21 Mayıs 2010

Mayıs Ayının Sürpriz Hamur Çekilişi !!!


Mayıs sonu geliyor hani sürpriz çekiliş? Ohooo hooo olmaz ki böyle Noni Hanım!!! Evinin hanımı olma yolunda jet adımlarla ilerlerken diğer sorumluluklarını atlama bakiyim :P


Bu ayki şanslı okuyucuma yaptığım bu kuşlu cam yüzükten hediye edeceğim, yanında bir de sürpriz hamur olacak...

Ama öyle kolay kolay elimden kurtulamazsınız, yine bir tahmin oyunumuz var ;) Bu seferki hamur temamız:

"Kuş"

Sizce bu kuş ne yapıyor?

Başka bir ipucumuz yok! Tamamen sizin hayal gücünüze bırakıyorum! Bildiğiniz gibi burada doğru/yanlış cevap diye bir şey yok, tek yapmanız gereken bir tahminde bulunmanız ;)

Çekilişi random.org sitesini kullanarak yapacağım, o zamana kadar hepinize harika bir hafta sonu diliyorum!!!


Unutmadan hatırlatıyım: sadece tek tahmin hakkınız var ;)

75 yorum:

  1. ben krala benzettim kendisni :)

    YanıtlaSil
  2. Bence ayağında bir hediye taşıyarak uçuyor

    YanıtlaSil
  3. Kraliçe kuş halkına bakıyor:D:D

    YanıtlaSil
  4. sessiz seyirci21/5/10 16:24

    BENCE KUŞ AĞZINDA ÇİÇEKLERLE BİRİNE EVLENME TEKLİF EDİYOR. :)

    YanıtlaSil
  5. bu kuş nonnim benim kalbimi çaldı ben onu bunu bilmem çok tatlı bişi,
    tahmine gelince ;
    bu kuş zümrütü anka kuşu bence kuşların kralı başına tacınıda takmış böbürböbür böbürleniyor :)
    bu kuş benim olmalı benim parmağıma dolanmalı artıkkkk:)
    ayyy bana çıksın nonnişim nonnişim
    yanındada wc deki kedoş olsun:)
    ohhh ballı kaymakistiyorum bende :)
    öpüldün tatlım

    YanıtlaSil
  6. Bu kuş bir talih kuşu olmasın...Başımın üzerinde oturan...

    YanıtlaSil
  7. hımm bence kuş güneşleniyor:)ne alakaysa..güneşlenme isteğim ağır basıyor bu sıralar

    YanıtlaSil
  8. slm dala tünemiş ağzında yemeği kurtçuk var:)

    YanıtlaSil
  9. Nonim, bence o kuş bir kumru. Haliyle yanında eşiyle birlikte daldan dala konuyor :Pp

    serpil

    YanıtlaSil
  10. dişi kuşsa eğer yuvayı :)

    YanıtlaSil
  11. Kraliçe kuş ya şimdi bu, kralın kafasını didikliyor ağaçkakan gibi :))

    YanıtlaSil
  12. uçarak tatile gidiyor :)

    yada benim canım tatıle gitmek istiyor içimdeki ses öyle dedi :)

    YanıtlaSil
  13. şarkı söylüyor:) mu acaba?

    YanıtlaSil
  14. o kuş yuvasını yapıyor bence :)

    YanıtlaSil
  15. bu cuma akşamında bir an önce hızla evine uçuyor :)

    YanıtlaSil
  16. sevdiğine gitmek için kanat çırpıyor :)) artık bana çık ne olur :))

    YanıtlaSil
  17. tabii ki yuva yapıyor :))

    YanıtlaSil
  18. cnm uçuo olsa gerek kuş bu napsın başka:))))

    YanıtlaSil
  19. ımmm bence bu kuş başında ya kral tacı taşıyor yada kafasında kaşık gibi birşey var.:)

    YanıtlaSil
  20. Hımmm:)
    Bence bu kuş, bir dala oturmuş diğer kuşları selamlıyor:P
    Kimbilir:)

    YanıtlaSil
  21. tabi ki prensini bekliyo :)

    YanıtlaSil
  22. ha haa uçuyoooo :)

    YanıtlaSil
  23. evliliğe hazırlanan sahibesi gibi çalı çırpıdan yuvasını yapıyordur bu kuş ;)

    YanıtlaSil
  24. Galiba penceremin kenarındaki bulgurları yemek için kanat çırpıyor! :)

    YanıtlaSil
  25. Bence bu kuş meşhur pisliğiyle(!) birini talihli yapıyor:)

    YanıtlaSil
  26. hımm bence bu tombul kuş, yavrularını yerleştirdiği yuvanın ağacını kesenlerin başına pislemeye gidiyor :)
    Malum bi çok sebepsiz yere ağaç kesiliyor ülkemizde.

    baksanıza nasılda kızgın kızgın bakıyor!

    Herkese Bol Şans...

    YanıtlaSil
  27. bu kuş evden uçuyo.. evleniyor mu yoksa :)

    YanıtlaSil
  28. bence bu kuş bana (çok uzaklara) noniden hediyem olacak olan kuşlu yüzüğü getiriyor..:)

    YanıtlaSil
  29. hmmm... muzur kedi pissiden saklanıyor olmasın? :P

    YanıtlaSil
  30. Özlem Ş.21/5/10 18:06

    yaz gelmiş kuş valizini almış tatile gidiyor :)

    YanıtlaSil
  31. şarkı söylüyor olabilir mi ? :)

    YanıtlaSil
  32. Kuş deyince aklıma evimizdeki kanarya geldi. Bizim kanarya kuşumuz öyle bir ötüyor ki yanında konuştuklarımızı zor duyuyoruz.
    Senin kuuşunda Nonicik, benim kanaryam gibi güzel öten bir kuş olsun :)

    YanıtlaSil
  33. özgür olmak için kanat cırpıyor :))

    YanıtlaSil
  34. Bayağı tombul bir kuş...kanat çırpıp zayıflamaya çalışıyor.. ha ha ha ha..

    YanıtlaSil
  35. Kraliçeymiş bu kuş,güneye göç ederken sürüye önderlik yapıyormuş.

    YanıtlaSil
  36. bu camın içinden nasıl çıkarım diye düşünüyor:)
    yüzüklerine bayılıyorum, inşallah bana çıkar:)

    YanıtlaSil
  37. Kuş krallığına kraliçe olmuş, keyfi keyf bence ;)
    Bu cam yüzüklerin geyikli ve dantel kurdeleli olanını almıştım, kendisi yüzük kolleksiyonumun(!) en sevdiğim parçalarından ^.^

    YanıtlaSil
  38. bence bu kuş yuva yapıyordur yuvayı dişi kuş yapar nonicimmm dimi ama....

    YanıtlaSil
  39. Noni'cim yuzuk harika zaten...

    Kus bence sevgilisi olan diger kusu opuyor,dalin ustundeler :) Agizlarinda kalp olabilir :)

    Sansimi deneyeyim dedim, mucks...

    YanıtlaSil
  40. özgürce ve kaygısızca uçuyordur tıpkı benim şimdi yapmak istediğim şey gibi

    YanıtlaSil
  41. Bence bu kuş bir dişi.. Ve "yuvayı dişi kuş yapar" klişesini yıkmış tacını kafasına takmış erkeğin yuvayı yapmasını izliyor.. ((: Çok feminist bir yaklaşım oldu ((:

    YanıtlaSil
  42. Bence bu kus twitter kusu olmali. Bu aralar cok populer olunca aklima direk twitter kusu geldi=)

    Bu ay ki hediyeler icin tesekurler Noni =)

    YanıtlaSil
  43. Ormanların kralı niye aslan oldu diye sinirlenip onun tacını çalıyor. Tabi kendisine büyük geleceği için önce bi demircide tacı daraltmış (:

    YanıtlaSil
  44. Kuş uçmaya çalışıyor :)

    YanıtlaSil
  45. yaz geldi ya,bence kuş denize atlayacak,dalış pozisyonunu ayarlıyor.

    çekilişe katılan herkese -ben dahil- bol şans!

    YanıtlaSil
  46. bir taç taşıyor sanırım :)

    YanıtlaSil
  47. saygı sınırını aşmadan yorumumu yapıyorum..:D
    yıllardır izlediğim dizilerden - türk filmeirnde oluşan kültürümü kullanmaya hazırım. önce özgeçmiş. efendim bu kuşun soyu osmanlıya dayanmasa da kendisi pamuk prenseski cadının aynasının amcasının torununun gelininin evindeki kuşun hizmetkarıdır. gelelim bizle olan bağlantısına bu kuşun yaşadığı ev Melih takımının eviymiş. yıllarca firdevs hanımla ezilmek büzülmek katryayla aynı muameleye tabii olmak nasıl bir şeydir nasıl bir psikolojidir artık siz hayal edin.. ve devamlı içine atmak kuşcağız düzgün bir yuva bile kuramamış stresten ama kazandığı yegane özellik .. hırs.
    yıl 1953 istanbulda kuş akını var bulgaristandaki göçmen kuşlar yapılan muameleye dayanamayıp istanbula sığınırlar.. ordaki evlerini komşulaırnı bırakırlar. o zamanlar böööyle değilmiş istanbul beyfendisi diye bir tanım varmış istanbul asillikten kasım kasım kasılmış bir haldeyken.. bu rahatlığı sevgiyi fırsat bilen kuşlar çocukluklarındaki sevgisizlikten sağa sola sıçmaya başlamışlar.. kuşlar ayaklanmış insalar ayaklanmış. günlerden bir gün bir kuş çıkagelmiş başı boş olan bu sürüyü bir araya toplayıp insnaluğa hükmetme fikriyle..bir kaç yıla geniş bir taraftar kitlesine kavuşan kuş diktatör bir rejim getirmiş.. insanlar önceleri şapkasız dışarı çıkamazken sonraları evden dışarı çıkmamaya başlamış.. sokaklarda sessizlik hakim olmuş bir kaç yıl süren bu sessizlik 1960 da subayarın yeter ulan size mi kaldık demesiyle son bulup istanbulun en büyük kuş katliamı başlamış.. o günden beri tüm hayvanseverler yüüzklerinde kolayelerinde bizim muhabbet bozması kuşu yad etmişler... insanlık için olan bu ayıbı kapatmaya çlaışmışlar. işte bu yüzükteki foroğraf taksimde cumhuriyet anıtı üstünde bizim kuşun yoldaşlarına sesleniş halindeki çekilmiş tek fotoğrafıdır. o günü tek hatırası..
    r.i.p muhabbet bozması kuş
    en sevdiğin dostun kedi kadın

    YanıtlaSil
  48. Ben yuzugumu aldim senden tesekkur ediyorum tekrar.. Katilmayacagim cekilise, alamayanlar alsin yuzugu :) ama tahmin edeyim sanki kafasinda tac gibi duran yavrularini tasiyo :)

    YanıtlaSil
  49. bu kuşun cinsiyeti dişi olsun..Dişi kuş ne yapar yuvasını kurar:))

    YanıtlaSil
  50. cevap veriyorum; kraliçe olma hayalleri kuruyor...

    YanıtlaSil
  51. umarım o kuş dokor ya da hemşire değildir, usandım her birinden zira :(

    YanıtlaSil
  52. He he bizim balkondaki kuşlar yumurtladı yavru kuşlarımız olucak :)) Bu kuşun da yavruları olabilir bence ...

    YanıtlaSil
  53. Bu bir tahmin değil sorudur; "Hangi kuş ? :)"

    YanıtlaSil
  54. Bence
    bu
    kuş
    *senin gibi
    kuluçkaya yatmış,
    bebek bekliyor..
    sevgiler..

    :)

    yumy

    YanıtlaSil
  55. Bu kus sefgilisinin gagasina buse konduruyor :)

    YanıtlaSil
  56. Kuş gelinlik giymiş evleniyor :)

    YanıtlaSil
  57. bENCE BU KUŞ ACIKAN YAVRUSUNA YİYECEK ARIYOR.bU YÜZDEN DE ACELE EDİYOR.

    YanıtlaSil
  58. bence bu kuş krallığının keyfini sürüyor :)

    YanıtlaSil
  59. bencee bu güzel kuş erkek. kraliçeden çaldığı tacı biricik dişisine götürüyor, o taksın diye, ona layık diye ;)

    YanıtlaSil
  60. Kuş yuva yapıyor:)

    YanıtlaSil
  61. hmm, senden hep tuhaf, degisik bir cevap gelecekmis gibi tahmin ediyorum ama kendim bulamiyorum :D

    neyse yine de aklima gelen ilk tuhaf seyi soyliyim :) cocuk doguruyo:)

    YanıtlaSil
  62. kediciklerin gibi muzur bir kuş mu bu yoksa

    YanıtlaSil
  63. tabikii yavrularının ağzına yem veriyorr :)

    YanıtlaSil
  64. Tacı hazır prensesini arıyor

    YanıtlaSil
  65. dişi kuş yuvayı yapıyor :)

    YanıtlaSil
  66. cekilişi yakaladığım için çok mutluyum nonii bu kuş bir dalın üzerinde sevgilisi ile öpüşüyor

    YanıtlaSil
  67. o kuş bana doğru geliyor ...:))) sarıldım nur

    YanıtlaSil
  68. Yuvasını yapıyor.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  69. bu kuş napıyor ben söyliyim:))
    bu kuş anne kuş, ağaç dalındaki yuvasında bekleyen bebe kuşlarına bulduğu yemeği veriyor, yani ağzıyla yavrularını besliyor:))

    YanıtlaSil
  70. bence bu kraliçe kuş ve değneği ile aşk dağıtıyor..tamam bu erosun işi ama olsun hayal gücü işte ;)
    yüzük de harika bu arada umarım benimmmm olurr...!
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  71. sevdiceğinin yanına uçuyor

    YanıtlaSil
  72. kuş terfi etmiş tacını takmış.

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...