21 Haziran 2010

İzmir & Çeşme

Salı günü İzmir'deydik...

Önce Bostanlı'ya gittik...
Sonra Karşıyaka'ya....
Ordan da Alsancak'a geçtik...
Biraz hareket ettik...
Biraz durup fotoğraf çektik...

Daha önceden İzmir'i ziyaretim Bornova'da verdiğimiz kısa molalardan ibaretti... İlk kez şehri baştan aşağıya gezme fırsatı bulacağım için seviniyordum ama sıcakların bastırmasıyla İzmir gezimizi beklenenden daha erken keserek rotamızı Çeşme'ye doğru çevirdik.
Kayınvalidemin huzur dolu bahçesinde kendimi doğanın yeni açan çiçekli kollarına bıraktım...

Bol oksijen ve tuzlu denizin iştahını iyice açanlara güzel bir tavsiyem var; Ildırı'da deniz kenarında yer alan Ali'nin Yeri'nde yanınızdan ördekler geçerek yediğiniz yemeğin tadı bambaşka...

Tüm bu güzellikleri 3-4 güne sığdırıp bize dinlendirici bir tatil yaşatan tatlı kayınvalidem ve kayınpederime de çoook teşekkür ederim!

13 yorum:

  1. oooooo mis gibi mis !!! =)

    YanıtlaSil
  2. Harika bir tatil olmuş özellikle kayınvalidenin bahçesi müthişş:)

    YanıtlaSil
  3. ıldırı...yoksa eski dostlar sitesi mi? :):)belki öyledir belki değildir ama bir gerçek çeşme ve denizi güzeldir...tabi sizin koy rüzgar almadıysa...

    YanıtlaSil
  4. nonim bayıldım bu sözüne tatlı kayınvalidem ve kayınpederim :)

    hep böyle huzurlu ve mutlu ol tüm sevdiklerinle

    YanıtlaSil
  5. İzmir'in fotoğraflarını görünce içim bi tuhaf oldu ya :(

    Çiçekler müthişmiş.

    YanıtlaSil
  6. Bizim şansımıza kaldığımız süre boyunca yaprak kıpırdamadı :) denizde uçmadan yüzdük :)

    sitenin adını hatırlayamadım şimdi ama ıldırı'da değil germiyan yalısında ;)

    YanıtlaSil
  7. demek İzmir' e gelin geliyorsun :) Nonicim.
    nasıl yakınımızdan geçmişiin, görseydim kesin tanırdım :)

    YanıtlaSil
  8. canım Nonim,biz teşekkür ederiz bize bu mutluluğu yaşattığınız için,en kısa zamanda tekrarına inşallah, bu arada bahçemin çiçeklerini çok güzel fotoğraflamışsın,bayıldım, Annen

    YanıtlaSil
  9. Ahhh anneciğim bu ilk yorumunuz nasıl mutlu oldum anlatamam :) biz hala çeşmeyi sayıklıyoruz harika bir tatil oldu sayenizde çok teşekkürler!!!

    YanıtlaSil
  10. Gayecim daha yolumuz İzmir'e çok düşecek belki başka sefer karşılaşırız kimbilir ;)

    YanıtlaSil
  11. ohh ohh ne güzel tatil yapmışsın.
    kayınvalide kayınpeder demek sanada ilginç geliyormu? ben henüz nişanlıyım ama dilim bir türlü alışamadı.

    YanıtlaSil
  12. hımm istanbuldan sonra yaşamayı istediğim şehir :) çok şanslı gördüm seni :)

    YanıtlaSil
  13. Modapark.Net evet bana da tuhaf geliyor açıkçası ben anneciğim, babacığım kelimelerini daha samimi ve içten bulduğum için onlara böyle hitap ediyorum ;)

    Nilay evet İzmir'de oturanlar çok şanslı, havası güzel ve Çeşme hemen yakınlarında, bence harika bir imkan!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...