27 Mayıs 2010

Beyim :)

Her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır. Yuvayı dişi kuş yapar. Ben bilmem, beyim bilir. İki gönül bir olunca samanlık seyran olur
(ay pardon bu yanlışlıkla araya girdi :P)
Bugün prensimin doğum günü, mutlu yıllar biricik aşkım, uzun kutlama postum Noni Private'ta ;) Mayıs ayı tam anlamıyla kutlama bombardımanına tutulduğumuz bir ay oldu; annemin doğum günü, anneler günü, nişan törenimiz, Selinimin doğum günü, benim doğum günüm, civcivin doğum günü, jet nikahımız, aşkımın doğum günü derken dobişko aile olduk çıktık :P Acil kilo vermem lazım yoksa kafamdaki gelinlik modeli ile daha çok bir armuta benzeyebilirim :P

18 yorum:

  1. sağlıklı huzurlu ve aşk dolu uzun ömürler diliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. canım ne güzel bir ay geçirmişsin umarım tüm ömrün böyle güzel geçer

    YanıtlaSil
  3. dogum günü kutlu olsun =)

    noni ben o yüzükleri cok begendim. ben almanya da yasiyorum.. ve yazlari istanbulda oluyorum. ben begensem bana bi tane ayrisan sora ben istanbula geldigimde bana versen yada yollasan olur mu ? coook tatlilar benim de öle bi yüzügüm olmali =(

    YanıtlaSil
  4. Mayıs ayı en güzel ay çünkü. Çok isabetli şeyler olmuş bu ayda. En güzeli! :D

    Beyinin doğum günüsü kutlu olsun.

    Kilo almana gerek yok gibi duruyor ama Nonicim hiç de fazlalık göremedim ben fotolarda :D

    YanıtlaSil
  5. Nice yıllara...

    ne zayıflamak mı..şakasın..sana herşet yakışır..

    YanıtlaSil
  6. Nonim,
    Bütün hayatın bu Mayıs gibi geçsin!
    Kucakladım kucakladım, öptüm bir de kocaman..
    ps: görüşme talep edeceğim ama bunca yoğunluğuna çekiniyorum.. :(

    YanıtlaSil
  7. Sibelcim, ictenlikle sizi kutlarim, bir yastikta kocayin, hep mutlu olun..
    Sevgiler
    ASLI

    YanıtlaSil
  8. enişteye hep seninle güzel bir ömür diliyorum

    YanıtlaSil
  9. Happy Birthday Enişteeeee....

    YanıtlaSil
  10. Beyine seninle birlikte nice keyifli, mutlu, sağlıklı yaşlar dilerim. Bu arada beyinin evin dört ayaklı üyeleri ile ilişkisi nasıl? Doğum günü tebriği ile alakasız oldu biraz ama ne zamandır sorucam unutuyordum iyi aklıma geldi. Zira benim bey benim dört ayaklılarla hala pek resmi de.

    YanıtlaSil
  11. sessiz takipçilerinizden biriyim aslında ama bugun sizi tesadufen kozyatagında gorunce sanki arkadasımı gormus gibi gülümsedim kendi kendime,sanırım yanınızda ki beyinizdi,pek mesut görünüyordunuz,çok mutlu oldum adınıza,mutluluğunuz daim olsun:))
    duygu

    YanıtlaSil
  12. sağlıkla, el ele bir ömür kutlayın :)

    YanıtlaSil
  13. canım noniciğim...
    şanslı eniştemin doğum gününü kutlar...
    seninle beraber daha nice doğum günleri kutlar umarım...
    sevgilerimle
    çok çok öptüm...
    denizece

    YanıtlaSil
  14. Hep seninle mutlu mesut yaşar umarım! mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  15. biraz gecikmeli de olsa tebrik ederim.kocaman mutluluklar dilerim :))
    Ddarısı başıma inşallah en kısa zamnda:)

    YanıtlaSil
  16. Allah kolaylık versin neyseki mayıs bitti :Pp

    YanıtlaSil
  17. İyi ki doğmuşşşş beyiiinnn :) İyi ki doğmuuuşş kocaaannn :))
    Olsun Noni armutta olsan havuçta olsan seni sevenlerin sayısı ve sevgisi azalmaz :))

    YanıtlaSil
  18. Çoook teşekkürler kızlar dileklerinizi benim prense de ilettim :)
    Duygu keşke gelseydin yanımıza, bir dahaki sefere tanışalım!
    Gamlı Baykuş bizde de resmiyet devam ediyor ama bizim şu aralar daha büyük problemlerimiz var kedilerimle ilgili :(
    Evommmm görüşelim en yakın zamandaaa!!!!
    Ay atladığım kimse yok di mi :(
    O kadar yoğunum ki şu aralar sorulara gecikmeli cevap veriyorum affedin beniiii :(

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...