09 Haziran 2010

Haziran Ayının Sürpriz Hamur Çekilişi



Beyaz gül, kırmızı gül
Güller arasından gelir

Yarim giymiş beyaz ezyeeah
Cümeeaa namazından gelir


Biri beni sustursun lütfeeeennnnnn :) Şu güllü yüzüğe bakınca neden otomatikman bu şarkıyı söylüyorum bilmem ki :) Bir önceki hayatımda ciddi ciddi sıvacı ustası olduğumu düşünmeye başladım. Yani kaçınız sabahları uyandığında dom dom kurşunu gel böğrüme diye şarkı söylüyor? Neyse gelelim konumuza... Artık toparlanmaya başlıyoruz, bu taşınma telaşında Haziran ayının sürpriz hamur çekilişinin gümbürtüye gitmesini istemedim... Bu ayki çekilişte yukardaki güllü cam yüzüğü hediye ediyorum. Yanında tabii bir de sürpriz hamur olacak ;) Bu sefer sizden yaza ait en sevdiğiniz şeyin ne olduğunu yazmanızı istiyorum. Oylama cumaya kadar devam edecek, blogger olmayanlardan tek ricam takma da olsa bir isim belirtmeleri ;)


Yağmurlu ve iç karartıcı bir günü yorumlarla belki birazcık aydınlatmış oluruz ne dersiniz ;)

127 yorum:

  1. Yaza dair en sevdiğim şey, sabah uyanınca yüzümü yıkamak için denize daldığımda yüzüme çarpan deniz suyu hissi... İnsan hayata uyandığını hissediyor...

    YanıtlaSil
  2. DERYA K.9/6/10 17:24

    Ben en çok elimde soğuk içecek ya da milkshake ile dışarı da gezinmeyi seviyorum.

    YanıtlaSil
  3. Yazın en sevdiğim şey deniz, balkon keyfi, renkli ve ince kıyafetler.. =)

    YanıtlaSil
  4. Yaza ait her şey bir yana kıyafetler bir yana! (: Sanırım en sevdiğim şey bu, kıyafetler... (:

    YanıtlaSil
  5. merhaba bloğunuzla bu vesileylede olsa tanışmaktan çok mutlu oldum.eğlenceli bir blog kutluyorum .yazın en sevdiğim şey bir izmir li olarak egenin incisi çeşme nin serin sularında serinlemek akşamları sahilinde buzlu badem yemek..
    http://derinceece.blogspot.com/2010/06/bu-cok-cici-yuzuge-sahip-olmak.html
    ece kalaycıoğlu

    YanıtlaSil
  6. En sevdiğim mevsim yaz!
    Deniz, güneş, kumsal(:

    YanıtlaSil
  7. benim için yazın en güzel yanı, her yaz başı kurduğum hayalin gerçek olma ihtimali: bir gün mutlaka herşeyden kaytarıp sadece upuzun öğleden sonrasının dinginliğini yaşama hayali. tıpkı lise yaz tatillerindeki gibi.. akşama günler varmış gibi, hangi günde olduğu unutulmuş, nemden etrafı saran güzel kokular içinde sıcak, ıssız, dünya durmuş gibi bir öğleden sonrasını yaşama ihtimali..

    YanıtlaSil
  8. bende senin yüzükleri görünce bu yüzük benim olmalı nonnim bana vermeli artıkkkk :) diyorum

    yaza ait en sevdiğim şey ; tatil
    uzanmışım şezloga elimde buzzz gibi bi içecek (alkolsuz:) ) limitsiz yemek yemek , akşamları çılgınlar gibi dans etmek
    derim sana

    öpüldün canım
    yıldız

    YanıtlaSil
  9. Nonicik bende istiyorum yüssükten

    yaza ait en en sevdiğim şey karpız :)

    öperim,

    brc

    YanıtlaSil
  10. denizden çıkıp güneşlenirken limonata yudumlamak,, şöyle buz gibisinden nanelisinden :)

    YanıtlaSil
  11. Deniz kenarında amaçsızca saatlerce uyumak xD

    YanıtlaSil
  12. geceleri deniz kenarında oturmak yaz gibisi yok
    şirin

    YanıtlaSil
  13. hımmmm yaza ait en sevdiğim şey bir akdeniz koyunda buz gibi mavi sulara çivileme atlamak:))

    YanıtlaSil
  14. merhaba ;
    yaza ait en sevdiğim şeyler kavun,karpuz,tatil,deniz kum ve güneşin geç batması :)

    YanıtlaSil
  15. :) yaza dair en sevdiğim şeyler yaz meyveleri,dondurma,ailecek yapılan piknikler ve deniz sefası.

    YanıtlaSil
  16. yazın en cok sevdiğim sey ilk aklıma gelen kaymaklı hacıbey dondurması ve buzzz gibi bodrum denizi

    YanıtlaSil
  17. vintage peony
    yazın en sevdiğim şey akşamları İzmir Kordonda bira içmek..

    YanıtlaSil
  18. tabikidee serin yaz gecesinde karpuz peynir ekmekle balkonda aiLe sefası yaza dair en güzeL oLay heLede aiLeden ayrı kaLmak zorundaysan yazın vazgeciLmezi oLur waLa :):):):)

    YanıtlaSil
  19. açık hava konserleri :)
    DeryaK

    YanıtlaSil
  20. yaza ait en sevdiğim şey büyükada :) ryhn

    YanıtlaSil
  21. öğretmen olduğum için yaz deyince otomatik olarak tatil gelio aklıma aralıksız 2 ay:)

    YanıtlaSil
  22. İlk aklıma gelen, yaza dair en sevdiğim şey şehirden uzaklaşacağım zamanların bu mevsime en çok tekabül etmesidir :) Çünkü yazı iple çekenlerden değilimdir bunun dışında.

    Bu arada bu çekiliş olaylarında gr şansım yoktur ama bi deneyelim yine de :)

    YanıtlaSil
  23. Şimdiye kadar yaza dair en sevdiğim şey uzun bir tatil yapmaktı. Mutlaka önce bir yurtdışı gezisi arkasından güney sahilllere inmek ; ama ilk defa bu sene iznim yok :(

    YanıtlaSil
  24. Parmak arası terlik:)

    YanıtlaSil
  25. tabikide Deniz deniz denizzzzzzzzzzzzz diyorum ayhh çok özledim

    YanıtlaSil
  26. Yaza dair en sevdiğim şey özgür olmak..Kar yok, yağmur yok..sıcağa da katlanacik artık..

    YanıtlaSil
  27. öğretmen olmanın getirisi olarak sabah 7de uyandıgında okulların kapalı oldugunnu hatırlayıp uykuya dalmak yaza dair en sevdiğim sey. :)

    YanıtlaSil
  28. gün ışığından yararlanma süresinin uzaması :)))

    serpil

    YanıtlaSil
  29. yazın vazgeçemediğim şey güneş allerjimden dolayı güneş gözlüğüm.tatil, deniz kokusu, yüzmek akşam üzeri denizden çıkıp eve gidince mis gibi zeytinyağlıların ve karpuzun kokusu.

    YanıtlaSil
  30. İnce kıyafetler.. bayılıyorum kendimi hafif hissetmeye :D

    Mine

    YanıtlaSil
  31. ...yaza dair en sevdiğim şey sabaha karşı hamakta sallanıp gökyüzünü izlerken ..kucağımda ki karpuz tabağının sularının üzerime akmasından doğan o tarifsiz karpuz krem deniz çiğ karışımının ortaya çıkardığı kokuyu huzurla duyumsamak ...ve kış için derin derin bu kokuyu zulalamak ciğerlere...'artık bile bile akıtıyorum karpuz sularını üzerime de'..normal olmayınca insan böyle davranıyor demek anladım ben beni ;)sarıldım teze gelin my name is nur öptüm

    YanıtlaSil
  32. Don don kurşunu, dondurmaaaaa tabiki (:

    YanıtlaSil
  33. yaza dair en çok sevdiğim şey her yerin çiçeklerle bezenmesi yemyeşil olması doğa aşığı olarak en çok bunu seviorum...ee bu yüzükte tam benlikmiş inş benim olur.

    YanıtlaSil
  34. sahilde güneşlenirken kitap okumak sonra uykum gelir gibi olduğunda soğuk suya dalmak galiba=) off nasıl özlemişim=)

    YanıtlaSil
  35. noni, bu sefer iddialıyım, kazanıcam. :)
    bence en güzel şeylerin başında geç kararan hava geliyor, günün uzun olmasını çok seviyorum.tabii sonra deniz, kumsal, içimi ısıtan güneş... saymakla bitmez, yazı çok severim!
    işlerinde kolaylıklar!

    YanıtlaSil
  36. Olimpos'ta bir yaz gecesinde,sahilde kimseciklerin olmadığı bir saatte, şezlonga sırt üstü uzanmak.Parlement gecesi mavilikte,tepemde milyonlarca parlak yıldızın yanıp sönmesini izlemek ,elimdeki kırmızı şarabımı yudumlarken, o sessizliğin içinde sadece dalga seslerini dinlemek ..,şanslıysam yumurtasından yeni çıkan bir carretta carretanın hemen dibimden suya dalmasına ve yaşama merhaba demesinine şahit olmak ...

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  37. yaza dair en sevdiğim şey yazın kendisi..deniz,kum,güneş,aşk,gitar nağmeleri,dondurma,az giysiyle yetinebilme,mutluluk,neşe,eğlence...

    YanıtlaSil
  38. deniz kenarında yüzüme yüzüme esen akşam rüzgarı,vallaha bak bunu kimse için yapmam yani hatta kendimi ayıplıyorum şu an ama mor bi..nimi giyip kırmızı oje sürmek.diye de yazıyorum artık bana çıkmazsa çekilişten sonra bi zahmet bu yorumu sil nolur.haydi rastgele.

    YanıtlaSil
  39. TAKMALI AD9/6/10 21:25

    Yaza ait en güzel şey, sadece 3 ay oluşu =) yaşasın KIŞ

    YanıtlaSil
  40. Türkçe yazmak zorundayım,her kesin anlaması için :)

    Yaza ait en sevdiğim şey--doğum günüm :)

    1 kere yurtdışından bir kargo aldım..Çocukken..9-cu sınıfdaydım..Şimdi də bu yüzüyü alırsam,şoka girerim..Aslında yüzük bahane...Sırf güzel hatıra için...

    Sevgilər..

    YanıtlaSil
  41. himm dondurma,tatil,güneş,deniz :P

    YanıtlaSil
  42. yaza ait en sevdiğim şey çok aslında ama ilk aklıma gelen beyaz renk galiba:) en cok yaz mevsimine yakışması...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  43. Tüm yaz mevsimini seviyorum aslında ama güneş ilk sırada. sabahları uyandığımda içime dolmasını seviyorum:) Sema

    YanıtlaSil
  44. merhaba blogum yok
    yazı çok seviyorum çünkü eğitimciyim tatil zamanı yazın e tabi güneş kum deniz

    YanıtlaSil
  45. Mis gibi domates ve kavun!

    YanıtlaSil
  46. canım ben yazı seviyorum her haliyle.
    güneşini, tatilini, kumsalını, denizini, limonatasını, piknigini, aydınlığını, dondurmasını, kavun, karpuz, güneş kremlerini,herşeyini seviyoaum yazın. saymakla bitmez sanki :)

    YanıtlaSil
  47. yeşil erik! benimki 12ay yazın oldugu bi yerde yazı özlemmiyorum ama erik ah ahhhh

    YanıtlaSil
  48. hımmm bir tane söylemek zor :) öncelikle açıkhava konserleri ardından gün batımları, karpuz ve şortlar :)

    YanıtlaSil
  49. üşümememek :) kansızlık sorunu hat safhada olan biri için ne demek olduğunu bilemezsiniz...

    YanıtlaSil
  50. turkan(tflamenco)9/6/10 23:26

    Merhaba Sibelcim,

    yaza darie meyveler, deniz,tatil dışında benim en sevdiğim şey sanırım güneşten gelen o harika enerji... İnsan istese de karamsar olamıyor yazın :))

    sevgiler
    Turkan (tflamenco)

    YanıtlaSil
  51. yaz gelince önce bi elbise sezonunu açarsın. tüm kış dolapta beklemiş elbiselerini eteklerini sırayla giyersin. özellikle kış sezonunda yazlık bir şey alınca tüm kış boyu beklemiş oluyor insan:) sonracığıma,sandaletler, terlikler de bu elbiselere eşlik edince tadından yenmez, ferah ferah.

    sonra biraz daha yaz olunca tatile gidersin. sabah uyanır uyanmaz peşinden biri kovalıyomuşçasına denize koşmak, açamadığın gözlerini denize bir atlayışta açıvermek.. ohh canım çekti yahuu.


    hep açık havada olabilmek de ayrıca muhteşem. nefes aldığını hissediyor insan.

    evet evet yaz çok taş bir mevsim.

    YanıtlaSil
  52. Noni cim gördüm ve bende birşeyler yazim istedim.birde ben ilk kez çekilişe katılıyorum ... :) Yüzüklerini severek kullanıyorum,süpriz hamur için ise meraklandımm

    Yaza dair en sevdiğim şey hatta üçlü demem daha doğru olur;Güneş+kum+deniz :)

    YanıtlaSil
  53. merhaba;
    yaza ait çok şey var sevilen:)
    en başta içimizi ferahlatan dondurmaa :)
    sonrasında deniz ,kum, güneş....
    başbaşa geçirilen sevdiğimle güzel bir tatil..:)
    zeynep efe

    YanıtlaSil
  54. Yazın,açık havada resim yapma lüksünü seviyorum.Yayıyorum tineri,yağlıboyayı,fırçaları,tuvali çimene...mis.

    YanıtlaSil
  55. Yaz demek,şıpıdık terlik,tiril tiril elbise,şeftali renk allık,pembe ruj demek.. :))))

    YanıtlaSil
  56. yaza ait en sevdiğim şey şezlonga uzanmak ve denizin sakin dalgalarının eşliğinde keyifli bir kitap okumak.şimdi karnımda oğluşumla daha bir sabırsızım bunu yapabilmek için :)

    YanıtlaSil
  57. Yaz demek benim için akşamları ailelerin bir araya toplanması ve bahçede güzel, sıcak sohbetler, sahilde dondurma yiyerek dolaşmak, ferah ferah elbiseler giymek ve cıvıl cıvıl bir doğa :)

    YanıtlaSil
  58. 658. izleyiciniz oldum
    gullere ciceklere asik biri olarakda bu yuzukde bende sansimi denemk istedim
    yaza ait en sevdigim seyde doganin guzelligi, gunesin, cimlerin ciceklerin ve denizin rengi muhtemelen
    sevgilerimle...
    zeynep

    YanıtlaSil
  59. yaza ait en çok sevdiğim şey kumsala uzandığımda...ayaklarımı ısıtan ılık yumuşacık kumlar...X)

    YanıtlaSil
  60. Selam,
    Gölgede akşam üstü şezlongda uzanmışsın ılık bir rüzgar esiyor ve yanıbaşında mojiton!!!
    İşte o an...

    YanıtlaSil
  61. Çiçeklerin açması, doğa ananın kucaklaması ve kuşların şu an duyduğum süper sesleri :)

    YanıtlaSil
  62. Yazın herşeyi güzel hiçbirini ayırt edemiyorum. tatil, çiçekler, bol meyva ve bol dondurma heryerin cıvıl cıvıl olması falan filan......

    YanıtlaSil
  63. deniz kıyısından topladığım deniz kabukları :))

    YanıtlaSil
  64. Sevgili Noni, yaza ait en sevdiğim şey sadece ve sadece denizzzzzzz, güneşşşşşşşşş ve kummmmmmmmmm....:))

    YanıtlaSil
  65. ben yazın herşeyini seviyorum, pırıl pırıl güneş, geç gelen akşamlar, ince giysiler, dondurma, mısır, yaz meyveleri... hiç birini tek yazmak istemedim ben de hepsini birden yazıverdim gaari :)

    YanıtlaSil
  66. ailemin yanna gitmek.. çalışmamak... eda-mardin

    YanıtlaSil
  67. hulia: kış çocuğu olmama ragmen en sevdiğim mevsimdir yaz.

    bende sana bi şarkıyla cevap vermek isterim noni :)) Çiçekler açsın, böcekler uçsun, kırlarda sevgililer el ele olsun :P işte bunun için seviyorummmm

    YanıtlaSil
  68. Yazın herşeyi çok güzel; Tatil, balkon keyifleri, dondurma, renk renk elbiseler, şıkır şıkır sandaletler....Yaz süpersin......
    SEHA

    YanıtlaSil
  69. Her sabah işe giderken vapurun dış kısmında oturup püfür püfür giderken, dalgaların kabarıp da yüzüme minik minik damlalar sıçratmasını beklemek ve tatile gittiğimizde deniz kenarında bir otelde yahut şezlongda gece vakti dalga sesleriyle uyumak. Bol bol karpuz ve kiraz yiyebiliyor olmak da süppper! :)

    YanıtlaSil
  70. incecik giyinmek ve o güzel akşamüstleri.. gözlerin kamaşa kamaşa yüzünde gülümsemeyle yürümek .. bronz bir ten . yazı seviyorum ..

    YanıtlaSil
  71. merhaba noni..
    benim için yaza ait en güzel şey hamak keyfi yapmak:) hafif bir müzik eşliğinde kitap okumak hatta ve hatta kitabı okurken uyuyakalmak mis gibi havada:):)

    YanıtlaSil
  72. Deniz,Karpuzz ve Dondurma :)

    Ya çıkarsa diyorum :)

    Sevgiler
    Vijdan

    YanıtlaSil
  73. Yaza dair en sevdiğim şey sıcak öğleden sonraları.
    Hep mutlu ol....

    YanıtlaSil
  74. yaz deyince aklıma direk cikcik kuş sesleri arasında denizin huzur veren kokusu eşliğinde yapılan bir kahvaltı geliyor :)
    Yaza dair en sevdiğim şey ise bronzlaşmaya yüz tutmuş vücudumda ki duş sonrası muhteşem koku, Kendimi pek bi cazibeli hissediyorum o zamanlar :) :)

    YanıtlaSil
  75. Güneşli ,sıcak hava.

    Hava güneşliyken daha mutluyum ben:)

    YanıtlaSil
  76. yaz mevsiminin en güzel şeyi naneli buz gibi bir limonatadır Noniiiiii...
    hahahaa beyaz gül kırmızı güll :)))

    YanıtlaSil
  77. Nonicim, İzmir de yaz biraz fazla sıcak oluyor ama cumadan yazlığa gitmeyi, denizi, sefayı çok seviyorum. kışında hep hayalini kuruyoruz,önümüzdeki yazın.
    Noni, bu yoğunluğuna rağmen,hergün bizi unutmadan bloğuna yazdığın için çok teşekkürler.
    öpüyorum.
    mutluluklar.
    gaye

    YanıtlaSil
  78. Balkonumda filizlenen çiçeklerin büyüdüğünü görmek ;)
    ben de beklerim Nunicim

    http://touchtosky.blogspot.com/2010/06/nuniden-hamur-yuzuk-hediyeli-blog.html

    YanıtlaSil
  79. Tatilde, deniz sonrasi otele gidip yanik ten ile disari cikmak icin hazirlanmak, kiraz, parmak arasi terlikler, gunes, zeytin yaglilar :) pinar

    YanıtlaSil
  80. yaz demek deniz demek en güzel bikinini giyip kumsalda sere serpe güneşlenmek demek. yaza dair en sevdiğim şey yüzmek.:)

    YanıtlaSil
  81. yaza dair en sevdiğim şey incecik giyinmek, parmak arası terlikler, tendeki tuz kokusu ve akşam üzerleri bir sessizlik anında kulağa gelen kumru sesleri...
    aslında bu yaza dair sevdiğim şeyler oldu:))
    diğdem dem demm

    YanıtlaSil
  82. Merhaba öncelikle başlayacağın yeni hayatında sonsuz mutluluklar...Yaza ait pek çok şey severim işte birkaç tanesi:Güneşli cıvıl cıvıl bir güne uyanmak, çok sıcak bir günün ardından bastıran mis kokulu yağmur, karpuz, vanilyalı dondurma, bahçede kahvaltı yapmak, pikniğe gitmek, hortumla bahçeye sulamak...

    YanıtlaSil
  83. karpuzz tabiki sıcak ve denizzzz:)benim olsun istiyorum yaaa

    ebru__sryldz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  84. yazın her şeyi güzeldir ama ince giyinmek en güzeli bence ;)

    YanıtlaSil
  85. Karpuz,tatil,yıkanıp cıkılan saçlar,güneşgözlüğüm....
    mux

    YanıtlaSil
  86. Yaza dair en sevdigim sey buz badem :) deniz, tekne, guzel koylar :) yani Tatillll

    YanıtlaSil
  87. Merhaba Noni, yaza ait en sevdiğim şeylerden biri açık ayakkabı ve parmak arası terlik giyebilmek, yani ayakların özgür olması :) bir de deniz tabii..Onca telaşın içinde çekiliş yapmayı es geçmemen ne güzel, dilerim bana çıkar :)Kolaylıklar diliyorum taşınma işlerinde..

    YanıtlaSil
  88. yazın en güzel yanı bence istediğin kadar uyuyabilmek :)

    YanıtlaSil
  89. En sevdiğim şeyyy tiril tiril elbiseleriimmm :))

    YanıtlaSil
  90. Dışarıya bakınca gördüğüm yeşil yeşil ağaçlar mutluluk veriyor çok güzel

    YanıtlaSil
  91. Denize girmek gibisi var mı?? Yazı seviyorummm....

    YanıtlaSil
  92. Olmaz olmaz deme hiç bakarsın bana çıkar :)


    Tuvalunet.co.cc

    YanıtlaSil
  93. kzıgın kumlardan serin sulara atlamak:):)

    YanıtlaSil
  94. Nonim yaz demek evimi gündüz gözüyle görebilmek demek aslında :)bir de çeşme ,kavunlu dondurma,alaçatı sokakları,hindistan cevizi kokan ten,öğlen uykuları offff...
    burcu~

    YanıtlaSil
  95. yaza dair en sevdiğim şey; dut meyvesii. zamanı hemen geçsede :(

    YanıtlaSil
  96. Noniciğim ben en çok kızlarımla beraber denize girip oyun oynamayı seviyorum :)

    YanıtlaSil
  97. :)) ınanıyprum bu sefer benım olcak.....evet yaza daır en sevdıgım sey su yatagının ustunde dubaların yanında guneslenmek ve sabahlara kadar dans etmek :) aslında yazın en ıyı yanı tatıl olmasıdır herhalde ....

    YanıtlaSil
  98. Gözlerimi kapatıp hayal ediyorum...
    Yaz = Hafif esen rüzgar, yemyeşil çimenler, deniz kokusu, aile saadeti ve dondurma demek benim için.

    YanıtlaSil
  99. Nonişka ( Rus versiyonun oluyor bu :)
    Ben yaza dair en çok yaz aşklarını seviyorum ama artık evli barklı bir bayanım ama olsun yine de yaz aşkları ne güzel olurdu ben küçükken :)

    YanıtlaSil
  100. Bu yaza ait en sevdiğim şey,
    Sevgilim nişanlımın 15 aylık askerliğinin bitecek olması :))
    Noni, bu yüzüğü istiyorum :(

    nisancubuk@gmail.com

    YanıtlaSil
  101. yaza ait ençok sevdiğim şey dondurma ve karpuz yemek ohhh buz gibi.Ay bukez bana çıksın yaa:))

    YanıtlaSil
  102. nilüferrrrr10/6/10 16:59

    donduymaaa :)

    YanıtlaSil
  103. ah ah ... esimle kasklari takip scooter a binip istanbulu gezmek!!!... kemal olduktan sonra bu benim icin hayal oldu. artik büyüsün o zaman :)

    öpt lale

    YanıtlaSil
  104. tatil demek oğlumla daha çok vakit geçirmem demek. tatilin gelmesini iple çekiyorum
    http://nesekilavuz.blogspot.com/2010/06/noni-den-haziran-cekilisi.html
    Neşe Kılavuz

    YanıtlaSil
  105. noni hanımcımm ben yüzüğe değil ama miso ya talibim mümkün müdür? :)

    YanıtlaSil
  106. Yuzuk harika!!!

    Yaza dair sevdigim sey; tatil ve sicacik hava !!! (buralarda icim dondu) ^__^

    Mucks Noni...

    YanıtlaSil
  107. tabiki arka arkaya on tane yiyebileceğimm dondurmaaaaa...belma

    YanıtlaSil
  108. güneş,deniz,kum=tatil Huzur bulma zamanı:)

    YanıtlaSil
  109. Yaza dair aklıma ilk gelen şey yüzmek yüzmek yüzmek..
    Çalıştığım için iznimin gelmesini dört gözle bekliyoruuuum :)

    YanıtlaSil
  110. merhaba ben yaza dair en sevdiğim şey balkonda çay keyfi..canım hediyelerini bloğumda bahsettim izlemeye aldım..bol şans.
    Emine Yavaş
    http://agonya82.blogspot.com/2010/06/noni-nin-haziran-ay-suprizi.html

    YanıtlaSil
  111. deniizzz denizzz ve deniiiizzzz :)

    YanıtlaSil
  112. Ya hu Noni, bir sürü işin gücün arasında hala çekiliş yapıyorsun ya, bence sen de sıvacılık değil de hafiften delilik var gibi.

    yaza güzel en güzel şey, deniz, güneş, dondurma, limonata ve beyaz keten elbiselerdir. bir de açık ayakkabıda püfür püfür ayaklardır...

    YanıtlaSil
  113. deniz, güneş,kumsal,buram buram yasemin kokan yaz akşamları tatil

    YanıtlaSil
  114. Sıcacık,pırıl pırıl güneeşşşşş.Kışın kasvetinden,bahardaki büyük bekleyişten sonra yüzümü güldüren içimi ısıtan güneş tabikide

    YanıtlaSil
  115. mavi yeşil ojecikleeer :)

    YanıtlaSil
  116. Güneş batarken ve herkes günün o en güzel vaktinde evlerine dönerken, sahilde en sevdiğim kitabı okumak!
    Pınar

    YanıtlaSil
  117. O kadar çok şey var ki yaza dair sevdiğim, ben kış çoğuyum ama yaza hayranım :D en çok o aydınlık havasını seviyorum ya, sanki herkesin yüzüne bi gülümseme geliyo, dertler unutuluyo... gelsinn deniz, güneş, kum :))))
    Yüzük harika, emeğine sağlık =)))

    Özge
    ozelmas89@gmail.com

    YanıtlaSil
  118. karpuzzzzzz
    =)
    yazmıstım amaa gelmemıss galipaa
    evett hata vermiş şimdi de yaptıı

    YanıtlaSil
  119. yaza ait en güzel şey benim için deniz...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  120. yüzük çok cici:)yazın tabi en çok ne sevilir deniz dalgaların sesi ferah kokusu ,güneşin yakıcılığı ,akşamların eğlencesi ,elbiselerin tiril olması ,bronz bir ten ayy ne çok yazdım ama napıyım ben yaza hayranım hep yaz olsunnnn:) sevgilerimle...
    nastiacnr@gmail.com

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...