10 Mayıs 2010

En Mutlu Günüm!!!

Dün benim en mutlu günümdü!!! Aile arasında küçük bir tören düzenleyerek biricik sevdiğimle mutlu sona doğru bir adım daha attık :) Canım blog arkadaşlarımla bu mutluluğumu paylaşmak istedim... Hatırlarsanız geçen sene 15 Mayıs'ta beni okuyup üflemenizi rica etmiştim sizden :) Evreni öyle bir pozitif enerji bombardımanına tutmuş olmalıyız ki o yazıyı koyduğum gece prensimle tanıştım ben, sonrası çorap söküğü gibi geldi zaten :) Bu mutluluk da sizin de payınız var yani ;) Hepinize kocaman kocamaaannn sevgilerimi yolluyorum!!! Bu arada yakında evlendim dersem hiç şaşmayın :P Bir düzine bebiş bizi bekliyor onları bekletmemek lazım di mi ama hii hiii :)

120 yorum:

  1. tebrkler :) hadi bakalım düğünde yakında o zmn

    YanıtlaSil
  2. Noniciğim ikinizi de tebrik ediyorum kocaa bir ömür boyu mutluluklar ^_^

    YanıtlaSil
  3. Nonicimmm nasıl mutlu oldummm.. Umarım en az hafta sonu kadar güzel olur herşey.. Tebrik ediyorum canımm..

    YanıtlaSil
  4. aaa çok sevindiim :) Allah tamamına erdirsin, hep mutlu etsin seni ve sevdiğini Nonicim :)

    vay be hep beraber ne harika bir üfürük fırtınası estirmişiz :)

    YanıtlaSil
  5. Allah tamamina erdirsin Nonicim, cok mutlu olun insallah! Gozlerinin ici guluyor fotograflarda hic sonmesin, Amin!

    YanıtlaSil
  6. tebrik ederim , saygınızın hiç bitmemesi dileğiyle :))

    YanıtlaSil
  7. Mutlu son yerine "mutlu baslangic" diyelim. Allah omur boyu mutlu mesut, evlatli devletli yaslanmanizi nasip etsin.

    YanıtlaSil
  8. ne kadar güzel.çok sevindim.hayat boyu mutluluklar dilerim.çikolatalarım ambalajları harika.:))

    YanıtlaSil
  9. çok sevindim :) hayırlı olsun tez vakitte tamamına ersin inşallah
    4gözle evleniyorum evlendim haberlerini duymayı bekliyorum

    YanıtlaSil
  10. Ayyy çok sevindim, tebrik ederim.
    Herşey gönlünce olsun...

    YanıtlaSil
  11. Tebrikler Noni :)
    O pozitif enerjiden benim icin yollarsan, gelin ayakkabinin altina serpil yazarsan ne kadar memnun olurum anlatamam :))

    Mutluluklar!

    YanıtlaSil
  12. cok cok cok mutlu olun bitanem!!!!
    ask asla bitmiyor! buna inan!!!!
    seni seviyorumn...

    YanıtlaSil
  13. Canımmmm mutluluklar dilerim, Allah'ım tamamına erdirsin en kısa zamanda.

    Şimdi canım bu duayı ben aynen alıyorum :)) geleneksel hale de getirebiliriz.

    :))))

    öpüyorum kocaman, uygun bir zamanda seni arayıp sesini de duymak istiyorum :)))

    YanıtlaSil
  14. tebriklerrr :) Allah tamamına erdirsin :)

    YanıtlaSil
  15. Tebrik ederim ; bir omur boyu mutluluklar dilerim :) Fotograflar da cok guzel =)

    YanıtlaSil
  16. canımm tebrik ederim kuğu gibi olmuşsun bembeyaz tertemiz..Allah tamamına erdirsin=)

    YanıtlaSil
  17. çok çok çooook mutlu olun, tebrikler

    YanıtlaSil
  18. enn ictenn dileklerimle sevgilerimi ve nde tebriklerimi gönderiyorum umarim her sey gönlünce olur boga burclari sansli olur:)))) (kendimden yola cikarak söylüyorum)) en azindan inanmak lazim dimi ama

    YanıtlaSil
  19. Allah tamamına erdirsin diyelim müstakbel anne adayı :) mutluluklar...

    ses(s)iz

    YanıtlaSil
  20. Noni,
    Çok tatlısınız. Hiç bozulmasın mutluluğunuz :)

    YanıtlaSil
  21. Aaaaaaaaaaaa !!!

    Tebrik ederim Nonicim !!!

    Süper tatli olmussun...

    Simdiden bir omur boyu mutluluklar diliyorum can-i gonulden...

    *turkce karakterlerim cikmadi, insallah ne dedigim anlasiliyodur =)

    YanıtlaSil
  22. Nonicim,çok çok mutlu olmanı diliyorum:))

    YanıtlaSil
  23. çokkkk tebrik ediyorum ...kendim nişanlanmış kadar sevindimm :)

    darısı başıma inşallahh ..bende ayın 12 sinde aynı dualar edeyim :)

    YanıtlaSil
  24. Tebriikkkler noni'cim. Omur boyu mutlu bir beraberlik diliyorum size :).. Evrene benimde mesaj gondermeye baslamam lazim. Bana kurdalenden ayirir misin ? :)

    YanıtlaSil
  25. tebrik ederim canım bir ömür çok mutlu ol dilerim
    güzel gülüşün hiç eksilmesin yüzünden :)

    eee yakında düğün var desene :) objektiften bakıcaz anlaşılan gelinlikli noni'ye :)

    YanıtlaSil
  26. tebrik ederim Noni, umarım hep böyle mutlu olursunuz.
    senin annelik maceralarını da okumak isterim doğrusu, çok güldürüyosun beni :)

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  27. ne kayifli zamanlar...yüzünüzden gülücükler eksik olmasın hiç:)

    YanıtlaSil
  28. Tebriklerrrrrrr, en kocamanından..
    Allah tamamına erdirsin...

    YanıtlaSil
  29. Nazannesi10/5/10 22:15

    Bitanecik Nonimmmmm,
    Bir kez de buradan tebrik etmek istedim!
    Sen öyle özel öyle güzel öyle ayrıcalıklısın ki... Tıpkı senin gibi bambaşka güzelliklerin barındığı bir hayatınız olsun diliyorum ve seni çooooooookkkkk seviyorum!
    E.

    YanıtlaSil
  30. Ömür boyu mutluluklar dilerim.Size çok yakışan gülücükler yüzünüzden hiç eksik olmasın..

    YanıtlaSil
  31. Amanın çok sevindim çok mutlu oldum.
    Ama sen zaten bütün bu güzellikleri hakettin. Hayatınız boyunca bu güzellikler hiç ayrılmaz yanınızdan umarım.
    Çok çok öperim.

    YanıtlaSil
  32. kocaman tebrikler....allah en kısa zamanda tamamına erdirsin.hep mutlu olun inşallah:)

    YanıtlaSil
  33. noniiiiciiiim ömür boyu mutluklar canımmmmmm.

    YanıtlaSil
  34. Nonim şahane bir haber bu.
    Çok çok sevinsim:)

    YanıtlaSil
  35. nonikoooo... sen iste evrene hemen fırlatalımm ne istersen...bi düzine de çok ama heee..biri karnında, biri sırtında hesabı olur nihohohohooo... çok sevindim şekerim... bir yastıkta keyifli bir ömür geçirmeniz dileğiyle... sevgiler...güzel gözlerin hep böyle gülsün..

    YanıtlaSil
  36. Nonicik çok mutlu oldum.. çok sevindim senin adına :)) Bir ömür boyu çok çok mutlu olun..

    YanıtlaSil
  37. Allah tamamına erdirsin canım :) Mutluluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
  38. ya süper bi haber bu! sonsuz mutluluklar!

    YanıtlaSil
  39. :)) Tebrik ederim, yüzüklerin kurdeleleri çok şekermiş, sen de çok hoşsun Noni =)

    YanıtlaSil
  40. Blogunuza ara sıra göz atıyorum tanışık olduğumuz söylenemez ama mutluluklar dilerim içtenlikle :)

    YanıtlaSil
  41. canim benim tebrik ederim sizi :)) allah en kisa zamanda tamamina erdirsin insallah.. hep böyle mutlu ol !!! dügün ne zaman bilelim ona göre :)) cok öpüyorum lale

    YanıtlaSil
  42. Mutluluklar dilerim.Bir an önce bir sürü bebişleriniz olsun ve onların fibolarını yapın bize :)

    Sevgiler,

    İzDüşüMler

    YanıtlaSil
  43. Mutluluklar.Allah tamamına erdirsin :)

    YanıtlaSil
  44. tebrik ediyorum ve mutluluklar diliyorum Noni (: Yüzün hep gülsün (:

    YanıtlaSil
  45. Teşekkürler kızzzzlaaarrrr :) Hepiniz çok tatlısınız, bu güzel dileklerinizin çoook büyük etkisi var!!!

    Darısı tüm bekleyenlerin başına :)

    Serpil ismini evlenirken ayakkabımın altına yazıcxam ;)

    Kurdeleden isteyen başka var mı hii hii :)

    YanıtlaSil
  46. nonnnnnniciiiiim cok cok cok mutlu oldum ve bir o kadar ve daha cok mutluluklar dilerim :)
    arayı uzatmayın derim mutluluklar
    hadi hemen evlen bebişleri beraber bekleyelim :)

    YanıtlaSil
  47. Omur Boyu Mutluluklar Nonicim. Bitanesin sen. Cok Mutlu Olllllll Insallaahhhh...

    Gul

    YanıtlaSil
  48. tebrikler, mutluluklar.

    YanıtlaSil
  49. Bizim kuşların niya kanatlanamadığı belli oldu:))

    Yüzünüzdeki gülücük bir ömür sürsün. Çok mutlu olun inşallah.

    YanıtlaSil
  50. nonicim,
    tebrik ederim..
    ve size bir ömür boyu mutluluk dilerim..
    her daim böyle ışılda.

    dip not1: duanı kendime uyarlayabilir miyim :))
    dip not2:ben istiyoruuuuum kurdelaaaaa (:

    YanıtlaSil
  51. kocaman tebriklerrrr...hep böyle güzel,neşeli günler olsun hayatınızda,prensinizde yanınızda tabii :)

    YanıtlaSil
  52. tebrik ederim noni, cok tatlısın..allah devamını erdirsin cnm

    YanıtlaSil
  53. Nonicim :) Cok sevindim. Allah tamamina erdirsin, AMİN :)

    YanıtlaSil
  54. Sibelimmmmmmmm supersin allah nazarlardan saklasin ...demistim herseyin en guzeli gelip seni bulacak diye biliyodum ben biliyodum :)) bu arada biliyomusun bende askimla 15 mayisda tanistim aldigim en guzel dogumgunu hediyemsin derim hep ona ben :)))
    sevgiyle askla mutlulukla kal...oyy kuzum benimmmm :))

    YanıtlaSil
  55. canım, 5 az gelir bize bi düzine kıvırcık lazım, hemen birini kertelim çakılla :) mutluluklar dilerim şekercim.

    YanıtlaSil
  56. nonim,

    mutluluğun daim olsun, bütün güzellikler hepimizi bulsun:D
    öpüyorum
    yıldız

    YanıtlaSil
  57. Tebrikler canım, Allah tamamına erdirsin...

    YanıtlaSil
  58. eeee noni hanım damat beyi niye saklıyorsun :) Kendisini bizimle ne zaman tanıştıracaksın acep?

    YanıtlaSil
  59. tebrikler noni... mutluluklar diliyorum çoook mutlu olun :))

    darısı başıma :))))

    YanıtlaSil
  60. Tebrikler Allah tamamına erdirsin.Mutluluk melekleri her daim sizle olsun.

    YanıtlaSil
  61. Nonicim!
    Tebrik ederim, bir ömür boyu mutluluklar dilerim! ^_^

    YanıtlaSil
  62. Nasıll mutlu oldum mutluluğuna...anlatamam nonim...herşey gönlünün güzelliği gibi güzel ve daim olsun...çok çok mutlu olun...sarıldım nur

    YanıtlaSil
  63. ayy adına çok mutlu oldm:)allah tamamına erdirsin..çook mutlu olun inş nonicimm
    ayakkabının altına müge yazmanı rica edicem:))kardeşimin ismi..bn evlenirken yazdım ama hala bi gelişme yok aday bile yok:(:)gülsem mi ağlasam mı:))
    burcu..

    YanıtlaSil
  64. Tebrikler Noni beklenen bır gelısmeydı aslında prensın hayatına gırdı gırelı yuzun hep guluyor bu gozlerden kaçmadı tabıkı:) umarım bu mutluluk ömür boyu sürer...

    YanıtlaSil
  65. noni tebrikler :) yüzünüz hep gülsün :)

    YanıtlaSil
  66. Çok güzel olmuşssun cnm...maaşallah nazar değmesin hep böyle gül ve çok mutlu ol tmmaaamm mıııı!?
    Damat bey, damat bey kızımızı çok mutlu etçeğin sözü alamadık daha ona göre.... ;))
    Öpüyorum ikinizi de bir yastıkta kocayın inşallaaah.
    amiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnn.

    YanıtlaSil
  67. Çok çok mutlu olun ve bir düzine bebişiniz olsun inşallah

    YanıtlaSil
  68. tatlı noni,
    sen hep gül böyle,ne güzel fotoğraflar...tebrik ederim ,çoook mutlu olmanızı dilerim.Sevgiler~

    not: kuşlu tabağa bayıldım.

    YanıtlaSil
  69. Tebrik ederim :) bir omur boyu birlikte genis, kalabalık ailenizle mutlu olun insallahhh...

    YanıtlaSil
  70. Kızzlaar notumu aldım :)

    Serpil ve Müge isimleri ayakkabımın altına yazılacak bir de 2-chicim, gofretim, lebişim onların adını yazıcam, var mı arttıran? :)

    Kurdelemden kesip Berna ve Kelebek kızlar size göndericem nonim77@yahoo.com 'a adresinizi yollayın ciddiyim :)

    YanıtlaSil
  71. mutluluklar ve tebrikler tüm ayrıntılar çok hoş, inşallah yakında düğün haberini de okuruz burada

    YanıtlaSil
  72. TEBRİKLER GÜZELCİM, ÇOOOOOOK MUTLU OLUN...
    DeryaK

    YanıtlaSil
  73. tebrik ederim, çok çok mutluluklar :))

    YanıtlaSil
  74. Nonimmm çook sevindim yaa,senin gülen yüzüne yakışır bir kutlama olmuş,nazar değmesin gerçekten.Tebrik ediyorum sonsuz mutluluklar diliyorum canım Nonim...

    Not; Ayakkabının altında yer kalırsa,benim adımı da yaz e mi?

    :))

    YanıtlaSil
  75. bu arada nonicim sana bir mail attım bir izin için :) heyecanla cevabını beklemekteyimm

    YanıtlaSil
  76. Cok sevindim Noni, Tebrik ediyorum ikinizi de.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  77. Tebrikler.Bir ömür boyu mutluluklar diliyorum

    YanıtlaSil
  78. Nonik, nonik , tebrikkk!!!
    cok cok cok cok , onyüzbinmilyon kere çok mutlu olun inşallah...

    YanıtlaSil
  79. aaa ben ben beni unutma noniiii yanına can koyuver birde nurun'...bir de hafif hafif yazı ver hemmen silinsin:)) herkesçikler çoooook mutlu olsun işşallah ...çook teşekkürler haydi bye

    YanıtlaSil
  80. ne zarif her bir detay, kocaman gülümsemen hiç eksilmesin noni, mutluluklar

    YanıtlaSil
  81. tebrikler :) allah tamamını erdirsinn :)))

    YanıtlaSil
  82. Noniciğim tebrikler :) Hep mutlu olun e mi?

    YanıtlaSil
  83. Tebrik ederim çok çook mutluluklar bir ömür ..

    YanıtlaSil
  84. Tebrikler Noni.
    Çok çok mutlu olun ve gülümsemeniz hiç eksik olmasın suratlarınızdan inşallah.

    YanıtlaSil
  85. tebriik ederim, buyuk buyuk mutluluklar dilerim :)

    YanıtlaSil
  86. nonican çok tebrik ederim, allah tamamına erdirsin:) sonra da hemen öbür tamamlara, hani şu küçük minik olanlara erdirsin:)

    bide elbiseni nerden aldın acabaaa?

    YanıtlaSil
  87. mutlulukl♥r...
    en kocamanından hem de:))

    YanıtlaSil
  88. tebrikler ve mutluluklar...

    YanıtlaSil
  89. Yakın zamanda bende yüzük takıcam
    Ama düğün tarıhı bıraz uzun olucak eger benden önce evlenirsen ayakkabının altına benimde ismimi yazarsan süper olur bakarsın o zaman benımkısıde senınkısı gıbı anı olur:)Sevgiler Nihal...

    YanıtlaSil
  90. Çok çok çok sevindim:))) Çok daha güzel şeyleri hakediyorsun, müstakbel kocacığın, çocuklarınız ve pisilerinle mutluluklar:P

    YanıtlaSil
  91. Size ömür boyu mutluluklar diliyorum Nonim. Cok sevindim senin adina ;)

    YanıtlaSil
  92. Sibelcim seni uzun zamandır okuyan biri olarak çok ama çok mutlu oldum. Tebrik ederim! Allah tamamına erdirsin inşallah! Çok ama çok mutlu olun hep! Fotolar süper:)

    YanıtlaSil
  93. noni, allah tamamına erdirsin. bu arada geçen cumartesi CKM' nin önünde seni gördün, yanında sanırım müstakbel damat adayımız ve ailesi vardı, rahatsız etmemek için gelip selam veremedim ve ne kadar seni beğenerek 2006' dan beri takip ettiğimi söyleyemedim :D
    artık başka bahara... :D

    YanıtlaSil
  94. tebrikler :) ömür boyu mutluluklar :))

    YanıtlaSil
  95. Ayyy beni ne kadar simartiyorsunuz sizzz yorumlariniz hic bitmesinnn hatta ben bu yaziyi tekrardan yaziyim ve siz ilk defa okumus gibi yapin hiii olmaa mi???

    Simdik gelelim sorulara :) elbisem kotondan ama yeni sezon degil aslinda bugun icin bir elbise aldim ama rengi siyah olunca beyaz birsey giymek istedim...kuslu tabak pasabahce'den ;) beyaz atli prensim gizemli kalmayi tercih ediyor ;)

    Lydia keske gelseydin yanima aaa bir dahaki sefere cekinme lutfen!

    Bu arada isimleri ayakkabi listeme not aldim, hepsini yazicam ;)

    YanıtlaSil
  96. Nasıl sevindim..nasıl mutlu oldum..o kadar yakışıyorsunuz ki..o kadar aşk var ki..ay bayıldım ben bu işe..

    YanıtlaSil
  97. CANIM BENİM YENİ GÖRDÜM YA....

    ÇOK MUTLU OLDUM ALLAH TAMAMINA ERDİRSİN İNŞALLAH:)

    YanıtlaSil
  98. Elçin'in duasından sana geldim :) geç oldu ama :(
    ömür boyu mutluluklar dilerim :))

    YanıtlaSil
  99. Canım benim adımı da unutmaaa :))

    bu arada kadehte çok güzel :))

    prensi görmüş biri olarak muhteşem yakışıyorsunuz, ömür boyu mutlu olun canım :))

    YanıtlaSil
  100. noniimmm çok teşekkür ederim kırmadığın için :) mümkünse ilk aşınacak uygun bir yere az adımı ve kurşun kalem olsun :)))))

    baharın etkisi var sanırım bünyede, bir de böyle güzel bir gelin görünce insan imreniyor. allah nazarlardan korusun :)
    serpil

    YanıtlaSil
  101. Tebriklerr...Ve kocaman mutluluklar size:)
    Ablanızı takip ediyordum sizi yeni keşfettim, ablanız gibi rengarensiniz, ne güzell:)

    YanıtlaSil
  102. Güzelim herşeyin en güzelini hakediyorsun.Tabiki mutluluklarında :) Allah tez zamanda tamamına erdirsin.Çook sevindim senin adına. Desene düğünümüz vaaarr dostlar

    YanıtlaSil
  103. nonimm tebriklerrrr çooookkk çooookkk sevindimm biraz geç oldu ama 2 haftadır internetsiz teknolojiden uzakdım şimdi öğrendim.allah tamamına erdirsin kendim nişanlanmış kadar sevindim inan.umarım bundan sonrasında da her şey dilediğin güzellikte olur.yüzündeki gülücüğün daim olmasını temenni ediyorum.çooookk öptümmm

    YanıtlaSil
  104. canım benim hep böyle gül sen tamam mı hep...

    YanıtlaSil
  105. tflamenco12/5/10 23:51

    tebrikleeer :)
    en az başlangıcı kadar mutlu bir ömür sürmeniz dileğiyle...

    YanıtlaSil
  106. tebrikler , cok sevindim :D

    YanıtlaSil
  107. aa çok ilginç 15 mayıs 'ta olanlarr :))
    hayatın ne zaman ne getireceği bilinmiyor belkide en umutsuz anında hayat yüzüne birden gülüveriyor. Bu arada hayatının en güzel günü düğün günü olacak emin ol. Nişandan çok çok daha eğlenceli çünkü hem içinde müzik&dans var hem bir sürü takı takılıyor :)) hem de gelinlik giymek ve gelin olmak çok güzel bir duyguuu . Herkes seninle ilgileniyor oh ohh :) Ben yine gelinliğimi giymek istiyorummmm! Mutluluklar Nonişko ;)

    YanıtlaSil
  108. canım tebrik ederimmmmm........çok mutlu oldummmm......Allah tamamına erdirsin....mutluluğunuz sonsuz olsun......:)

    YanıtlaSil
  109. noniii... şimdi okudum blogunu, bu aralar gitme gelmeler, çok yoğundu. çok tebrik ederim. ilk haberi verdiğinde aklıma geçen sene gelmişti, herkesin enerji yolladığı o gün. meğer de benim doğum günümmüş! herşey gönlünce olsun, yüzün hep gülsün. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  110. Kızlaaarrr hepinizi tek tek öpücük yağmuruna tutuyorum, gerçekten bu kadar sevenim olduğunu bilmiyordum beni çok duygulandırdınız çoook teşekkür ederim hepinize!!!!

    Lamour doğum günün şimdiden kutlu olsun!!!

    YanıtlaSil
  111. Tebrik ederim..mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
  112. ay noniciğim bir 5 günlük kaçamak yaptım bodruma, ne güzel şeyler olmuşşşş :)
    çok mutlu olunnn
    bir ömür boyuuuu tamam mı?
    seni seven blogger dostların :)

    YanıtlaSil
  113. Süperrr!!! Tebrikler :)) (duanı çalabilir miyim?)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...