26 Temmuz 2010

Bu iş de tamam :)

İsterse dünyanın en pısırık hatunu olsun, her gelinin doğasında var bu, kendi düğünü söz konusu olunca aslan kesilir, bir havalara girer, her işi kendi halletmek ister... Damat ise garibim ne olduğunu anlamaz bile, bir traş bir papyon bir iki duble sonrası da uyuz olduğu kayınço ile sarmaş dolaş pistte halay çekerken bulur kendini hii hii :) Bizde neler yaşanacak çok yakında göreceğiz ;) Neyseki işlerimin büyük kısmını hallettim... Antika gelinliğimin içine astar dikildi. Oturma planı yapıldı. Pastamız seçildi, şarkısı bile belli oldu! DemirAres'in Annesi'ne önerisi için kocaman teşekkürlerimi gönderiyorum, gerçekten tam benlik bir şarkı :) Blog ne harika bir olay böyle, pasta şarkımın seçimi blog arkadaşımın sayesinde oldu, gerçekten çok seviyorum burayı ve sizleri !!!
Davetiyelerin büyük bir çoğunluğu dağıtıldı. Her ne kadar seçtiğimiz matbaa rahatlığı ile bizi bayağı üzse de neyseki elimize ulaştı. Zaten bu işlerde hep bir aksilik yaşanır öyle di mi? Bu da nazar boncuğu olsun artık (ay bayılırım bu lafa!)

Bu kadar koşturmadan sonra şimdi kendimi ödüllendirme zamanı diyorum ve yine ufak bir kaçamak için yollara dökülüyorum! Hepinize harika bir hafta diliyor, Berat kandilinizi de kutluyorum...

13 yorum:

  1. hep böyle keyifli sağlıklı mutlu koşturmacalar olsun nonim :)

    YanıtlaSil
  2. Bu şarkı çok eğlenceli :) Tam senlik bir şarkı bence, isabetli seçim :)

    YanıtlaSil
  3. aaaa bu nihalin kına şarkısı...
    güzell bir ezgisi var sevmişttim bende...
    doğrusu çok sabırsızlanıyorum harika bir düğün olucak az kaldı az.
    :))
    sana da iyi kandiller cnm

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler kıssslaaarrr
    çik çiki çik çiki çik çiki :)

    YanıtlaSil
  5. davetiyelere
    bayıldım!
    bayıldımmmmmmmmm
    Sibelcim.herşeyin gönlünce olması ve gitmesini dilerim tatlım..
    tatil tabi ohhh
    en güzeliiiiiiii
    öpücük.

    YanıtlaSil
  6. Canım benimmmm beğenmene çok sevindim, çok teşekkür ederim :) çik çiki çik çiki ay şarkıyı çok dinledim sanırım sabahtan beri çikliyorum :P

    YanıtlaSil
  7. nonicim postunu okuduğumdan beri ofiste bizim odada çik çiki çik çiki senin düğün pastası şarkın çalıyor. içimiz açıldı valla.. müşteriyle konuşuyoruz telefonu kapatıyoruz, çik çiki başlıyoruz mırlamaya.. sonra hepimiz birden gülüyoruz:)
    eğlenceli bir düğün olacağa benzer, güzel heyecanlar bunlar..
    çik çikiler şimdiden:)

    YanıtlaSil
  8. Umarım çok mutlu olursun nonicim:))

    YanıtlaSil
  9. Hadi bakalım işlerin çoğu gitmiş azı kalmış Noni, inşallah her şey gönlünce olur ^^

    YanıtlaSil
  10. anne müdürü mutlu ettin beni beğenilmesine çok sevindim :)

    Ezgiciğim, puck-robin'ciğim sağolun varolun fıstıklar ;)

    YanıtlaSil
  11. Bence damatlar zavallı değil gayet ballılar çünkü işin yükünü hep gelinler çekiyor onlar da ohh hazır kurulu organizasyona eşlik ediyorlar :)) Ben özellikle davetiyecileri mobilyacıları beyaz eşyacıları düğün öncesi gecikme yaparak yarattıkları stresten dolayı kınıyorum :) beni de o kadar çok gerdilerki en sonunda ne kadar cadı bir gelin olduğun ortaya çıkıyor , yani işin şarlama kısmı da bize düşüyor, ayy gelin olmak çok zor :)
    Şarkı seçimi de iyiymiş seni bir an allı pullu hint kıyafetleri içinde düşündüm de süper bu şarkı tam senlik ;)

    YanıtlaSil
  12. sen o gelinliğinle bu şarkıda o muhteşem yummy pastayı keser ve bütün gözler seni izlerken ışıkların altında sevdiğinin yanında çok güzel ve özel olacaksın!!!gecen de öyle...
    mutluluklar güzel kadın!!!

    YanıtlaSil
  13. sibelcim sarki cok güzel... davetiyelerde öyle... dilerim coooooooook mutlu olursun öpt

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...