07 Haziran 2010

Ben bu haftasonunda...

Ben bu hafta sonunda kara kara düşündüm...
Neyi mi?
Olasılıkları tabii...

Hintli kara kuru hatunlar olabilirdi...

Çekik gözlü sevimli ablalar olabilirdi...

Ya da Afrikalı arap bacılar...

Hatta meydandaki ciciklerine rağmen Güney Afrikalı hatunlar da olabilirdi... Hepsini ama hepsini bacım gibi bağrıma basabilirdim...

Ama hesapta bu 90-60-90 yavruşkalar hiç yoktu!!! Neden bu hatunların bol olduğu Moskova Allahım neden? Sen beni sınamak mı istiyorsun yoksam :P

Öyle ya da böyle artık gözümüzü karartıp (veya morartıp - bu kısmı zaman gösterecek) çıktık bir yola, gazamız mübarek ola arkadaşlar :P Tabii bu yavruşkaların memleketine gitmek için yapmamız gereken işlerimiz çok... İstanbul'da geçireceğimiz günlerin sayısı git gide azalıyor ama biz koşturmaktan bunun bilincine varamadık henüz... Cuma günü işyerimde son günüm olacak, uzun bir süre de işyeri/ofis/patron/çalışma masası/telefon vesaire işyerine ait herhangi bir demirbaş dahi görmek istemiyorum :P Ayyy işimi ne çok seviyorum di miii :) Bir yandan da düğün hazırlıkları var tabii... Vintage gelinlik arama çalışmalarım boğulma ile son buluyordu, hayat hikayemin finişini az kalsın gazetelerden okuyacaktınız :P Gittiğim vintage mağazada gelinlik denerken duvarda asılı duran dönem kostümlerinin tümü askının kırılması sebebiylen üstüme çullandı. İnsan canı tatlı tabii içerden don paça kendimi attım dışarı, neyseki helalim beyim kapıdaydı o halde beni başka gören olmadı :P

Gelinlik arama çalışmalarından kalan zamanımızda kendimizi klimalı bir sinema salonuna atarak bu muhteşem filmi seyrettik. Gerilim filmi seven herkese kesinlikle tavsiye ediyorum, Koleksiyoncu uzun zamandır izlediğim en heyecanlı filmdi!

Pazar günü de yağan yağmurun dinlendirici sesi eşliğinde Arnavutköy'deki Lychee'de keyifli bir brunch yaptık...

Keyif demişken; pabucum 2 günde dama atıldı desem? Tarçın yeni anne babası ile çoktan kaynaştı bile! Unutulmak bir insanı bu kadar mutlu eder mi? Ben onun keyfi yerinde diye o kadar mutluyum ki size anlatamam! Darısı Bediş'imin başına inşallah!

Bendeki hafta sonu raporu işte böyleydi... Umarım siz de haftaya güzel bir giriş yapmışsınızdır... Bu arada sizlere veda ettiğim falan yok! Benden kurtulamazsınız öyle, gider gitmez her Allahın günü bir yavruşka fotosu sizlerle paylaşıp sizin de asabını oralardan bozacağım, kararlıyım :)

19 yorum:

  1. çok sakat bu işler bacım :)
    Allah kolaylık versin..
    Bicikliler çok komik ama ha :D

    YanıtlaSil
  2. fotoğraflara ve o fotoğraf yorumlarına çokk güldüm=))

    YanıtlaSil
  3. yeni bir hayata adım atarken dilerim herşey gönlünce olur,öptüm

    YanıtlaSil
  4. Oradan da AZƏRBAYCANa gələrsiniz ;)

    YanıtlaSil
  5. korku filmlerine bayilirim.. izlemeliyim o zaman =) bde gecmis olsun =O

    YanıtlaSil
  6. Tüh bende bizim buralara gelirsin diye adak adamistim ama olmadi ;) Yine son dakika bir yenilik, gidecegim yer senin yanim dersin diye bekliyorum Nonim ;) KS

    YanıtlaSil
  7. nonim kesin ben olsaydım sokakta o hatunları görüp ^^ eyy yumurtaya can veren allahımmm yaratıyorsun bari takip et kullarını ^^ derdim :)

    ve bu arada bu kadar olur ...Lychee benim 1 senedir çok sevdiğim bir yer.özellikle sitesini açıp müziğini dinlemeye bayılıyorum...ayrıca daha gitmedim çünkü inat ettim benim için çok özel biri ile oraya gitmek için :)

    bakalımm artıkın dua tutacak mı :)

    YanıtlaSil
  8. Nöbeti sana bırakıyoruz hadi bakalım :) Göz açtırmak yok devushkalara!

    YanıtlaSil
  9. :) çok tatlısın sen ama =)
    aman korktum ayrıca üstüme gelinliklerin düştüğünü tahayyül ettim de, boğulacak gibi oldum :(
    dikkat et kendine Noni...

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler kısssslaarr, valizime en parlak en taşlı en cafcaflı en mini elbiselerimi ve de en topuklu papuçlarımı koyuyorum, yavruşkalar açılın bakem Törkiş Gelin Noni geliyyyyy :P

    YanıtlaSil
  11. Ay çok hoşsunuz ya, bayıldım resimlere:))Hakikaten bu yavruşkalar çok tehlikeli:)
    Ama olsun nerde sizin gibi kıvırcığı, hepsi pırasa saçlı:))
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Postu okuyunca ben bile stres yaptım resmen, yavruşkalara mı yanayım, gelinliklere mi bilemedim, Nonicim sana çook kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  13. Boşver canım bu evhamları.Bir kere uçkur nasipten çıkmamış olsun.Yaklaşık 3 sene önce bu resimdeki yavrulara beş basacak cinsten bir tanıdığımı kocası resmen yer cücesi maymun kılıklı bir karı için terketti.Erkeklerin midesizliği bildiğimizi sandığımız herşeyi boşa çıkarır.

    YanıtlaSil
  14. kihkihkih :) fotoğraflar çok komik
    benim kocacım biz bekarken 2 kere ukraynaya gitti. Sana şöyle diyim moskovayı tercih edersin :) Çok yakın arkadaşım da moskova'da çok sıkılıp olmayacak böyle diye geri döndüler. Umarım sen de çabuk dönersin. Çünkü ben bu kaba millete uyuzum :) Bir de çok pahalıymış diye duydum. Ne kadar moral verici konuştum di mi :)) Kolay gelsin cicim sana

    YanıtlaSil
  15. kuzum sen bu sırık hatunlar için ne canını sıkıyorsun yahu pehhh :)
    Sen hepsinden güzelsin. Hem Alev'in dediği gibi erkeklerin içinde olmasın. Yüzüne bakmaz denilenler sonradan aaaaa dedirtiyor.

    Allah şaşırtmasın ;)

    YanıtlaSil
  16. ben son yazınız için yazcaktım ama kapatmışsınız. noni seni her gün okuyorum. annenide tabi. çok tatlısınız. sana MUTLULUKLAR dilerim.

    ben yinede yAzayım.. moskvaya gitmedEn belki sendenbana BU güzel yÜZÜK hatıra kalır.

    BEN YAZIN EN ÇOK BİKİNİMİ SEVİYORUM. VE SAHİL KUMUNU.
    SEVGİLER.

    mehtap

    YanıtlaSil
  17. yavruşka çok komik bir isim olmuuş :D ağzıma doladın.
    şimdi burda sokaklar yavruşka kaynıyor aklıma gelince gülerim artık :))

    oralarda da güzel fotoğraflar çekersin sen Nonicim ;)

    YanıtlaSil
  18. Hiii hiii di mi ben de güzelim onları cebimden çıkartırım di mi hıh :)

    Mehtapçığım oylamayı yapmıştım ben :( temmuz ayındaki çekilişe bekliyorum seni ;)

    Pinkycim tatlısı evet bol bol foto çekicem ;)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...