06 Mayıs 2010

Canım Annemmmmm!

Bugün benim canım annemin doğum günü!!! Bütün anneler muhteşemdir elbette ama benim annem hem çılgın, hem tatlı, hem asi, hem özgür, hem komik, hem becerikli, hem hamarat, hem dobra, hem zevkli, hem keyifçi, hem sevgi dolu, hem... Sanırım canım annemi anlatmaya kelimeler yetmez!!! Onu özetleyen en doğru kelime sanırım sonsuz fedakarlık olur çünkü o ailesi için yaşayan ve ailesindeki herkesi mutlu etmek için çırpınan harika bir kalbe sahiptir... Canım annem seni çok ama çok seviyorum. Nice nice yaşlara hep birlikte yaşlanalım gençleşelim güzel annem çünkü biz şarap gibi hatunlarız di mi :) Sen benim canımsın!!! İyi ki doğdun birtanecik annişim!!!

Photobucket

11 yorum:

  1. canımın içi annem

    YanıtlaSil
  2. Nonicigimin annesi iyi ki dogmus, iyi ki dogmus da Nonicigimi de dogurmus ;) Nice seneler annecigine iyi ki varlar onlar Allah basimizdan eksik etmesin annelerimizi..

    YanıtlaSil
  3. Benim de annemin doğumgünüydü bu hafta , sanırım yetenekli fedakar sevgi dolu Boğa kadınlarının kızları olarak pek şanslıyız :)) Anneciğine sağlıklı mutlu bir yeni yaş dilerimmm !

    YanıtlaSil
  4. VAY be bu ben neymisim oldum bitanem sagol seni seviyorum yaslanmakmi o ne demek not;baklava harika oldu

    YanıtlaSil
  5. Benim annem de aynı gün doğmuş. Bir hıdırellez günü:)) Doğumgünü kutlu olsun anneciğinin.

    YanıtlaSil
  6. NİCE MUTLU YILLARA...
    BENDEN DE Bİ ÖPÇÜÜK.

    YanıtlaSil
  7. gec okudum ama bende annenin gecmis dogum gününü kutlamak istiyorum :) nice mutlu yillara insallah. hazir anneler günüde yaklasmisken, anneler gününüde kutluyorum...allah annelerimizi basimizdan eksik etmesin... mucuk lale karadag :)

    YanıtlaSil
  8. Çoook teşekkürler kıssslar!!!

    Hepinizin anneciğinin anneler gününü de şimdiden kutluyorum ;)

    YanıtlaSil
  9. Ohh..iyi ki doğmuş..iyi ki seni doğurmuş..öp o güzel yanacıklarından..

    YanıtlaSil
  10. Mutlu yaşlar anneciğine Nonicim :)

    YanıtlaSil
  11. Nazannesi10/5/10 22:10

    Canım,
    Ben de geçte olsa anneciğinin doğum gününü kutluyorum...
    Sağlıkla bir ömür hep bir arada..
    E.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...