03 Mayıs 2010

Ben bu haftasonunda...

Güzel sözleriniz ve güzel dilekleriniz için çoook teşekkür ederim!!! Hepiniz çok tatlısınız!!!
12 düzine pembecik bebelerimiz ve biz ay ne kadaan mikkemmel bir aile oliciiizzz yaşasınnn :) Bir dakka bu hesapta bir yanlış var sanki, hesap makinem nerdeydi...
1 düzine = 12
12 düzine x 12 = 144 bebe
Abooovvv bu rakam çok iddialı oldu :P
Düzeltiyorum; bir düzine bebe şimdilik yeter bize :)
Hafta sonunuz nasıl geçti? Ben göklerden çayır çimene doğru iniş yaptım ;)

Cumartesi günü hava güneşli olunca bu havada Polonezköy iyi gider dedik.

Ama öncesinde Maria'nın yerine bir uğradık. Kişlerinin de en az cheesecake'leri kadar leziz olduğunu öğrendik.

Sonra doğru Polonezköy'e...
Bu sefer Stella'yı seçtik...
Et yemediğim için mangalı es geçtik ama doğayla iç içe bir ortamda keyifli birkaç saat geçirdik ;)

Gökyüzünden çime inişinde mutasyona uğrayan ben! Bünye bu kadar mutluluğu kaldıramadı tabii :P 1 düzine bebe + Nonik... Prensim bu teklifi bir daha mı gözden geçirse acaba hii hii :)

Pazar günümü de işlerime ayırdım, gelen siparişleri 15 Mayıs'a kadar bitirmeyi hedefliyorum (umarımmm!) ama öncesinde dünyanın en güzel 2 annesi; canım annem ve ablam için yüzük yaptım. Yeşil annemin, filli ablamın... Bir de pasajıma dantelli taç, baykuşlu yüzük, dondurmalı küpe vs. ilave ettim... Bir hafta sonu böylece rüzgar gibi geldi geçti!

Hepinize şimdiden harika bir hafta diliyorum!!! Ve tekrar hepinize en içten sevgilerimi öpücüklerimi yolluyorum, iyi ki varsınız!!!

17 yorum:

  1. nonicim senin adına cok mutluyum Allah mutluluğunu bozmasın nazarlardan saklasn :)

    YanıtlaSil
  2. Bizim kuzenler de Polonezköy'de hayvanat bahçesi gibi bir yere gitmişler "Country club" çok metettiler lamalar keçiler ortalıkta geziyormuş :)) ben de gitmek istiyorummm!!
    Biz de ata bindik bu haftasonu , yürüyemiyorum ağrıdan ama olsun çook güzeldi yakında fotoğrafları ile paylaşacağım , keşke heeep bahar olsa değil miii :))

    YanıtlaSil
  3. aaa ben kaçırmışım, hayırlısı olsun. hep mutlu ol böyle :))

    YanıtlaSil
  4. gözlük şahane :) pasaj cicileri çok güzel olmuş emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. canim benim heeeeeeeep böyle mutlu ol :)

    tekrar tebrikler!

    YanıtlaSil
  6. Lady Gaga Noni :)
    Çok yakışmış gözlük bizim bi arkadaştada var.
    Korcan

    YanıtlaSil
  7. Bu kadar güzel anlatılabilir mutluluk..fotoromanlarla:))
    Kocamaaan mutluluklar,bebeciklerle:)

    YanıtlaSil
  8. Nonişiiimm, çoook mutlu oldumm!! Bebişleri beklerken Lohusa tacın benden :)) bir düzine hazırlarım bende artık ;)

    YanıtlaSil
  9. Noni Tebrikler, ben şimdi çaktım köfteyi :)

    YanıtlaSil
  10. çok mutlusunuz,bunu hissettiriyorsunuz :) dilerim gökyüzündeki gibi geçer bir ömür sevgiliyle :))

    YanıtlaSil
  11. noniiii :) sen komik ve çok özel bi kızsın biliyosun değilmi?
    tekrar tebrikler şekerciğim, haftasonu çok tatlı olmuşsun!

    YanıtlaSil
  12. Gözlük çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  13. aaa!Şimdi okudum.Allah tamamına erdirsin.mutluluklar.

    YanıtlaSil
  14. CONGRATS! maria'nin yeri harika görünüyor...resimler cok güzel.

    take care!

    YanıtlaSil
  15. Aman ne güzel yapmışsın... Şahane... Bende gitmek istedim haftasonu gezisine... Sana da şahane haftalar Nonicim. Hep böyle geçsin günlerin. Dolu dolu.. Güleryüzlü...

    YanıtlaSil
  16. nıni yuvadan uçuyor musun ?hey gidi hey daha dün bekardın mutluluklar :O korcan :) tebrik ederim valla

    YanıtlaSil
  17. Aşk ..aşk..aşk..daha çok aşk olsun...hep olsun..bayıldım ben bu habere...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...