03 Haziran 2010

Yumak

Sizlere bir iyi bir de kötü haberim var:
İyi haber: Tarçın'la Bediş'ime yuva bulundu :)
Kötü haber: Onlara veda etme zamanım geldi :(
Şu anda yaşadığım içimi bir yandan ferahlatıp bir yandan buran tuhaf bir mutluluk... İnanın bu kadar kısa süre içersinde onları yuva sahibi yapacağım aklımın ucundan geçmezdi... Ya yuva bulamazsam ne olacak? Barınaklarda bir süre tutup sonra uyuttukları acaba doğru mu? diye kendimi yemekten geceleri gözüme uyku girmiyordu... Ama ne kadar şanslılar ki kısa bir zaman diliminde onları çok sevecek yeni annelerine kavuştular. Bediş'in yeni annesi Derya ve Tarçın'ın yeni annesi Seden'e nasıl teşekkür etsem az, kelimeler minnetimi anlatmaya yetmez... Tek dileğim ikisinin de yeni annelerini hiç ama hiç üzmemeleri...
Tarçınımla bu akşam vedalaştım, Seden Hanım'dan utanmasam salya sümük koyverecektim, tuttum kendimi... Ama içim çok rahat çünkü çok çok tatlı ve onu benim kadar çok sevecek bir yuvaya sahip oldu... İnsanlara karşı her zaman nazik olan oğlumun onu üzmeyeceğine inanıyorum...
Kimilerine belki saçma gelecek bu yazdıklarım ama en neşeli, en sinirli, en dipte, en tepede ruh hallerime şahit olmuş; ağladığım anda yanıma gelip patisini gözüme koyarak beni susturacak kadar duyarlı oğlum Tarçın'a ve en olmadık zamanlarda yaptığı komik hareketlerle beni güldürmeyi başarmış çıtır kızım Bediş'e yolumuzun kesiştiği günden itibaren hayatıma neşe kattıkları bu 3 yıl için çok teşekkür ediyorum... Yolunuz açık olsun çocuklar...

15 yorum:

  1. Sevgili Noni anladığım kadarı ile matruşkaların ülkesine gidiyorsun. Öncelikle sana tavsiyem Türkiyede iken bol bol mideni sevindir. Gerçi hangi şehirde olacaksın bilmiyorum ama şartlar çok kısıtlı olabiliyor. Ben rüyalarımda pasta böreklerin hamburgerlerin peşinden koşup duruyorum, en acısı da tam yakalamışken uyanmak :)
    Umarım güzel temiz bir ev bulup huzurlu huzurlu yaşarsınız.
    Mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Benimde bir köpeğim var. Hayatımıza girdiği günden beri benim yaşama sevincim. Hiçbir zaman onu başka birine vermek zorunda bırakmasın allah. Seni çok iyi anlıyorum. Çok iddialı laflar etmek istemem ama insan çocuğundan ayrılmış gibi olur. Tek avuntu onları içinin rahat ettiği, onlara iyi bakıcak, aile olacak birilerine vermiş olman. Yeni evlerinde çok mutlu olsunlar. Umarım onlara en az senin kadar iyi bakarlar. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. seni çook fazla anlıyorum. evlat gibi işte. çok araycaksın, çok özleyeceksin. hatta onları düşünüp çok ağlayacaksın. ama mecburiyetler ayırıyor yollarımızı onlarla malesef.

    gündüz evde olmadığım ve bu geçişin onlara travmatik etkiler yaratacağını düşünürek çekimser kaldım ama içten içe bende istiyordum senin mırnıklardan birini.

    hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil
  4. Çok çok sevindim. Asla saçma gelmiyor o kadar iyi anlıyorum ki onların duyarlılıkları, ruh halimizdeki iniş çıkışları dahi anlamaları..Hep mutlu olsunlar yeni yuvalarında.

    YanıtlaSil
  5. Ağlayacağım neredeyse gözlerim doldu boğazda o yumru :( Akşama Ankara'ya gitcem 2 gün ayrı nasıl kalcam diye düşünüyorum. Bir de kediler evlerine çok bağlıdır onlar için de çok zor. Ama inan ben de çok rahatladım sevindim bir de yuva bulmana. Sokakta kalırla diye çok üzülmüştüm. Umarım çok mutlu olur ikisi de :)

    YanıtlaSil
  6. Ağlattın beni Noni! Herşey hepiniz için iyi olur umarım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Seni çok iyi anlıyorum Nonicim. ben hala Dumanımı ilk günki kadar özlüyorum. tek esellım mutlu olabıleceği bır yerde olması.umarım yuvalarında çok mutlu olurlar.

    YanıtlaSil
  8. Nonicim, Tarçın'la Bediş'e iyi aileler bulmana çok sevindim. Allah kimseyi ayırmasın gerçekten. Bunu da kedi/köpek sahibi olmayan biri anlayamaz.

    Yeni hayatın tam istediğin gibi olsun...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. çok sevindim kedişlerinin yuva bulmasına..dilerimm çokk mutlu olursun noni :) çünkü hakediyorsun.

    YanıtlaSil
  10. Ahhh canim ne degisimler yasiyorsun bu kisacik zamanda. Allah pisman etmesin, cok mutlu olun insaallah! Damat Bey'imizin yapilan fedakarliklarin kiymetini bilmesi tek temennim ;) Iyi sanslar diliyorum size tum kalbimle..

    YanıtlaSil
  11. Çok zordur ayrılmak ama iyi birer yuva bulmuşlar,sevindim:)

    YanıtlaSil
  12. :( Yazını okuyunca tarçını ne kadar özlediğimi bir kere daha anladım canım , boğazım düğümlendi.. o da benim hep koynumdaydı , yanımdaydı...en iyi, en kötü zamanlarım da ...tam 6 sene .. biliyorum çok iyi bakılıyor ama iştesi var..

    Tarçınla bedişe en kısa süre de yuva bulmana çok sevindim.. en azından barınağa vermek zorunda kalmadın... mutlu olcakları nı biliyorsun...ve hayatını güzel şeyler için değiştiriyorsun.. hep mutlu ol canım arkadaşım..

    YanıtlaSil
  13. benimde tarçın isimli bi hamsterım vardı.. bazı nedenlerden dolayı birine vermek zorunda kaldım, kötü oldum böyle tarçın filan yazıları okuyunca, iyi olmuş tabi kediler için ama onlardan ayrılmak çok zor.. hayvan sevgisi çok başka bişi gerçekten..

    YanıtlaSil
  14. Canım benim kıyamam sana, ama bulduğun yuvaların iyi olduğunu bilmen güzel....

    Sen her yerde güzel günler yaşarsın, artık ordan mektuplaşırız canım

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...