21 Haziran 2010

Çeşme & Alaçatı

Yazın dahil olmadığı bir mevsimi düşünmek dahi istemiyorum... Renkler ve zevkler tabii ki farklıdır, eleştirilemez ancak yazın her rengini sonbahar hüznüne tercih ederim çünkü yaz bana göre içinde farklı sevinçler barındıran bir mevsim... Ayaklar kumda yana yana kendini denize atmak, tuzlu suyun mayoya zararını bile bile sırf saçların rengi biraz daha açılsın diye duş almadan şezlonga uzanmak, yanı başında geçen tepsiyi daha fazla görmezden gelmeyerek bol limon sıkılmış midyeyi mideye indirmek, arnavut kaldırımı taşlarda sandaletlerle dolaşmak, kuşların cıvıltısına ortak, dört bacaklı böceklerle ise barışık olmak, bir gün belki ben de buna cesaret ederim diye içinden geçirip rüzgara meydan okuyanları takdir etmek, sanki başka bir ülkeye adım atmış ve bambaşka bir şeyle karşılaşacakmış gibi mağazalara meraklı gözlerle bakmak, sakızlı olan herşeye bayılmak, nasıl olsa tatildeyim diyerek her türlü tatlıdan arsızca bir kaşık almak, akşam duş aldıktan sonra yanık tenle aynada kendi kendine gülümser halde bulmak demektir yaz benim için...

15 yorum:

  1. Nasıl güzel fotoğraflar.. Sanki ellerini çıkarıp gel, gel yaptılar..

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler Eylül :)

    YanıtlaSil
  3. nonim bana ne oluyorsa bu aralar gözlerim dolarak baktım yahu çeşme resimlerine :)

    çok özlemişim

    YanıtlaSil
  4. son iki postundaki yerlerde karşılaşma ihtimalimiz çok büyüktü.:))ya arkandan noniii diye bağırsaydım:))

    YanıtlaSil
  5. Fotoğraflar şahane :)) Alaçatı'ysa her zaman aklımın köşesinde... Sakızlı tatlının,midyenin tadı damağımda...
    Özlemişim...

    YanıtlaSil
  6. Ya noni bu fotoğraflar ne? ne kadar güzeller? sen kendi işine baksana. ne bileyim işte otur yüzük, magnet falan yap.
    of hasetlendim yine

    YanıtlaSil
  7. Peki Alaçatı'da nerede kaldınız?

    YanıtlaSil
  8. Alaçatı'da dolaştık sadece Germiyan yalısı tarafındaydık...

    Yafff kimse yanıma gelmiyor annemin yanına herkeşler gelip aaa çılgın mevdoş diyooo ama bana kimse gelmiyooo böhüüüü :(

    YanıtlaSil
  9. gözlüklerine bayıldım!!
    vintage mı?

    YanıtlaSil
  10. Özledim seniiiiiiiiii
    harika görünüyorsun yavriii.O kurabiyelere bayılıyorumm müthiş.

    YanıtlaSil
  11. Alacati gercekten cok guzel bir yer, benim favorilerimde birinci sirada.

    Fotograflar cok guze Nonicim.

    gul

    YanıtlaSil
  12. Teşekkürler kızlaar :)

    Vintage peony evet güneş gözlüklerim vintage sanırım en az 20 seneliktir ama çok rahatlar ;)

    YanıtlaSil
  13. bu kadar fotoğrafa bu yorumu mu yapıyorsun deme ama o çekirgeyi görünce nasıl tedirgin oldum şu an nası nası...ayy iyi ki orada değilim :) bir de o salkım salkım sarmaşıkların sarktığı yerde bi fotoğrafım vardı benim, onu da hatırlattın bana saol ;)

    YanıtlaSil
  14. Defne vallahi elim kadardı çekirge, parmağımla ittirdim ama bana mısın demedi bir de çekirgeler zıplar derler :P

    Tanyammm sağol tatlısı, Temmuz'da ordayım paşamla tanışıcam bu sefer kesinnn!!!

    YanıtlaSil
  15. Alaçatıyı özlediim. Bir süredir gelemiyorum, neler olmuş burada böyle? Ist-Moskova hattı :))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...