pofiş :)

    Mervecim tekrar ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. pembe bebeklerden sonra pembe bir koca diyeceksin sandım ama dememişsin neyseki :))
    gülleri çok beğendim yorumdan sonra inceleyeceğim Merve'nin ellerine sağlık :)
    Ptt 'ye ben de kızgınım . Kuzenim gönderirken ismimi yazdırmış ama bu amcalar ismimi Nesim diye yazmışlar (Nesim diye isim var mı bilmiyorum neyse) sonra da tabi bizim burda beni çok iyi bildikleri halde nesim diye birisi olmadığı için geri göndermişler postacı amca da götürmüş. bir de ben aradım bana diyorki gelin alın , dedimki ben neden geliyorum size buraya getirmeniz için para verilmiş ve sizin amca ismimi yanlış yazdığı için ( kuzenim ismimi bilmeyecek değil ya hoş) kargo bana ulaşmadı. Neyse ertesi gün getirdiler ama o kadar reklama rağmen inanılmaz devlet kurumu modundalar bir de müşteriyle senli benli konuşuyorlar. Ben ama doğuda bir okula yardım gönderiyorum koliler ağır oluyor o zaman Ptt çok uyguna geliyor o ayrı :) Amma da içimi döktüm uzun yazdım yaw :)

    YanıtlaSil
  5. Nesocum pembe renk sevgilimin de kalbinde var pespembecik hem de hiii hii :)

    YanıtlaSil
  6. noni ne tatlısın :) maşallah
    çanta diğer aksesuarlar çok yakışmış

    ptt kargo ile çektiğim sıkıntılardan sonra bende artık asla demek zorunda kalacak gibiyim

    YanıtlaSil
  7. Cok yakismis Nonicim gule gule kullan hediyelerini...

    Ptt'den benim de cok mektubum kayboldu,ki hep bisiler yollarim iclerinde.Takip numarasi isterler, versek de bazen yine bulunmaz o posta, yok gumruktedir, biz bilmiyoruz derler, afralari tafralari da ayri...
    Ptt ne zaman duzelir hic bilmem, sen bildigin kargo firmasi ile devam et bence de...

    YanıtlaSil
  8. Evet kızlar hayatta PTT'yi tercih etmem artık!

    YanıtlaSil
  9. Nazannesi30/4/10 11:16

    Noni ama ama ama benim geçen haftakiler yine çıkmamış yorum hani! :(
    Bak yoksa ben mi buradan göremiyorum???
    Buda mı çıkmayacak?
    Annen ve siz kızların olduğu yazıya ve kozyatağında - adını unuttum - mağazaya yazmıştım...

    ps: sen de, fotolarda, yaptıkların, tatktıkların da süperrrr..

    YanıtlaSil
  10. Aaa Evom ben senin yorumlarını hep alıyorum ama bak en son buraya
    yorum yazmıştın ben de cevaplamıştım sen de çıkmıyor mu acaba?

    YanıtlaSil
  11. Çok güzell bende Mervenin ellerine sağlık diyorum bayıldım pudra rengine oldum olası bayıluıyorum zatiiiii..

    YanıtlaSil
  12. BU ARADA SÖYLEMEYİ UNUTTUM BROŞ MÜTHİŞ OLMUŞ
    TEN POINTS

    YanıtlaSil
  13. benim aklım çantada kaldı amaa :(

    YanıtlaSil
  14. ne kadar yakışmış:) maşallah diyorum:)) bu arada annem de bana "nonnim" (fazladan 1 'n' harfi kullanarak) diyor 24 yasındayım ama hala vazgecmedi:))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...