11 Mayıs 2010

İyi ki Doğdun İlk Göz Ağrım!!!

Bugün benim prensesimin, ilk göz ağrımın doğum günü! Canım yeğenim seni kucağıma aldığım, o minicik yüzünü gördüğüm, minik ellerini öptüğüm 2004 senesinden beri artık bir çıtır değil bir kıtır olduğumu ve bundan böyle de hayatıma kıtır bir teyze olarak devam edeceğimi yüzüme bir tokat gibi çarptın, bu konuyu biraz daha büyüdüğünde seninle ayrıca konuşacağız. Seni çok seviyorum minik prensesim benim, aramızda kilometrelerce uzaklık olsa bile yüreğim hep seninle birlikte. İyi ki doğdun teyzesinin minik kuzusu!!!

9 yorum:

  1. merhaba,
    el emeği ürünlerimi listelediğim keddynin dükkanı açıldı, beklerim

    http://www.keddynindukkani.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. dogum günü kutlu olsun o tatli kizin =) öptüm onu =)

    YanıtlaSil
  3. sağlıkla huzurla hep böyle gülsün inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. yeğen sevgisi gerçekten kelimelerle ifade edilemez bir şey.
    dünyanın en güzel şeyi şu an benim için.
    mutlu yıllar küçük kuzuya...

    YanıtlaSil
  5. İyi ki doğmuş..iyi ki seni süper teyze yapmış..

    YanıtlaSil
  6. Doğum günü kutlu olsun bu minik pirincin. Bneim de canımdan çok sevdiğim 2004 doğumlu bir yeğenim var ki bu ufaklıkla neredeyse ikiz gibiler. :)

    Bu arada bloggerlar arasında şirin bir ödüllerindirme sistemi yapılmış. Benim de ödülüm senin bloğuna. Buradan kurallara bakabilirsin. http://vitrinn.blogspot.com/2010/05/tatl-blogger-odulum.html

    YanıtlaSil
  7. Uzun ve mutlu yaşları olsun inşallah:)Bu arada kedilerine bayıldım. Tekir'in benim Chilek'ime pek benziyor. Özledikçe bakabilirsin, yerini tutmaz ama:((

    YanıtlaSil
  8. Canım benim çok tatlı maşallah. Sevdiği ve sevildiği bir hayat yaşasın teyzesi :)

    YanıtlaSil
  9. Ayy cnm kocaman kıs oldu maaşallah
    nice mutlu yıllara da benden..
    kocaman öpttüm onu..

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...