22 Haziran 2010

Palavraaaaaaaaaaaa

Buraya gelene kadar istisnasız her yurdum erkeğinden aman ha oralara damadı sakın ola yalnız göndermeye kalkma uyarısı ile karşılaştım. Bunu söylerken de niyeyse hepsi pis pis sırıtıyordu (%*+$@&!!) Bir daha duyduğuma değil gördüğüme inanırım arkadaşlar! Aha hatunlarının güzelliğiyle ünlü anlı şanlı topraklarına dün ayak bastık Moskova'nın... Hani nerde ayol bu güzel hatunlar? En son 2007 senesinde gelmiştim buralara, gerçi o zamanlar beyim olmadığı için hatunlara böyle tırnağını çıkarmış zıplamaya hazır kaplanlar gibi bakmıyordum daha barışıktım hepsiylen :P Gözüme de güzeller çarpmıştı ama 3 senede havası mı suyu mu değişmiş nedir bilinmez etrafta öyle dehşet güzel bir yaratığa rastlamadım. Bizim Türk erkeklerinin mantrası paçoz olsun ama dekoltesi bol olsun ise he o zaman anlaştık, onlardan bol var...
Şekil A-1
Ahanda paçoz bir yavruşka örneği, yaz ortasında dantelli külotlu çorap!

Dünden beri yüreğime su serpildi tabii hii hii :) Bir keyiflendim bir ferahladım ohhh sormayın gitsin! Buralardan yolu geçenler Moskova'nın taşlı yollarında kolbastı dansı yapan sevindirik bir kıvırcık salata görürseniz işte o benimdir :)

21 yorum:

  1. Noni...
    Benim sevgili 26 hazıranda Moskova'da. 6 gün kalacak..
    1-İstediğin bir şey var mı?
    2- Orada o tarihlerde8ilçelerinde de olabilir)otomotiv fuarı var mı?
    3-O sinir olduğun tüm rusçuklar antalya'da olduğu için geriye sadece paçozlar kalmış olabilir mi?
    Kısacası ben endişelenmiyeyim mi?
    Sevgiler..Şebnemden
    Dediğim gibi istediğin bir şey varsa yollarım sana mail atman yeterli.
    sebnem977@yahoo.com'a

    YanıtlaSil
  2. amaaan kiza bak cok rüküs !!! ama böle olmalari daha iyi =P =D=D

    YanıtlaSil
  3. noni yahuu sen çok dillendirme bu güzel kız işini yine, evrene yanlış sinyaller göndermeyelim di mi;)

    YanıtlaSil
  4. hahahha :) Zaten bu ruslar gençken güzel oluyorlar sonradan katana gibi oluyorlar aman bir de çok kabalar yaww. Asıl tehlikeli ülke Ukrayna amanın uzak durdurmak lazım kocaları :)

    YanıtlaSil
  5. Allah güzelleriyle karşılaştırmasın aminnn=)

    YanıtlaSil
  6. Ayy cnm inanmıyorum oralardasın ha, uuyy süper görünüyorsun.
    öpüyorum kocaman

    YanıtlaSil
  7. Hmmm, dogru desem, guzellik orani bizim hatunlara gore kat-kat yuksek, belki zamanla anliyacaksin, ciltleri cok guzel bizim gibi hemen kartlasmiyor.. Bacaklari, elleri, vucutlari, yuz sekilleri cok cok guzel..Hele o bacaklar sutun gibi, ince ve cok duzgun, erkeklerinin bile oyle, ama bizdeee abooo..
    Biraz daha gezin goreceksin, gecen hafta gordugum iki tane hatun, tek kelime ile muhtesem guzelliktelerdi, cok narin bir guzellikleri var, hatunlara bayan olmama ragmen hayran olup, uzun baktim :D
    Guzelim bunlarda kirmalik cok var, o yuzden de guzeller.. ;)

    Ama o kadar yil burada yasiyorum cok guzel hatunlar gordum birini bile kiskanmis degilim, tersine acayip hosuma gidiyor guzel hatunlarin olmasi. ;)

    Rus kadinlarinin guzellikleri tehlikeli degilde, bizim erkegimiz nasil sapiksa, buranin kadini oyle :D
    Hadi opuyom. ;)

    YanıtlaSil
  8. noniiişşş
    musmutlu ol. bir ordasın bir burdasın seni takipte zorlanıyorum vallahi.
    kocaman sevgileer
    görki

    YanıtlaSil
  9. Aaaa hangi arada derede gittiniz oralara yahu..Daha yeni çeşme yazılarını okumuştum bu sabah:)
    Hadi hayırlısı rast gitsin işleriniz.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. ahahhaha :)
    süpermiş Noni =)

    YanıtlaSil
  11. bizi bu enginnn tecrübelerinle aydınlattığın için teşekkürler:)vizeler de kalktı moskovaya türk kızları üzülüyordu:)

    YanıtlaSil
  12. Hosh geldiniz Noni..biz taraflara Gezilesi guzel..yerler coook..az..burda..."Vorobyovie qori" denilen yeride gezin..Kizil meydan kadar olmasada guzel:)
    O yavrushkanin 30 derece sicaklikda giydiyi coparlara coook guldum:)))))))

    YanıtlaSil
  13. Ne alemsin Noni:))))Hoşgittiniz! Mutlu, huzurlu, sağlıklı günleriniz olsun Moskova'da:) İstanbul'dan sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. haahah valla benim bile içime su serpildi ohhh be! herifin moskovaya gidesi filan yok gerçi ama yine de bilinç altımdaki moskova = kırmızı alarm sakinleşti :)

    YanıtlaSil
  15. sevgili Noni, bloğunu takip etmeye başladığımdan bu yana sıcacık bir ilgiyle izliyorum seni..yorumların düşüncelerin fotoğrafların ve hayata dair daha pek çok ince detayın öyle güzel harmanlanıyor ki!
    zevkle okuyorum her bir post'u! :)

    alaçatı fotolarına hayran kaldım..moskova'daki eğlencen de tam olsun dilerim..

    sevgi ve dostlukla güzel Noni (^^)

    YanıtlaSil
  16. Moralmenini bozmak istemem ama bütün güzellikler yaz sebebiyle Türkiye'de olabilir mi acaba?
    Geçen gittiğinizde kışmış ya o bağlamdan :)

    YanıtlaSil
  17. Arkadaki Red Squase sanırım :( Moskova 'ya bu yüzden St. Petersburg'a da Beyaz Geceleri için hastayım.
    Ve son resimdeki Kremlin Sarayı'nı unutmayalım :D

    Ben gidemedim oralara ama elbet bir gün gideceğim , inanıyorum :D

    Tadını çıkar Moskova'nın :D

    YanıtlaSil
  18. Selam,
    Eger çakma d&g bluzun, en adisinden leopar desenli eteğin ve zevksizlik abidesi ayakkabıların varsa (ama kesinlikle topuklu:))korkmana gerek yok .Genel zevkleri böyle ama içlerinde az da olsa gerçekten şıkları da var küçük bir yüzdelik dilim:))

    YanıtlaSil
  19. canım arkadaşımmm oralardan da post yazıp bizi sevindirirmiş .. nasıl mutlu oldum sanki yanımdaymışsın gibi :( olsun sen yeterki mutlu ol tatlım umaırm herşey gönlünce olmaya devam eder tıpkı ünlü yavruşkaların fos çıkması gibi hahahah

    yaşasın Türk kadınları kahrolsu yavruşkalar hahahahha

    YanıtlaSil
  20. Amaaan...senden güzeli yok uahu..

    YanıtlaSil
  21. Ayyyy şımartoorsunuz beni yavriler spasibaaa hiii hiii :)

    Şeboommm sana mail attım şimdik ;)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...