14 Haziran 2010

Üff deme Püf de...

Ben artık yoruldum! Normalde şikayet etmeyi seven biri hiç değilim ama son 1 aydır geçtiğimiz süreç beni bir hayli yordu. Devamlı mızmızlanan ve çevresindekilerinin de enerjisini sömüren insanlardan hiç hoşlanmam, öfleyip pöflemek istemiyorum ama şu son döneme bakınca gerçekten de hafife alınmayacak kadar çok iş başardığımızı görüyorum, insanoğlunun başı sıkışınca çözüm üretmekte üstüne yok bence!
Yeni bir dönemin başlangıcına çok az bir zaman kalmışken yavaş yavaş devreye vedalar girmeye başladı... Nazlı kızım Bediş'ten cumartesi günü ayrıldım. Yeni annesi Derya o kadar tatlı ki aklım asla kızımda kalmayacak... O gün kızımı emin ellere teslim etmenin verdiği mutlulukla ağlamadım bile... Sonra Tarçın'ı görmeye Seden'e gittim, buluşma öncesi Tarçının bana koşacağı ve bir duygu selinin kopacağını hayal ederken bizimkinin kılını bile kıpırdatmayıp halinden de gayet memnun olduğunu görünce acayip bozum oldum :P Ama onu öyle mutlu görmek harikaydı! Tarçın'ı kısa sürede böyle mutlu bir kediye çeviren Seden'e kocaman teşekkürler! Gerçekten de bu iki koca yürekli hatun Seden & Derya karşıma çıktığı için çok şanslıyım!!! Ama şimdi evin bu sessizliği beni mahfediyor :( Sanırım gerçekler yavaş yavaş kalın kafama dank etmeye başladı, artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak...

Canım arkadaşlarım 2-chic kızı & Gofret... Artık böyle kara kedi gibi aralarına giremeyeceğim ama ben onlara her yerden yetişir cadılığımı yine yaparım hii hii :) Kızlar Mikanos tatiline çıkmadan önce son kez kız kıza buluşması gerçekleştirdik, Yeniköy Spor Kulübü'nde bir araya geldik... O günün bir de onur konuğu vardı, Gofret'in dünyalar güzeli yeğeni Dünya!

Dünya bacım aha yüzüm burda, seninle açık konuşacağım, bizimkinin de böyle senin gibi güzel bir bebiş olması için tüyolarına ihtiyacım var, bir tüyo bana kaça patlar, beş papel?
Hadi gel şunu 10 papel yapalım bak bu kadar bonkör olmam bugün şanslı günün! Cıkkk Dünya dünyada ikna olmadı! Tüyo alamadım ama o tombiş yanaktan bol bol öpücük aldım ohhh canıma değsin ;) Pazar günü de canım ablam ve canım babamın doğum günüydü, ablam uzaklarda olunca kutlamayı 1 fire vererek yaptık, pastamızı kendi aramızda kestik. Canım babam ve canım ablama bir ömür boyu sağlık, mutluluk ve huzur diliyorum!!! Sizi seviyorum canlarım!!! Tüm sevdiklerimden ayrı kalacak olmam elbette üzücü ama buraya duygusal yazılar yazıp ağlama potansiyelimizin iyice tavan yapmasını istemiyorum çünkü bunun kimseye faydası olmayacak, ben üzüleceğim, ailem ayrı üzülecek, arkadaşlarım ayrı üzülecek, ailemizi blog vasıtasıyla tanıyıp okuyanlar bile üzülecek, buna hiç gerek yok! Önemli olan her koşulda dimdik ayakta durmak ve her koşula ayak uydurmak, insanoğlu da yüzyıllardır bu özelliği sayesinde ayakta kalmamış mı? Güzel günler bizi bekliyor buna hiç kuşkum yok ;)

18 yorum:

  1. canım nonimm hayatta her şeyin hayırlısı olsun dedim hep sana ...ve zaman en iyi ilaç dedim

    ve şimdi senin huzurlu ve mutlu olduğunu ayrıca her şeyin yolunda gittiğini görmek beni ne kadannn mutlu ediyor bilemezsin :)

    bu arada gittikçe zayıflamışsın ve daha da hoş olmuşsun :)

    YanıtlaSil
  2. herşey güzel olacak sevdiğinle berabersin:)

    YanıtlaSil
  3. Çilekli pasta15/6/10 08:45

    Ben bile ağlayacağım nerdeyse okuduktan sonra ama aslında çokta mutluyum, aşk seninle olsun canımcım

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Noni;
    Bende ilk evlendiğimde senin kadar uzak olmasada Ankara'ya evlendim. Sonra Antalyada yaşadım, derken yine İstanbulda'yım. Bende ailemi, işimi,arkadaşlarımı,ortamımı,evimi kısaca alıştığım ve sevdiğim tüm herkesi bırakarak gittim. Üstelik düğüne 1 hafta kala babamı kaybettim. İlk başlarda öyle zor geldiki bunu atamayacağımı zannettim. Sonra tabiki alıştım ve her gittiğim yerde farklı insanlarla tanışmak,farklı ortamlarda bulunmak hoşuma gitmeye başladı. Umarım sende çok mutlu olursun. Hemen gittğin yere alışırsın. Bir sürü yeni insanla tanışırsın. Hep iyi haberlerini alır bizlerde mutlu oluruz. Yolunda hiçbir engelle karşılaşma sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  5. Peki buraya yazmaya devam edecek misin? :S

    YanıtlaSil
  6. aile ve dostluk tabi ki yeri doldurulamaz şeyler..Ancak artık senin de bir çekirdek ailen var..Ve bu aileye yeni nonişler eklenicek.Hem merak etme canım,eminim senin karşına kalbin gibi güzel insanlar çıkacaktır:))

    YanıtlaSil
  7. sen dünyaya böyle pozitif enerji verdikten sonra eminim herşey çok güzel olacak!

    postta düğün hazırlıklarından bahsetmemişsin.Durum nedir ne değildir? Neler aldın neler yaptın?

    YanıtlaSil
  8. Noniciiiiiiiim,
    öncelikle babacığının ve Nilüfer ablamın dogum gününü kutlarım.daha nice nice güzel yaşlar dilerim onlara..
    sana da kolaylıklar dilerim deli koşturuyorsun biliyorum.
    bir de bizi merakta bırakmayıp yazıyorsun ya ayrıca hayranım sana!
    pozitif düşünn ama hep olur mu..hep hep olumlu..(:
    bizden bu yana enerjilerde sana nerde olursan ol.
    ayrıca her gelin olan böyle daha da bir güzelleşiyor mu?
    ve ayakkap(: altına adım reça ederim unutulmasın.
    xoxo
    =)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel günler seni bekliyor nonicim. hic merak etme. ben de birkaç ay once nişanlımla bu yaz evlenmeye karar verdigimde hissetmiştim o boşluğu ve hüznü. iş ne olacaktı, ev ne olacaktı, bu kısa sürede nasıl olurdu da evlenirdik, alısabilecek miydim onun sehrine ki yurt dısında yasıyordum trye donus yapmam gerekecekti. ama su an sonuc olarak dugun hazırlıkları tamamen olmasa da bitti. cok sevecegim inandıgım yeni bir işim oldu. artık gun saymaya basladım o negatif ağlak halim gecti. her sey cok guzel olacak senin icin de.
    kocaman sevgiler.
    görkem

    YanıtlaSil
  10. nonim ben senin hayat görüşüne bayılıyorummmmmm :) süpersinnnn
    okudum ve dedimi içimden neden ben de noni gibi davranmayayım :))))
    üstelik ben ankaradan ist a gidiyorum dimi yaaa!!! :)
    seni sefiyorum

    YanıtlaSil
  11. Hayat bir şekilde akıyor ve asla stabil kalmıyor Noni...
    Beklenmedik kötü sürprizler yerine, planlı ama koşturmacalı bir hayat, dümeninde sen oldukça sana keyif verecek, unutma, her zaman...
    Sevdiğin erkek yanında olacak, bazı sevdiklerin başka formlarda uzakta kalacak belki ama, hayatına sen yön verdikçe, günler mutlu akacak emin ol...
    Sevgiler canım!

    YanıtlaSil
  12. nonim herşey iyi olacak
    ilk zamanlar her zaman zordur
    ama sen güçlü bir kızsın

    YanıtlaSil
  13. Aaaa bi gittim geldim..neler olmuş...moskova okudum..işten ayrılığı okudum...aaaa...

    YanıtlaSil
  14. kargonuzu ve tabi ki siyah desenli yüzügümü aldım :)) cok tesekkur ederım ayrıca şirin notunuz için de...
    zeynep

    YanıtlaSil
  15. Sevdiklerinin sağlıklı olduklarını bilmek...Çoook uzağında olsalar bile... Nekadar büyük bir mutluluk sebebidir aslında...Ve bazen buram buram özlemek, gördüğünde ciğerine sokacakmışcasına koklamak o sevdiklerini...Ve yeni yepyeni çevreler edinmek, farklı ortamlara girmek, nekadar büyütür farkında olmadan bizi...Mutluluk, Şen ailesinin genlerinde var sanırım Nonim, okadar yakışıyor ki bu size...
    Allahım nazarlardan saklasın sizleri...
    Bu arada ben pamucukuma hala ev bulamadım biliyor musun :((

    YanıtlaSil
  16. Desteğiniz için hepinize çok teşekkür ederim!!! İyi ki varsınız!!!

    YanıtlaSil
  17. Gidiyor olmana hala inanamıyorum gerçi ben yorumu bırakırkene sen uçağa bindin sanırsam ama güzelim seni özledim bileeee :(:((

    YanıtlaSil
  18. Sevgili Noni, sen de bu güzellik varken emin ol senin de böylesine güzel bir bebeşin olur:)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...