20 Haziran 2010

Sonunda...

Aradım, taradım sonunda buldum yuppiii :) 1920 yılından beri giyilmeyi bekleyen gelinlik artık benim oldu, sanki benim için dikilmiş ve beni bekliyormuş gibi... Genelde eşyalar ve giysiler ile duygusal bağ kurma adetim yoktur ama bu gelinliği üstüme giydiğim anda işte bu dedim... Klasik bir görünüm yerine eski dönemden çıkıp gelmiş bir gelin gibi görünmek istiyordum, bu hayalimi gelinliğim ile pekiştireceğim için çok mutluyum, şimdi Ağustos'a kadar beklemem lazım haydi bakalım ;)

14 yorum:

  1. Ama modelini çok merak ettim! Bu arada aradığın gelinliği bulduğuna çok sevindim, dilerim sana güzellikler getirir:)

    YanıtlaSil
  2. gönlüne göre olmasına çok sevindim nonimm :)

    şimdi aklıma geldi yarın sabahtan havaalanında olucam acaba içimden acaba orda noniyle karşılaşabilirmiyim diye düşündüm :)

    akrep nalan nın anadolu yakası şubesi bir hatun koştura koştura senin üstüne geliyorsa bilki o benim korkma tamam mı :)

    YanıtlaSil
  3. Çok orjinal bir fikir :)

    Bundan on altı sene önce ablam da antika bir gelinlik bulmuştu aynı duygularla gelin olmuştu.Eşi ve çocuklarıyla mutlu bir evliliği var ..sana da şans getirsin gelinliğin ...Şimdiden mutluluklar dilerim,Allah tamamına erdirsin :))

    YanıtlaSil
  4. süpeeeeer cok merak ediyorum nasil bise acabaaa

    YanıtlaSil
  5. noniiiii süpersinnn yaa ağustosa kadar gerçekten bekleyecek miyizzz :)

    YanıtlaSil
  6. noniciim hayırlı olsun. ben de gelinliğimi aldım aşık olarak ama şimdi nişanlımın evinde duruyor cunku dugun onun yasadıgı sehirde olacak ve ben uzaktayım. doya doya giyemedim bileee cok özlüyorum gelinliğimi.
    benimki de agustosta
    yuppii
    süper mutluluklaaar hepimize. :)
    gorki

    YanıtlaSil
  7. Etiketinde aşk yazıyor ya.. Sahiden öyle. Benim vardır eşyalarla bağım. Ondaki yaşanmışlığı düşünürüm hep. Mesela bu gelinliği giyenin o anki hisleri.. Eminim çok güzel olacaksınız.

    YanıtlaSil
  8. Herşey gönlünce olsun inşallah

    YanıtlaSil
  9. AY şahane bir gelin olacaksın..

    YanıtlaSil
  10. Tesekkurler kissslaar ben de komple nasil gorunecegim merak ve heyecan icindeyim acikcasi ;)

    Elcinim etrafima baktim ama seni goremedim :(

    Bu arada tum yaz gelinlerini kocaman opuyor ve mutluluklar diliyorum ;)

    YanıtlaSil
  11. Ne güzellll, Allah herşeyi o güzel gönlüne göre versin:)

    YanıtlaSil
  12. oo süpermiş valla bende severim böyle şeyleri hayalini yakalama fırsatı bulduğun için sevindim.. görmek için sabırsızlanıyorum seni
    muck

    YanıtlaSil
  13. nonim ben sabah saat 7 de ordaydım ama dış hatlar gelişde :)

    saat 9 da gidişe geçtim bakındım sana ama göremedim

    YanıtlaSil
  14. süper ağustosta heyecan var desene :) herşey dilediğin gibi olsun :) öpüyorum

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...