02 Temmuz 2010

Alışveriş Vakti :)

Dolap içleri, tabak çanaklar, bardaklar, çatal bıçaklar daha sayıyım mı :) Neyseki mutfaktaki tüm işler bitti, aaa o da ne? Buzdolabı tam takır kuru bakır :P Açıkçası buraya gelmeden önce buranın pahalılığı ve herşeyin bulunmadığı ile ilgili çeşitli şehir efsaneleri dinledik ve gözümüzü biraz korkuttuk. Pahalılık kısmı biraz göreceli sanırım. Kiralar evet İstanbul'la kıyaslayınca (şehir merkezinde olması, metrekaresi, konumu ve temizliği bakımından) oldukça yüksek... Gıdaya ve yemeğe gelince bu nereden alışveriş yaptığınıza ve nerede yemek yediğinize göre değişiyor... Markette 1 liraya da 30 liraya da satılan çubuk makarna gördük ama ben hesabını bilen akıllı bir hanım olaraktan beyime 30 liralık makarnayı yedirip midesine oturtmayacağım tabii hii hiii :P
Bugün evden çıkıp markete doğru bir yürüyüş yaptık... Zebzeee :P Bakalım pirinçlerin hangisi bizim damak zevkimize yakın çıkacak? Öhööm öhömmm akıllı bir ev hanımını anlamak için lütfen alışveriş sepetine bakınız :P Ayyyy bir daha çilekli Activa ve benzeri şeyler içmek mi tövbeeee...
Raflarda Duru sıvı sabun ve Taç yatak çarşafı görünce şaşırdık... Ayrıca kimse tek kelime İngilizce konuşmasa da raflarda bir çok Amerikan ürünü görmek enteresan geldi bize...
Bunlardan biri de Uncle Ben's marka soslardı... İthal makaroniler cısssss :P
Neyseki veggieler de düşünülmüş, sebze bol...
Edepsiz Bounty beyimin aklını nasıl da çeldi baa baa baaa :P Yuppi Dr. Ötker bilem var :) Leziz pasta ve kurabiye yapmamak için bi bahanem kalmadı artık :P Çok çeşitli peynirler de vardı... Olmayan tek şey yoğurt ve ayran... Adı tan olan ayrana benzer bir içecek aldık ama ben tadını ekşi buldum. Kefir bol bulunuyor ama onu da sevmiyorum :( Bu post biraz da bizi uzaktan izleyen canım annelerimiz için hazırlanmıştır gönülleri ferah olsun diye ;)

16 yorum:

  1. Ayyy ilk defa kendi kendime yorum bırakıyorum ayy çok heyecanlıyım :P
    Ayol o tip ne öyle paçozzzzzz!!!! demek istedim kendime izninizle :)

    YanıtlaSil
  2. :))Iyi aksamlar.Alistiniz mi Moskovaya?????Memleketin yerni tabii vermez.Beyler nereye hanimlarda oraya:)
    Pirinc aldiginizda Mistral markasini kullanin tadi guzel,

    Yogurtun tadini verecek aktiva "bez dabavok"yani meyve filan yok icinde..sadece yogurt.Bende beyimde yogurtu coook severiz..hep aktivia kullanirdim esgiden.Amma artik evde kendim yapiyorum.
    Alis veris icin ASHAN diye marketde normal.Amma her ne alirsinizsa tarihine bakin.BAzen suresi gecmislere rastlaya bilirsniz

    YanıtlaSil
  3. yooooooooooo nedenmiş gayette şirin görünüyorsun marifetli işini bilir bir ev hanımı gibi:)
    teşekkürler noni sayende rusyada markette gezmiş olduk yeni postlarını heyecanla bekliorum kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  4. nonim hiçte bile gayet hoşsunnn...hatta tam unu yazmak için yorumları tıkladım senin yorumu okuyunca güldüm :)

    markete bile gaaayet mikemmel bir evini düşünen ve şıklığından ödün vermemiş bir kadın olarak gitmişsin :)

    sen bence buraya geldiğinde bir kaç paket pirinç götür oraya :)

    YanıtlaSil
  5. :):) haksızlık etme kendineeeee :):)

    YanıtlaSil
  6. Öyle demeyin biz keyifle izliyoruz.

    İyi tatiller.

    Bol bol fotoğraf istiyoruzzzz....

    YanıtlaSil
  7. aa ne paçozu nonii..süpersin.
    benim kısmetse gelecek seneki halimi sende görüyorum.yeni bir ülke,yeni bir ev,yeni bir hayat...
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. pek tatlısın be nonicim.maşallah sana.

    YanıtlaSil
  9. yok be ne guzelsın maşallah bak o kadar sarı cıvcıvın yanında pek bı datlu durur senın esmerlıgın hehe..ya senın gıbı bole esmer pek var mı oralarda,yanı dıkkat cekıyor musun meraklı bakıslar var mı uzerınde.bacakların kapalı gercı ama onlar artık acık gore gore kapalılara bakıolardır dıye dusunuyorum hehe

    YanıtlaSil
  10. adım adım seninle herşeyi takip ediyorum :) noni alışverişte :))

    YanıtlaSil
  11. :) çok tatlısın ya kendine yorum bırakmış bi de :))))
    o renkli dolmalık biberlere bayıldım, boş bırakma onları, doldurun yiyin nonii :)

    YanıtlaSil
  12. tatlııı tatlı nonimmmmm ...o kadar yoğunum ki inan arada bakıp hemen çıkıyorum...yazamadım unuttum sanama sakınnn...yoğurtsuzda olur hem uyutur ..sen TR ye gelince bol bol yer - içersin ...senin gözleri açık tutmanlazım yawriiii;) buarada zaten güzelsin tamam ama vallahi sen daha bi güzelleştin şu bi aşağıdaki resim nasıl güzeldir yaaa yirim 40birkere maşşallah....heeep çoooook hemde çooooook mutlu olllll tatlı nonişimmm öptüm sarıldım nur

    YanıtlaSil
  13. Uhhf cidden ne kadar pahalıymış,Türkiye'yle kıyaslayınca yani.Ama sanırım oradaki kazançla orantılı olduğu için böyledir.

    YanıtlaSil
  14. Mia çok teşekkürler canım yazdıklarını bir kenara not ettim markette bunlardan alıcam ;)

    Güzel yorumlara çoook teşekkür ederim :) Kihh kihhh kihhh beyimizin bugünkü ödevi:
    Bu yorumlar 5 kez okunacak, beynin bir köşesine kazınacak :P

    Burda sarışın bol ama koyu renk saçlı hatunlarda var ama benim gibi kıvırcık saçlılara pek rastlamadım. Yavruşkalar en çok saçımı inceliyor ben de içimden hıh çatlayın sarı civcivler diyorum :)

    Ay bi dakka sloganımız neydi sevgi içimizdeeee di mi :P

    YanıtlaSil
  15. Yurtdışında market gezmeyi çok severim bizde olmayan değişik şeyler varsa dayaanamaz alırım hatta :)) ama bu kiril ABC si ile yok yaww bişey anlaşılmıyor çok zoorr çook

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...