07 Mayıs 2010

Taş

Bu haftam ışık hızıyla geçti desem yeridir! Nasıl cuma gününe geldik anlamadım bile! Heyecanla pazar gününün gelmesini bekliyorum... Bu heyecan arasında sabırsızlıkla beklediğim malzemelerim de Amerika'dan geldi ;) Bu sefer işin kolayına kaçmak istemedim, hazıra kaçmadan tüm yüzükleri tek tek kendim hazırladım. Gül, kuş, kedi, tavşan ve vintage kadın figürleri kullanarak romantik serinin bu sefer camdan yüzüklerini meydana getirdim. Bakalım beğenecek misiniz?
Geri kalanı pasajımda...

Ben bu taşları koyarken meğer bloguma başka taşlar da konuyormuş :P Aslında ne zamandır bekliyordum bunu, pek sürpriz olmadı, şirketimizde blogger yasaklandı, bu da demek oluyor ki Nonicik blogunu artık sadece geceleri güncelleyebilecek... Bundan sonra yaşanan iletişim kopukluğunda hep birlikte şirketimizin IT'cilerinin kulaklarını çınlatacağız yani hee heee :)

Yolunuza taşlar konabilir, sözlü taşlamalar olabilir, yediğiniz yemek midenize taş gibi oturabilir veya yanınızda taş gibi bir sevgili salınabilir, parmağınıza tek taş yüzük takılabilir...Karşınıza çıkan taş her nasıl olursa olsun içinizdeki sevgi her koşulda taş'sın ;) Hepinize harika bir hafta sonu diliyorum!!!
p.s. Ben bir süre daha böyle sevgi böcüğü şeklinde dolanabilirim, aldırmayın :P

11 yorum:

  1. kıskandılar seni bence :)

    iyi hafta sonları

    YanıtlaSil
  2. :)) ayy çok komiksiiinn
    sabah sabah iyi geldi
    yüzükler de pek güzelmiş
    o şirketlerin güvenlik duvarlarının birgün yıkılmasını umudediyorum :)
    burdan da bizim şirketin it'cilerinin kafasına bir taş göndereyimm :)

    YanıtlaSil
  3. Hadi hayirlisi, guzel bir pazar gunu dilerim.. ;)
    Bu yuzuklerde cok cok tatli..:)

    YanıtlaSil
  4. nonniii bayıldım içinde taş'lar geçen paragrafa. ne tatlısınnnnn
    sevgileeeeer

    YanıtlaSil
  5. Bu yeni yüzükler de çok güzelmiş :) Ellerine sağlık Noni.

    YanıtlaSil
  6. Sevgi böcüğü degil aşk böcüğü olmasin noni ??
    Korcan

    YanıtlaSil
  7. yüzükler çok şık olmuş. taşlı paragraf da süper :)

    her taşın iyisi de var kötüsü de. hep iyileriyle karşılaş Nonicim :)

    YanıtlaSil
  8. Nonim takma kimseyi, yüzükler çok güzel, aradaki tektaş olayını kaçırmadım :)) tebrik ederim kuzum

    YanıtlaSil
  9. tflamenco10/5/10 00:58

    Nonicim

    bu Taşlı post a bayıldım. :)
    blogunu büyük bir keyifle takip ediyorum. Camdan yüzükler de en az ötekiler kadar harika olmuş :)
    melekli olanı edinmek için napmalıyım ? tek yol pasaj mı acaba?
    sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  10. Yaaa sevgili IT cilerimiz blogu yasakladığından beri adam gibi ne girebiliyorum ne de yorum bırakabiliyorum ühüüüü :(

    Ama bu haksızlık!!!!

    Hepinize teşekkür ediyorum gecikmeli de olsa!!!

    tflamenco nonim77@yahoo.com adresime yüzükle ilgili mail atabilirsin ;)

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Noni, bu güzel yüzüklere bir türlü yetişemiyorum ben,, yine tükenmiş:(

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...