31 Mayıs 2010

"En Tatlı Blogger" BENİM işte hıh !!!

Polly the cook, Ezgi ve Yıldız (atladığım varsa affedin lütfen...) en tatlı blogger ödülüne beni de layık görmüşler hıh tabii ki de en tatlı, en cici blogger benim başka kim olabilir ki?!!!
Tanrımmm böyle küstah bir şey olsaydım eminim en nefret edilesi blogger olarak listenin başını ben çekerdim! Neyseki küstah değilim ama son günlerde blog arkadaşlarım sayesinde oldukça şımarığım diyebilirim ;)
Gelinin Antalya'daki arkadaşı Ebru'dan çiçeği burnundan çiftimize kalpli kahve seti :) Gelinin İstanbul'daki arkadaşı Eda'dan zarif kolye... Gelinin ablasının arkadaşı Aynur'dan gelin-damat nikah şekerleri :) Gelinin sık sık Çin'e seyahat eden arkadaşı Serpil'den dobişko gelinimizin biran önce formuna kavuşması için Çin çayı, az yemesi için Çin ipeği kılıfında chopstick'ler ile teskin edici ve şans sembolü olan ejderha biblosu...
Bu güzel hediyeleri bana alan tatlı hatunlarla yüz yüze tanışma fırsatımız henüz olmadı, ama bugün iyi ki bu blogu açmışım diyebiliyorsam bu sizlerin sayesinde... Na şurda yazan 600 adet arkadaştan hediyeleri kaptım mı esas siz beni o zaman görün gelin olmamı davullu zurnalı kutlarım vallaha :P Şaka bir yana gerçekten iyi ki varsınız! Zor zamanlarımda yanımda oldunuz, bana moral verdiniz, mutluluğumu benimle paylaştınız, bana harika enerjiler gönderdiniz, attığınız içten bir maille kimi zaman günüme neşe kattınız, gün ortasında gelen bir hediye ile hiç beklemediğim anda beni şaşırttınız... Hepinize gerçekten en içten teşekkürlerimi sunuyorum!

Not: Fotoğraf cumartesi akşamı gittiğimiz düğünde çekildi... Blog arkadaşım Diğdem'in tavsiyesi üzerine Saloon Black'in makyözü Aslı'ya makyaj yaptırdım, ilk kez bir makyözün uyguladığı makyajı beğendim, Anadolu Yakası'nda makyöz ihtiyacı olanlar için telefon numarası 0216 386 39 40... Tavsiye için çok teşekkürler Diğdem'ciğim!

17 yorum:

  1. canım benimmmm..iyi günlerde kullan...harika gülümsemen yüzünden eksilmesin...MAŞALLAH NAZAR DEĞMESİN...:)

    YanıtlaSil
  2. Biraz gec olacak ama, cok tebrik ederim! Ben de yeni evlendim sayilir. dugun icin Turkiye'ye gitmeyi bekliyorum :) Hediyelerin de birbirinden sirin, gule gule kullan

    YanıtlaSil
  3. Canım Ebrummm kocaman öpüyorum seni!!! Bu arada İstanbul nasıl geçti?

    b. ben de sana mutluluklar diliyorum, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. sağlıkla huzurla kullan hepiciğini :)

    ve makyaj çok yakışmış sana ..darısı senin düğüne artıkk :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Elçinimm :)

    YanıtlaSil
  6. süpersin nonnim, çok tatlısın , çok şekersin şekercimi baban senin:)
    makyaj müthiş , eee hatun güzel ;)

    maşallah diyeyim tüh tühh tühhh nazarlar değmesin
    öpüyorum
    yıldız

    YanıtlaSil
  7. noni:))
    çok sevindim canım makyajından memnun kalmana:)) herkese tavsiye ederim aslı' yı.
    artık blog yazmaya başlamak şart oldu:))
    diğdem

    YanıtlaSil
  8. Makyaj gayet başarılı gürünüyor! Seni ve fashionbysiu Aslı'yı gelinlikle göreceğim günü sabırsızlıkla bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  9. Nonnim taze gelinim...mutluluk sana öyle yakışıyor ki o herkese yakışmaz& hakkını verebilen yüreğe katmerli sunar kendisini tıpkı sana sunduğu gibi...bir ömür böylesine mutlu ol ve hep böyle gülsün gözlerin... öperim en tatlı blogerı yanaklarından...hediyeler harika ,güzel günlerde mutlulukla kullanırsın işallah tatlı nonim ... sevgimle nur

    YanıtlaSil
  10. bence de sensin Nonişkoo :))

    YanıtlaSil
  11. Yaa bu kalpli fincanlara bayıldım. Eğer bana da bunlar gelicekse ben hemen evlenemye hazırım (:

    YanıtlaSil
  12. nonicim mutluluklar diliyorum,sevdiğinin yanında olmak gibisi varmı?
    Ya bu arada ojene bayıldım,markası ve numarası ne acaba?

    YanıtlaSil
  13. Bu kadar şımarıksam bu sizin sayenizde zaten hii hiii :)

    Eveeettt kalpli fincanlarımızda kahve içmek ayrı bir keyif olacak bizim için ;)

    Esracım ojem Loreal Jet Set ama yanımda değil numarasına bakıp yazarım ;)

    YanıtlaSil
  14. Rica ederizzz :)
    Mutluluklar tekrar sana ve o şanslı adama!

    Öpüyorum çok.
    Serpil

    YanıtlaSil
  15. ejderha bibloları süpermiş..
    mutluluklar ayrıca :)

    YanıtlaSil
  16. Çooook mersi kızlaaar

    Ojeme ancak yeni bakabildim bu arada, Loreal Jet Set 501 numaraymış ;)

    YanıtlaSil
  17. ömür boyu mutlulaklar dilerim:) ben bu nikah şekerleine bayıldım! gelinin ablasının nerde yaptırdığını sorabilir miyim??

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...