19 Mayıs 2010

Huuu huuu !!!



Bugün 19 Mayıs'tı, resmi tatildi yaa, işe gitmedik yaa ayıptır söylemesi ben yarın da işe gitmiyorum :) Yarın işyerinde acayip yoğun bir gün geçirip biraz kaytarmak için bloglarda gezinenler kulaklarımı "sevgiyle" çınlatarak bu yazımı okuyabilirler yani hii hii :)


p.s. Yok canım tahmin ettiğiniz gibi değil bir dolu işim var dolayısıyla böyle Bediş hanım gibi yan gelip yatamayacağım maalesef... Ayy ne kaddan yufka yürekli ne kaddan iyi bir kızım bennn, kıyamadım sizlere gerçeği pattabak söyleyiverdim yine bak görüyo musun!

8 yorum:

  1. ben de pazartesi gunune kadar kendime izin verdim ve sehir disindayim :) o sebeple, hediyeni haftaya gonderebilecegim nonim, kusura bakma n'olur. :(

    operim!
    serpil

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir yere yatmış Bediş sanırsın ki minnak davşan :) ondaki keyif kimsede yok.

    YanıtlaSil
  3. ne kaddaaannn deyince hep annem geliyo o da takildi bu abiye hanima =D oda öle konusmaya basladi makara olsun die =D=D ne kaddan mikemmel bi kadnim =D

    YanıtlaSil
  4. doktor um acil kilo vermemi söyledi sağlık elden gidiyormuş benim ...bende dietteyim mutsuzum tombişim vermem gereken birrrr sürüüü kilo var ...
    ama zaaarif vücüt diet sırasında kilo almayı başardı ya daha ben ne diyim :)

    YanıtlaSil
  5. Biz burda çalışırkene senin etrafında pireler uçuşuyoooo demiiiiiiiiiiii!!
    Şaka bi yana umarım cuma rakkam ile gelirssin bize rakkam, annadın sen onu!?
    :)))) mucuxx

    YanıtlaSil
  6. Ayyyy ben o pisiyi mıncırmak istiyorumm. Gitmiş de nerelere girmiş yahu :D
    Evet işyerindeyim :)

    YanıtlaSil
  7. hahahaha yattığı yere bak bediş hanımın :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...