01 Haziran 2010

Hayat & Biz...

Bir yıl önce nerdeydim, şimdi neleri planlıyorum... Hayat tuhaf sürprizlerle dolu! Bazen her şey çorap söküğü gibi geliyor ve size sadece sökülen ipleri yumak haline getirmek düşüyor. Geçen hafta jet nikahımız... Gelecek hafta işten ayrılacak olmam... Ve ay sonu olmadan yeni bir ülkede yepyeni bir başlangıç! İstikamet nere derseniz her erkeğin rüyası yavruşkaların ortasına düşüyoruz diyebilirim! İçimizde en ufak korku yok çünkü gerçekten emin şekilde bu adımı atıyoruz ve bizi güzel sürprizlerin beklediğine inanıyoruz... Ama sevdiklerimizden ayrılmak...işte en zor kısmı bu olacak...

Veda kelimesini oldum olası sevmem ama bu taşınma neticesinde ne yazık ki zorunlu olarak veda edeceklerim var; canım pisilerim... Giderken yanımda sadece bir tanesini götürebileceğim :( Tabii bu bile hemen değil zamanla olacak çünkü belli bir süre otelde yaşıyor olacağız... Miso'yu bir süre sonra yanıma alacağım ama Tarçın ve Bediş'e yeni bir yuva bulmam gerekecek :( Miso bana inanılmaz düşkün, Tarçın ve Bediş gibi bireysel takılabilen bir kedi değil ama inanın bu seçimi yapmam hiç kolay olmadı... Kedileri çok sevdiğim için sık sık yuva arayan kedi mailleri gelirdi de bir gün benim de benzer bir yazı hazırlayacağım hiç aklıma gelmezdi... Bediş ve Tarçın'a yeni bir yuva bulmam konusunda hepinizden yardım rica ediyorum :,(

33 yorum:

  1. Ouyy..keşke alabilsem bu güzelleri..Onlardan ayrılmak çok zor olacak eminim sana..

    YanıtlaSil
  2. aaaa,üzüldüm şimdi.seni sanal da olsa çok seviyorum.demek artık çok uzaklara gidiyorsun.Allah yolunu açık etsin,yolunuzu.şimdi oralarda ev hanımı olursan bloga daha çok vakit ayıracaksın:))kendine dikkat et.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Canım hayatın gerçekten çok hızlı bir şekilde ilerliyor. Her şey güzel olsun....Yeni ülkeden de seni takip ediyor olacağız :)

    YanıtlaSil
  4. Noniciğim hayat sana 1 yılda ne güzel sürprizler yapmış inşallah uzuuuun yıllar böyle devam eder.
    Kedilerini ne kadar sevdiğini biliyorum eminim zor olacaktır. İnşallah güzel bir yuva bulursun onlar için. Benim huysuz itim olmasa tarçın efendiye talip olurdum valla :D

    YanıtlaSil
  5. Yeni adiminiz hayirli olsun Noni'cim.. Hersey dilediginiz gibi olsun. Hayvandan ayrilmanin zorlugunu ben bilirim :(
    Insallah guzel bir yuva bulabilirsin onlara.
    Bol bol sans diliyorum ve opuyorum seni.

    YanıtlaSil
  6. Aaaaa....Amma,men seni yeni tanımışdım :((..İstiqamət tam doğru olaraq hara?!Blogunu yazmağa davam edəcəksənmi?...Gedəcəyiniz yerdə həmişəlikmi yaşayacaqsınız?Bəs toy?(düğün).Uf,suallarım çox oldu,elə bil indi gedəcəksən kimi elə tez suallarımı verdim ki :) Cavablandırsan,sevinərəm ;)

    YanıtlaSil
  7. noniiii... inanamıyorum. gerçekten nereden nereye...annenlere bir gurbetlik daha olacak desene... önce sağlık ve mutluluk olsun tabii. yolunuz açık mutluluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
  8. Sibelcim almanya daydim bir geldim blog una bakim dedim, agzim acik kaldi. Öncelikle seni yürekten tebrik ederim :)) insallah esinle birlikte hep mutlu bir hayatiniz olur, hersey gönlünce olsun canim arkadasim. Bu yazina gelince, nasil yani nereye tasiniyorsunuz???? Zor bir karar seni en iyi anlayanlardan biriyim maglum yillar önce bende sevdiklerimi dogup büyüdügüm ülkeyi birakip sevdigim erkegin pesinden geldim... dilerim ikiniz icin hersey güzel olur...
    Gitmeden görüselim ama ne olur
    Öptüm

    YanıtlaSil
  9. bu yeni başlangıç senin için çokk mikemmell olacak :)

    insan olayları geldiği gibi karşılamayı öğrenince her şey yoluna giriyor aslında değil mi ...

    ve seneye bu zamanlar doğuma çokk az kaldı diye yazacaksın bak demedi deme :)

    YanıtlaSil
  10. sanki şimdiye kadar hep buluşup görüşüyormuşuz da, sen yurtdışına gidince biz de ayrılıyormuşuz gibi geldi:(

    YanıtlaSil
  11. Nonicimi hayat böyle sürprizlerle dolu işte diye klasik bir cümle ile başlayacağım; ama cidden öyle. Geçen sene bende hiç düşünmezdim bu sene ailemden ayrılıp başka bir şehirde çalışmaya başlayacağımı.
    Bak seninki daha güzel hiç değilse, kendine yuva kuruyorsun, sevdiğinle berabersin.
    Ayrılıklar çok güç oluyormuş bu sene ben de yaşadım:( ama her şeyin ayrı bir tadı var.
    Eminim, yeni yaşantın şimdikini aratmayacaktır.
    Bizi habersiz bırakma olur mu? :)

    YanıtlaSil
  12. nonişkosu nası yanniiiii
    e ben seni özlerimmmm!!!!

    ama çok mutlu olun tamam mı?

    YanıtlaSil
  13. hiç tanımasam hiç konuşamasam da, senin uzaklara gidiyo olacağını bilmek bile bana seni özleyeceğimi hissettiriyor=( ama özlemeye fırsat bırakmaz ve sık sık yazarsın diğmi yine nonimm=)

    YanıtlaSil
  14. selam noni,
    evin çok şirin gözüküyordu. ona ne olacak, merak ettim. anadolu yakasında kiralık ev arıyorum da:)

    YanıtlaSil
  15. Kızzlaaarrr sağolun varolun!!!
    Ama ne vedası ayol ben ordan da yayınıma devam edeceğim benden kurtulduğunuzu mu sandınız kihh kihh :)
    Tabii bloga devam edebilmem için önce bir ev sonra o evin içinde bir bilgisayar ve bilgisayarda da internete bağlanacak ADSL gerekiyor vıyhhh işimiz var :P
    Herşey yoluna girer de ahh bir de pisileri halledebilsem :(

    YanıtlaSil
  16. :( Kedilerinden ayrılmak zorunda olman çok kötü
    annenlere bıraksan onlar bakamaz mı?
    Umarım karamel'den ayrılmak zorunda kalmam şu an düşüncesi bile çok acı verici :( Benim oğlum evde bırak başka bir kediyi başka bir insanı bile istemiyor hemen tepkiler biryerlere işemeler başlıyor yoksa keşke kocaman bir evimin ve bahçem olsa ve bütün yuvaya muhtaç kedileri alsam evime ama aklımda olsun bakabilecek kişilere ileteyim

    YanıtlaSil
  17. Nonicim,
    Hayat bazen seçim yapmak zorunda bırakıyor insanı. Gerçekten, insanın kedilerini bırakması, ailesinden birini bırakması gibi zor. Eğer evimde iki tane kuduruk yosma olmasaydı, en azından birini almak isterdim.

    Umarım onlara senin kadar sevgi verebilecek bir aile bulabilirsin.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  18. pisiler için bir konuşalım mı?

    sedenks@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. Çok büyük değişiklikler olmuş desene ama hepsi de büyük heycanlar yenilikler getirir sana umarım.Yeni hayatınızda mutluluklar.

    YanıtlaSil
  20. herşey gönlünce olsun nonicim,sonsuz mutluluklar peşini bırakmasın...

    YanıtlaSil
  21. Allah Yarabbim yavrularıma yuva buluyor muyum yoksam !!!!!!!! Ben bugün heyecandan gitmezsem bir daha bişicik olmaz bana :P

    YanıtlaSil
  22. umarım onları çok sevecek bir sahipleri olur Nonicim. yenilikler hayırlı olsun, mutlu mutlu olsun taşınmanız, yuvanız :)

    YanıtlaSil
  23. noni gidecek yepyeni bir başlangıc yapman cok güzel de blogunu unutursun diye içimde garip burulma da olmadı değil hani herşey senin için en güzeli olsun

    YanıtlaSil
  24. Üzüldüm Noni İstanbul'dan ayrılmana.Oysa sen İstanbul aşığıydın.İstanbul'u başka bir karajdan gösterdiğin fotoğraflarına aşıktık biz.Cafe,mekan ne çok şey öğrendik sayende.
    Umarım yeni evinde de yeni seçimlerinle mutlu olursun.
    Blogunu unutma ha sakın!

    YanıtlaSil
  25. daha önce ablanın ve yeğenlerinin özlemini çeken annenin hasreti sanırım ikiye katlanacak :( Zor kararlar olsada yanında ki insandan emin olduktkan sonra herşeye katlanıyor insan.
    pisiler için ayrı oalrak çok üzüldüm...

    YanıtlaSil
  26. ayyy nonnim bırakma bir süre ablan veya annen baksın sonra al
    bende sana akıl soracaktım 2 kedi nasıl 3 nasıl diye
    vallahi çok üzüldüm
    özelliklede tarçına çünkü benimde sarmanım var:(

    YanıtlaSil
  27. ohh iyi o zaman blogunu bırakmayacaksan tamam:)

    peki orada başka iş arayacak mısın?

    YanıtlaSil
  28. Hiii..nasıl olucak bu ayrılık..ama eminim süper yuvalar bulunacak..

    YanıtlaSil
  29. Nonicigim
    ne guzel planlar bunlar boyle.
    cok mutlu oldum
    o kadar mutlu ol ki gece yataga girdiginde yanak kasların agrısın gulumsemekten.
    sevgiler
    görkem

    YanıtlaSil
  30. sevili Noni inşallah çok mutlu olursun. bende düğünden sonra kocişimin peşine takılıp türkiyeden ayrıldım. bunun sağladığı avantajlar bence çok fazla yeni evli çiftler için. umarım herşey en kısa zamanda yoluna gırer.bız tasınırken eşyalarımızı da beraber getirdiğimiz için epey zorlandık ev bulmakta uzun sure otellerde kaldık.deneyımlerımden yola çıkarak tasınırken bunu gözönüne almanı tavsiye ederim. umarım kedılerıne de guzel bır yuva bulursun. ben de hamile olduğum için doktorun talımatlarıyla 2 ay önce kedımden ayrılmak zorunda kaldım.ona ıyı bakabılecek bır aileye verdık. ama tabı tanımadığımız bır aile olduğu için gıdıp göremiyorum oğluşumu.her gece ruyamda kedımı goruyorum.onu çok özledım. umarım senınkılerde mutlu olabıleceklerı yuvalar bulurlar.

    YanıtlaSil
  31. e noni senin bu blog heyecanlı arkası yarınlara döndü. İstikamet nere, onu yazmamışsın, merak ettik. Pisilerin için bir yer bulursan biz meraklı kullarını haberdar eyle. (Evde iki pisi olmasa onları hemen alırdım.)

    YanıtlaSil
  32. Ayrılmak zor olacak senin için,yepyeni bir hayat.Ordan da bize yazarsın artık:))Tarçın'la Bediş'te umarım iyi birer yuva bulurlar.

    YanıtlaSil
  33. ayrılmak zordur amada yeni başlangıçlar hep yeni mutluluklara gebedir :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...