11 Haziran 2010

Veeeee


Hayatımın hiçbir döneminde bu kadar farklı duyguyu bir arada yaşamamıştım sanırım!
Mutluyum; bugün işyerindeki son günüm...
Endişeliyim; bugün minik kelebeğim canım yeğenim Selinim dişinden bir operasyon geçirecek, aklım onda...
Buruğum; yarın Bediş'i yeni anneciğine bırakıyorum...
Heyecanlıyım; 10 gün sonra yeni evimizi aramaya Moskova'ya gidiyoruz.
Üzgünüm; canım annem babamdan ayrılıyorum...
Meraktayım; hala bir gelinlik bulamadım...

Ve tüm bunların yanında demek istiyorum ki; duygularım canlarım benim hepinize kapım açık ama teker teker gelin üleeyyyynnnnnnn ambale oldum sizin yüzünüzden!!!!

Bu duygu karmaşası içinde beni çooook mutlu eden ve ne kadar şanslı olduğumu hissettiren sürprizler de yaşadım... Bunlardan biri canım Elçinciğim'den geldi :)


2 gün önce masama kalpli bir kutu bırakıldı...

Heyecanla açtım!

İçinden çok tatlı pisili bir kart ve leziz kurabiyeler çıktı :)

Tabii kurabiyelerimin çoğu midemde olduğu için siz hepsini göremiyorsunuz :) Canım arkadaşıma buradan çok teşekkür ediyorum, ayrıca onu tebrik ediyorum çünkü Elçin'in leziz kurabiyeleri geçen gün Esra Erol'un programında yer aldı ;)

Bugün işyerimde toparlanırken bir kutu daha aldım :)

Canım Betül'cüğüm kendi elleriyle yaptığı ebrudan göndermiş bana, şu güzelliğe bakar mısınız? Ebrunun tüm malzemeleri doğadan sağlandığı için renklerinde hiçbir zaman solma olmazmış. Hayatımda aşk, sağlık ve mutluluğun da aynen bu ebru gibi solmamasını dilemiş canım Betülcüğüm... İnanılmaz duygulandım...

Bu güzel hediyeleri alırken inanın çok duygulanıyorum, bu kadar sevildiğim için kendimi çok şanslı hissediyorum ve tabii ki çok şımarıyorum :) İyi ki varsınız! Hepinize çok ama çok teşekkür ederim! Böhüüü ben Moskovalara gidince böyle sürprizlerden mahrum kalıcam ama fırk fırk :( Hmmm bir de yaza hasret kalıcam! Yaz ile ilgili 151 yorumun çoğuna ben de katılıyorum! Bana göre de yaz demek deniz-güneş-kum demek, şezlong demek, tiril tiril elbiseler, dalga sesi, tatil, püfür püfür esen rüzgar, yanık ten demek... Yaza ait kötü veya olumsuz aklıma gelen hiçbir şey yok!
Pissi'ye göre ise yaz buz gibi bir limonatanın keyfini çıkarmak demek :)
Peki onu evinde kim misafir edecek?


Random.org sitesinde yaptığım çekilişle kazanan 1 numaralı yorumun sahibi LUCY oldu, kendisini tebrik ediyorum!!!. Pissi'ye iyi bakmasını ve güllü cam yüzüğünü güzel günlerde kullanmasını diliyorum :) Ayrıca katılan herkese çooook teşekkür ederim! Sürpriz hamur çekilişlerim gelecek ay da güzel sürprizlerle devam edecek ;) Dedim size benden kurtuluş yok diye!
He bir de karpuzu çok severim :) Hepinize güzel hafta sonlarııııı :)

16 yorum:

  1. yuzugu kazanamadim ama sizden aldigim melek yuzuk simdi geldi:)))ee madem sansim yok ben kendim yaratirim dedim..

    ellerinize saglik
    cok tesekkurler

    Ozge

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş resimlerine ve şimdiki haline baktımda bence gün geçtikçe güzelleşmişsin kilonu koru çünkü çok yakışmış bu kilo sana.
    Hayat çok garip gerçektende nerden nereye seni okumaya başladığımda nerdeydin şimdi neredesin umarım orada da buradaki gibi mutlu olursun.Bir şey dikkatimi çekti kedilerden ailenden işinden v.s.herşeyden bahsetmişsin ama Nermin gofret v.s. hiç bahsetmemişsin umarım aranızda bir kırgınlık yoktur.

    not:yazdığım yazıyı okudumda resmen daldan dala atlamışım yahu:)

    YanıtlaSil
  3. Moskova'da henüz karpuz sezonu açılmamış olabilir :) Bir tarih var o tarihten önce bir yerde doğru düzgün karpuz göremezsin , sonrasında sokak köşelerinde belli yerlerde azeriler satar.Çok da güzel olur :))Kısa bilgi ..

    YanıtlaSil
  4. Heyoo çok mutlu oldum:) Nonicim sana mail attım, çok teşekkürler, pisiciğe çok iyi bakacağımdan emin olabilirsin:)

    YanıtlaSil
  5. Hersey gönlünce olsun Nonim ;) KS

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,

    Blog dünyasına bende yeni katıldım.Aslında yeni demek de yanlış olur.Uzun zamandır sadece takipçiydim.Şimdi ise yazmaya başladım.Sizi de 2006 Aralık ayından beri takip ediyorum.
    Yeni hayatınız güzelliklerle dolu olsun.Yüzünüzden gülücükler eksik olmasın.

    Sevgiler
    Pelin Özılgaz

    YanıtlaSil
  7. telaşlar heyecanlar hep güzel devam etsin :)

    YanıtlaSil
  8. nonimmmm canım benim ...güzel sözlerinle çok mahçup ettin beni binlerce teşekkürler :)

    hem bu yazında hem mailde yazdığın o güzel coşkulu sözlerle beni ne kadannn mutlu ettin bilemezsin :)

    sen yeterki iste ben sana yolluk yaparım moskovaya giderken kurabiyelerden :)

    olmadı oraya yollarım ...

    hayatta her şeyin hayırlısı olsun senin için

    çokk öptüm seni :)

    YanıtlaSil
  9. ayyyy yazmayı unuttum :)

    benim gibi limonata delisi biri olarak bu pisiye bayıldım çokk güzel :) ellerne sağlık

    YanıtlaSil
  10. hediyelerin harika bencede çok şanslısın (: umarım yenilikler sana iyi şeyleri beraberinde getirir..
    bu pisicik benim olsun çok isterdim ancak umarım başka sefere (((:

    YanıtlaSil
  11. Canimmmmmmmmm
    Sibelcim baktikca beni hatirlarsin
    umarim dilerimm :))
    cok cok operimmmmm..
    ayrica dediim gibi bu ne citirlik
    kizlar noni bizi kandiriyor kendisi 24unden gun veren bir yavruuuuu!
    =))
    cok cok cok opucukler.
    sen nereye biz oraya moskovadan bildiriceksin sen bize daha!:)

    YanıtlaSil
  12. İlk önce mutluluklar dilerim eşinizle size:) Yeni yerdeki hayatınızında gönlnce geçmesi dileğiyle:)bu kedi sevgisi bende de var. Hamurlarınızın adı söyleyebilirmsn yada nerden temin edebilirim acaba:)merak sardımda hamurlara buara.:) şimdiden teşkkürler.
    http://seaofmls.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. hediyelerin çok güzel. güle güle kullan Nonicim :)

    derede soğutulmuş :p birde kar gibi olmuş karpuz gibisi yok vallahi şimdi yedim, özlemişim :))

    YanıtlaSil
  14. oldukça yoğunmuşssun :))

    YanıtlaSil
  15. Özgecim güzel günlerde kullan ;)

    Haydins deme yafff :(

    Sem, teşekkürler :) birazcık daha vermem lazım ama... Nermin ve Gofretle hafta sonu beraberdik ağzından yel alsın kız :)

    Lucy paketin yolda canım :)

    Pelin çok teşekkürler, artık Moskova'dan yayın yapacağım ;)

    Enacığım canım arkadaşım çook teşekkür ederim!

    Ceydacığım teşekkürler fıstıkım ;)

    Elçinim canım arkadaşım sen mutlu olmayı hakediyorsun!

    Beyaz Büyü belki temmuz talihlisi sen olursun ;)

    Kelebeğim pırpırım sana ne ısmarlıyım? ağzından bal damlıyor resmen :) senin şaheseri evdekilere de gösterdim, herkes bayıldı!!!

    Seaofmls teşekkürler, ben burdan almıyorum ama zıplayan hamurlar kırtasiye ve oyuncakçılarda da satılıyor...

    Pinkycim kar gibi olmuş karpuz evde yapılıyor mu? kulağa çok hoş geldi de :)

    Hande ahhh sorma!

    YanıtlaSil
  16. Nonicim paketin elime ulaştı, teşekkür postuma burdan bakabilirsin:

    http://lucywiththediamonds.blogspot.com/

    sevgiler

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...