17 Haziran 2010

Noni Tatilde

Huuu huu :) ilk defa telefondan bir post yapiyorum bakalim basarabilecek miyim? Dusundum tasindim beyimi hemen Moskova'daki yavruskalarin icine atmiyim dedim. Yumusak gecis yapmak onemli! Maazallah guzel kiz komasina girmesin sonra beyim ;P Ne kaddan dusunceli bir hanimim di mi :) Turkiye'nin en guzel hatun populasyonunun Izmir'de oldugunu dusunerek buraya bir ziyaret gerceklestirdik, Karsiyaka, Bostanli, Alsancak gezdik... Simdi Cesme'deyiz ;) Fotolari yakinda bloguma da koyacagim, hepinize kucak dolusu bol iyotlu opucukler gonderiyorum!!!

Sent by BlackBerry Internet Service from Turkcell

16 yorum:

  1. İlk yorumu ben yazmalıyım iyi tatiller :)



    Tuvalunet:)

    YanıtlaSil
  2. ooh çok güzel yerdesin, iyi tatiller Nonicim :) kumun, güneşin, denizin tadını çıkar :)

    YanıtlaSil
  3. hoşgeldin güzel İzmir'imize nonicim :)

    YanıtlaSil
  4. iyi tatiller :))))) benim için bi kumru yer misiniz :)

    YanıtlaSil
  5. vayyy cingöz noni seni :)
    bende yarın tatile çıkıyorum yehhu ;)
    ama dönünce sevdiceğim nişanlımı askere göndereceğim :'(

    YanıtlaSil
  6. HAAHAA öncelikle iyi tatiller
    yazındaki en güzel hatun populasyonunun yazmışsın ya ben onu türkiyedeki en güzel hatun poposunun olduğu okudum allah allah diyorum:))

    YanıtlaSil
  7. Yumuşak geçiş, harika fikir;)

    YanıtlaSil
  8. Offf varmı EGE gibisi yaa ?!.Memleketim benim az kaldı bende geliyorum. Fotoğrafları bekliyorum abla .:D

    YanıtlaSil
  9. noniii benim yerimede kumru ye ..çeşme de çarşı içinde tarihi pastane de limonlu dondurma ve kazandibi yee :)

    alaçatı sokakları ne güzeldir şimdi

    sana iyi tatiller canım benim

    YanıtlaSil
  10. Moskovada guzel kizlar cok az.7senedir burdayim.hic guzel kiz gormedim.Iyi tatiller,,

    YanıtlaSil
  11. Nonicim hoşgelmişiniz, senin bu pozitifliğin, sıcakkanlılığın yeter,
    iyi tatiller,

    YanıtlaSil
  12. hoşgeldin,karşıyaka ya ,bostanlıya gelip de haber vermedin ama,çeşme de iyi zamanlar..sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Canım Noni,
    Mutlu tatiller olsun...
    Dönüşüne görüşmek üzere..
    Kucakladım seni..
    E.

    YanıtlaSil
  14. Iyi tatiller tatlim...keyfini cikarin.. öpt lale

    YanıtlaSil
  15. Hoşgeldiniz... Sizin gibi Güzel insanlarla daha bir güzelleşiyor güzeller şehri İzmirimiz... İyi tatiller...

    YanıtlaSil
  16. Olmuş olmuş..şahane post oılmuş..ne kaddan ince bir hanımsın..beyini atma tabi yavruşların içine..önce izmirde dağılsın..ama merak etme senden güzeli yok o bey için..ben biiyorum..nerden mi?..gözlerinden..

    Öpücük

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...