16 Nisan 2010

Veeeee


Allahhhh sen böyüksün Yarabbimmmm!!!!
119 kişi yorum bırakınca dıkhandım!
Bi bardak su içip kendime geleyim hele!

Hee nerde kaldıydık :) Öncelikle katılım için herkese çoook teşekkür ederim! Hepinizin ismini listeye yazdım ve yine random.org sitesini kullanarak çekilişi gerçekleştirdim. Bu ayın sürpriz hamur konseptinin de aşk olmasını istedim ;) Ama kazananı açıklamadan önce Pissi'nin size anlatacağı bir hikayesi varmış, haydi dinleyelim:

Herşey bir yaz günü meyveli dondurmamı tam lüpletirkene karşımdaki dehşet güzelliğe karşı koyamayıp bir el sallamamla başladı...

O günü, seni nasıl unuturum ki; başında puantiyeli bantın...
Narin barnağında yüsüğün...


Ve kalpli küpelerinle beni de kalbimin tam orta yerinden furuverdin...



Ama babam bir pissiye beni vermez deyince dünyam başıma yıkılıverdi...



Adının baş harfini böğrüme kazıyıp içki şişeleriyle avuttum kendimi...



Sensiz şu tepemdeki sarı kanaryayı yemek bile gelmiyor içimden artık...
Ahhh SELEN'im ahhh yaktın beni, sefiom üleynnn seni!!!!
Ahh ahh Pissi'nin acıklı hikayesi yüreğimi burktu benim... Onun acı çekmesine daha fazla gönlüm elvermedi, bir an önce aşkına kavuşsun istedim :)




Bu ayın şanslısı 71. sırada yer alan Selen oldu, kendisini tebrik ediyorum ;) Bu arada Selen ile ortak bir yönümüz olduğu için çok mutlu oldum; kendisinin keçe ve polimer kilden çok güzel takı tasarımları var... Hamurlardan bir şeyler yaratmaya başladığımdan beri el emeğiyle ortaya konulan her tasarımın çok değerli olduğuna inanıyorum, bu yüzden bu işe gönül veren herkesi takdir ediyorum... Bu nedenle Selen'i ayrıca tebrik ederim ;)

Bir sen, bir ben, bir de bebek ;)
Bu hafta sonu artık yeni ürünlerime başlıyorum, oldukça heyecanlıyım! Yaza uygun yüzükler, küpeler, bebekler için saç bantları ve bebekli hamurlarım var sırada, üsttekiler ilk çıkanlar devamını çok yakında sizlerin beğenisine sunacağım ;)
Hepinize pudra kokulu toz pembe bir hafta sonu diliyorummm!

13 yorum:

  1. Noni,muhteşem,muhteşem..
    Ellerine sağlık,sanatçı ruhlu aile ne de olsa..:)))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Süpper olmuş nonicim selin hn güzel günlerde kullansın mutlulukla ..darısı çıkmayan hatunların başına...oh misss pudra heryerim ..şahane güzellikte bir hafta sonu olsun hepimize byanzi yavrii rumuz miracle! rumuzsuz nur:)! hemrumuzlu hem rumuzsuz pirinur:)))) kikiki sarıldım

    YanıtlaSil
  3. Böhüüüüü bu pisiden bana hiç çıkmayacak mı yaaa:(( :)

    YanıtlaSil
  4. pisiciğin hikayesine koptum :D
    süperisinn nonimmmmm :)

    YanıtlaSil
  5. ay muhteşemmm :)) dondurmalıya bayıldım bittim :)) eline sağlık Selen'i de tebrik ederim

    ( ne kadar çok mesaj geldi hakkaten sürekli bana da geldi mail olarak hihihi :) ben zaten anlamadan katılmışım bana çıkmadı olsun benim pisilerim de çoook güzel şu an ekranımın yanında duruyorlar :)))

    YanıtlaSil
  6. noniciğiim çok çok teşekkür ederim o kadar mutlu oldumki...eline yüreğine sağlık..dört gözle kavuşacağımız anı bekliyorum:))))

    YanıtlaSil
  7. Bize sıra ne zaman acepba ?

    Korcan :)

    Tebrikler Selincim ...

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş hepsiiii, ellerine sağlık noni. selen güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil
  9. Nonicim hepsi çok güzel.
    Selen tebrikler.
    bana ise hüngürrrrrrrrr.
    herkese güzel hafta sonları...

    YanıtlaSil
  10. gece gece iyi güldüm.süper!

    YanıtlaSil
  11. allahım yine yapmış yapacağını, bayıldım. yenir mi

    YanıtlaSil
  12. Oleeeeey...keyifle kullansın...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...