12 Mayıs 2010

Ayın Elemanı :)

Bu ayın en hevesli, en heyecanlı, en atak elemanı olarak Miso Bey seçilmiştir. Kendisi yapılan her hamurla tek tek ilgilenmekte, hepsine gözü gibi bakmaktadır. Hatta kimi hamurları önce kendi elinden patisinden geçirip test etmekte, bir tadına bakmaktadır. Çalışkan elemanımızı bu azminden ötürü tebrik eder ancak diğer arkadaşlarımıza örnek olmamasını dileriz :)
Zehra, Gizem, Ceyda, Hande, Aplaaa gecikmeden ötürü affedin beni, yakında hepsi bitecek sözzz Miso'nun katkılarına rağmen!!! hii hii :)

28 yorum:

  1. Ben Noni şekerinin tükkanından yüzük aldım. Kraliçe kuş, çok cici bişey.. Canın kalsın diye yazdım :))

    YanıtlaSil
  2. Ayyy yerim ben onun meraklı bakışını:))

    YanıtlaSil
  3. misoda farklı bir şeyler var zaten canım :))

    bakışları filan süper, fotolarda acayip cool takılıyo miso bey

    YanıtlaSil
  4. ooyy cok tatli kedi bide hamurdan yaptigin figürler de cok siriiinnn

    YanıtlaSil
  5. nonnişim sana bi ödülüm var:)
    http://yildizlimakyaj.blogspot.com/2010/05/2-tatlm-daha-var.html
    sevgiler tatlım
    yıldız

    YanıtlaSil
  6. o leylek acaba bana da uğrayacak mı bu sene :)

    duayı ekledim ...duamı ettim ..şimdi doğum günü çocuğu olarak oturup bekliyorum ne olacak diye :)

    YanıtlaSil
  7. bizde de ayların değişmez elemanı mumu hanım demek ki. her halta maydanoz da kendisi. delirtiyo beni bazen, diğeri malak gibi uyurken bu cadının patileri herşeyin içinde.
    ama sizin eleman da bizimki de çok tatlı yahu :) onlarsız olmaz.

    YanıtlaSil
  8. Nazocuummm gördüm çoook teşekkürler tatlım :)

    Chilek ahhh Chilek sana baktıkça Tekirimi anacağım hep!

    Esracım canım evet kesinlikle Miso çok farklı çok tip bir kedi :)

    Sena çok teşekkürler hamurlarımın ilham kaynağı pisilerim :)

    Yıldız aaa bir ödül daha bugün ne çok şımartılıyorum ben hemen bakıyorum çok teşekkürler :)

    Elçinim bu sene pozitif enerjilerimiz senin için uçuşacak evrende!!!

    Uyuz cadı Miso'nun tek yaramaz olduğu an hamurları gördüğü an resmen hipnoz oluyor şaşkın :)

    YanıtlaSil
  9. Offf tam da eşimin sevdiği gibi bir kedi! Simsiyah! Ne güzel...

    YanıtlaSil
  10. Nonicim nişanını tebrik ederim.
    Amerikaya paket gönderecegım en ıyı hangısı ısım onerebılırmısın kargo sırketlerınden?
    thanks :)

    YanıtlaSil
  11. Yerim ben o güzel suratı yaa :) Benim Miya'da illa her şeye karışacak :) koklayacak, tadına bakacak...

    YanıtlaSil
  12. o miso'yu saatlerce iple oynatmak istiyorum :D

    YanıtlaSil
  13. Hah ben de noldu Noni'nin kedilerine diyordum. Damat bey'le araları iyi değil mi?

    YanıtlaSil
  14. Ben yerim onu yaaa.. Açıkcası daha blogunuza göz atmadan ekledim size.. çünkü sizde benim gibi bir pisicik düşkünüsünüz.. Benim pisiciklerede göz atmak isterseniz.. www.pollythecook.blogspot.com

    sevgiler,

    POLLY the cook

    YanıtlaSil
  15. Aqua'cım annemler ve ben PTT'yi tercih ediyoruz hesaplı olması açısından, gerçi çok uzun sürüyor 15 günde gidiyor, bu arada benim geçen gün PTT de yaşadığım sıkıntı (paketim kayboldu sanmıştım) 23 Nisan ve 1 Mayıs resmi tatillerin araya girmesi nedeniyle yaşanmış, burdan PTT'ye kocaman bir özür gönderiyorum :)

    Yolladığım paketin içinde değerli ve önemli bir şey varsa ben DHL'i tercih ediyorum şu ana kadar hiçbir sıkıntı yaşamadım ama tabii PTT ile kıyaslayınca arada bayağı bir fiyat farkı oluyor...

    Hee heee benimkiler damat beye aşık valla sahibine çekmişler :)

    Polly the cook hemen pisiciklerine göz atıyorum ;)

    YanıtlaSil
  16. Miso coooook tatliiii :)) ve tabii eserin de oyle :)) ellerine saglik senin de Miso'nun da :)) bu arada tebrik ediyorum seni, gecenlerde okudum ama yazamadim. butun guzellikler sizin olsun :)

    YanıtlaSil
  17. Leylek harika Noni!
    Hastasıyım bu yaratıcı hatunun.
    MAŞALLAH!!

    YanıtlaSil
  18. miso bey çokhosmus okurken güldüm :) yıne cok sırın bısı olmus :) ellerıne sağlık

    benım acelem yok rahat ol öptüm :)

    YanıtlaSil
  19. Ayhhh deli oldum 10 dakikada bir bloggerdan atıldığım için adam gibi yorumlara cevap yazamadım hepinize teşekkür edemedim bile, burdan sevgili IT departmanımıza sevgilerimi yolluyorum :)

    Bu arada cam yüzüklerimin hepsi tükendi, hepinize ilginiz için çoook teşekkür ederim, yeni ürünler ve Mayıs ayı sürpriz çekilişi yakında burada olacak ;)

    YanıtlaSil
  20. Heyecanla,büyük bir merak ve sevinçle bekliyorum.:)

    YanıtlaSil
  21. yooo yoo asla onları bırakıp başka bir hobi ile uğraşamazsın önce gelip koku kontrolden geçirmeleri sonra da bir güzel üstüne yatmaları rahatmıymış bakmaları lazım :)) tabi bir de patisiyle nasıl yere atılır onu göstermesi lazım ahh ahh ama onlarsız asla!

    YanıtlaSil
  22. Aaaa...şahane olmuş leylek..
    Miso beyi de öperim gözlerinden...

    YanıtlaSil
  23. alakasız bir sorum olacak. noni ne demek noni?? :)

    YanıtlaSil
  24. Pişikleri heç sevmirem.Qorxuram,örpenirem.Amma,TV-den baxanda çox maraqlıdırlar :)

    YanıtlaSil
  25. Lena; noni küçükken ablamla ikimizin uydurduğu bir kelimeydi, canım tatlım yerine noni diyorduk birbirimize :) ama noninin isim hakkını artık ben aldım hee hee :)


    Miniature; ama men sevirem çok yahşi oliiler :)

    YanıtlaSil
  26. blogumda sizin için bi ödülüm var alırmısınız gerçi aşka doyduğunuz şu günlerde ilginizi çekermi bilmem :)))

    YanıtlaSil
  27. Misonun sası gözlerine aşığım...

    YanıtlaSil
  28. noniiiii seni çok seviyorum kedini de :)
    bekleyen gizo benim değil miiii :)
    olsun kuzum aralığa var daha... hatta ekim/kasım gibi ev yerleştireceğim için o zaman dek vaktimiz varrr :)
    nonişko sana demedim mi ben? benden önce gelin olacaksınnnnn diye :P

    nazar degmesin size :) çok mutlu olun şeker!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...