12 Temmuz 2010

Ben bu haftasonunda...


Prenseslerimin pasta yapalım mı Nonicim teklifine hayır diyemedim elbette :)

Başladık pasta yapmaya...
 
Krema tamam, kek fırında...
Kızlarımız pek bir hamarat, kekimiz fırında pişerken boş boş oturmak istemediler :)

İndik parka, kuşların karınlarını doyurmaya...

Kek de hazır olunca başladık süsleme kısmına...

Veee pastamız hazır :)
Üstündeki solucanlara rağmen yediğim en harika pastaydı dersem bana inanırsınız di mi? Onların minik ellerinden çıkan herşey inanılmaz tatlı ;)

10 yorum:

  1. kesinlikle inanırım canım :) ellerine sağlık, benim de gördüğüm en güzel pasta olmuş bu :)

    YanıtlaSil
  2. :) sekerlerden seker seker bir pasta olmus bu!

    YanıtlaSil
  3. Bu küçük cadılar yaparda tatlı olmaz mı solucanlı pasta fikri çok yaratıcı :))

    YanıtlaSil
  4. süper olmuştur eminim çok tatlı o kızlar bir de güzel anneleri var ne güzel ailesiniz siz :)

    YanıtlaSil
  5. hahahaaa eğlenceli görünüyor...
    :))) eminim tadı da öyle olmuştur.
    ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Pasta enfes..en sevdiğim sevgiyle yapılmış haribo pastası..

    YanıtlaSil
  7. ay ayy ne hoş kareler bunlar ...

    YanıtlaSil
  8. pastayı görünce şekerim yükseldi. miniklerin dünyası oldukça karmaşıkmış

    YanıtlaSil
  9. bundan daha güzel bisey olabilir mi :) masallah ikiside kocaman olmus... doya doya vakit gecir onlarla

    YanıtlaSil
  10. Pastanın renklerine ve üstündeki şekerlere bayıldım :) Çocukların bu hayal gücü, bu ikinci düşünce olmadan davranışları o kadar güzel, o kadar sade ve masum ki :) Kimin aklına gelir pastanın üstüne bu şekerleri koymak :)
    Benim çok hoşuma gitti ve kesin oğlum biraz daha büyüyünce bu fikri çalacağım :)
    Bu arada tesadüfen bu blogu buldum ve çok hoşuma gitti,severek keyifle takip edeceğim :)
    Sevgiler
    Sıla

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...