06 Nisan 2010

Üçyüss Beşyüss Üçyüss Beşyüsss Cıstak Cıstak Beşyüsss

Öhömmm öhömmmm müsaadenizle bugün ben şımarık bir Noni olmak istiyorum!
Tek kaşım kalkık şekilde dolaşmak,
Güneş gözlüğüm olmadan sokağa çıkmamak,
Hayranlarımın imza taleplerine anında cevap verebilmek için cebimde mutlaka kalem taşımak istiyorum!
Çünküüüü şu an şu dakika gördüm ki izleyici sayım 500 (yazıyla beş yüz) olmuşşşş :)
Noni'yi takip eden herkese kocaman sevgiler!!!

Not: Listemden çıkıp sayıyı 400'lere çeken olursa oyarım, o ayrı!!!

16 yorum:

  1. buralardayım hala ben çıkmıyorum gitmiyorum biyere:) hayırlı olsun tatlımm:)

    YanıtlaSil
  2. vallahi haketmişsin kutlamaları,gözlükleri,kalemleri :)
    tebriklerrrr...

    YanıtlaSil
  3. :))emin ol böyle birsey yapmiyacagim

    YanıtlaSil
  4. :) bravooo (alkış sesleri efekti var burada)

    YanıtlaSil
  5. Bu resimleri nereden buluyorsun Noni ?
    Animasyon Gif Resimler dışında oz veren kadın mesala

    YanıtlaSil
  6. :)hayırlııı olsun hadi şimdi mailine bakıver:)

    YanıtlaSil
  7. :))) Ben artik istesemde cikamam :) ;)

    YanıtlaSil
  8. Birde listenin dışındaki sessiz takipçileri düşün?ooo:)
    Bendende sana pek kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Nice 500'lere... 1000'lere...

    YanıtlaSil
  10. tehdit yok,pls! :)tebrikler.. (darısı başımıza ne diyelim..)

    YanıtlaSil
  11. Tebrikler Noniciğim, daha nice 500'lere :))

    YanıtlaSil
  12. Ayyyy çoook teşekkür ederim şekerler çok bahtiyar ettiniz beni :)

    Güzel bir gün diliyorum herkese!!!

    YanıtlaSil
  13. Oleeeeeeeeeeey,,500 binlere...

    YanıtlaSil
  14. Tebrikler Noni :) yoklama yap hergün Noni'ciğim burdayımmm :)

    YanıtlaSil
  15. tebrikleeeer :)) başarılarınızın devamını dileriz noni hanım :))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...