15 Mayıs 2010

1. Yıldönümümüz

Ben geçen sene tam bugün bir dua ettim.
Nerden bilirdim ki benim esprili bir şekilde yazdığım bir yazıyı evrenin bu kadar ciddiye alacağını!
Senin isteklerin benim için bir emirdir Nonim demiş, ben farkında değilmişim!
O duayı yazdığım günün sonunda Göksel'in konserine gittim, herşeyden habersiz.
Arkadaş grubumda bir yakışıklı gözüme takıldı hemen ;)
Tam 1 yıl önce birbirimize merhaba dedik.
Ve şimdi birlikte yepyeni bir hayata merhaba demek üzereyiz...
O bugüne kadar aldığım en güzel doğum günü hediyesi oldu :)
Bizi bir araya getiren tüm güçlere teşekkürler!

23 yorum:

  1. Nonicim doğum günün kutlu olsun :) umarim n'ce mutlu,sağlıklı doğum günlerini birlikte geçirirsiniz.umarım her zaman evren yazdığın, söylediğin şeyleri ciddiye alır.

    YanıtlaSil
  2. arada benim için de dua edermisiniz acaba noni hanım, hı?
    (bu arada maşallah tü tü tü deyip nice birlikte uzuuun yıllar diliyorum size)

    YanıtlaSil
  3. nice nice senelere,beraberce..

    YanıtlaSil
  4. Xoşbəxtliyiniz 1 ömür boyu olsun İNŞALLAH,nə deyim!:)

    YanıtlaSil
  5. nonimm seneye bu zamanlar hamileyimmm diye yazacaksın sakın unutma bu dediğimi :)


    umarım bu sene benim içinde tutar bu dua :)

    çok öpüyoğumm seni :)

    YanıtlaSil
  6. ne güzel canım Allah mutluluğunuzu daim etsin doğum günün de kutlu olsun ben biraz geç kaldım ama:)

    YanıtlaSil
  7. şimdi de üflüyorum mutluluğunuz hiç bozulmasın diye..
    mutlu yaşlar olsun

    YanıtlaSil
  8. ne güzel bir hikaye böyle..
    hem doğum günün kutlu olsun hemde nice güzel senelerde beraber olun inş. (:

    YanıtlaSil
  9. doğum günün de yıldönümünüz de kutlu olsun noni:) tabiki de kutlamalısın ne kadar da şanslı bir yaşmış işte kutla kutlaaaa kutlaa hihi nice nice güzel seneler diliyorum sana sevdiğinle ve bebiklerinle

    YanıtlaSil
  10. Nice senelere,herşey gönlünce olsun :)

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Mutlu yıllar size:)

    YanıtlaSil
  12. Mutluluğunuz kat kat artsin nonim... Love U sis!

    YanıtlaSil
  13. Yaşasın çalışkan evren..ben cok inanıyorum..iste olur..ben hep istedim..hep oldu..

    Çok aşk olsun size..

    YanıtlaSil
  14. aaaaaa ne kadar romantik !!!!!!!! =) cok sevindim senin icin =)

    YanıtlaSil
  15. Cok eglencelisin Nonicim yaa, nesen yeni yassinla beraber katlanarak artsin Nonicim, mutlu yillar.

    Gul

    YanıtlaSil
  16. Canım,
    Saat 24:00 geçince mesajımla kutlayacaktım ama yazını fark edince yazmadan edemedim.
    Doğum günün & yıldönümünüz kutlu olsun! Evren, ikinizin dileklerini hep ciddiye alsın!
    Şimdi önünüzde harika bir gelecek bekliyor sizi, yepyeni heyecanlara, mutluluklara gebe hayat ikiniz için...
    Hep iyi günlerine şahit olmayı, yanında olmayı diliyorum ve seni çokkkkk seviyorum!
    İyi ki doğdun iyi ki iyi ki... ;)

    YanıtlaSil
  17. Canım,
    Saat 24:00 geçince mesajımla kutlayacaktım ama yazını fark edince yazmadan edemedim.
    Doğum günün & yıldönümünüz kutlu olsun! Evren, ikinizin dileklerini hep ciddiye alsın!
    Şimdi önünüzde harika bir gelecek bekliyor sizi, yepyeni heyecanlara, mutluluklara gebe hayat ikiniz için...
    Hep iyi günlerine şahit olmayı, yanında olmayı diliyorum ve seni çokkkkk seviyorum!
    İyi ki doğdun iyi ki iyi ki... ;)

    YanıtlaSil
  18. Noni,
    Hem yeni yaşın hem de yeni yılınız kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  19. nonicim mutluluğun daim olsun Allah nazarlardan saklasın inşallah
    ben evrenin sinyallerine ve hediyelerine cok inanıyorum cok sekersin umarım herşey gönlünce olur

    YanıtlaSil
  20. canım merhaba
    uzun ve mutlu bir yıl diliyorum sana ve bay şanslıya...
    bir ara tanışma hikayenizide bekliyorum...
    sevgilerimle
    denizece

    YanıtlaSil
  21. Hepinize çoook teşekkür ederim kızlaaarrr :) İnşallah 10. 20. ve daha nice yılımızı da burada blogumda kutlarız hep birlikte :)

    YanıtlaSil
  22. ayyy tüylerim diikennn diken olduu ne güzell
    bu evrenin gizemli güçlerine bayılıyorum :))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...