05 Temmuz 2010

Bu post okunduktan sonra kendi kendini imha edecektir :P

Bugünkü görevin Noni eğer kabul edersen, Moskova'dan İstanbul'a uçarak iki prenses ve annelerini bulup onlarla doyasıya kucaklaşmak :) Eveeettt bizim Moskova'da biraz da balayı şeklinde geçen 2 haftamız bitti bile, şimdi sırada uzun süredir özlemle beklediğim canım ablam ve yeğenlerimle hasret gidermek canım ailem ve tüm sevdiklerimle vakit geçirmek, düğün dernek hazırlıklarıyla uğraşmak, Gofretim, civcivim, Evom, prensesim, Tülayım ve diğer kızlarla kaynatmak, Tanyamın prensi ile tanışmak ve deee İstanbul'un tadını çıkartmak var :)

Ay bi dakka az kalsın birini unutuyordum!!! Bir de oğlum Miso var tabiii!!! Onun hazırlıklarına da başlamam gerekiyor. Sizce Miso bu tiple Moskova'ya giriş yapabilir mi ne dersiniz :)

Hepinize harika bir hafta diliyorum, İstanbul'da görüşmek üzereeeeee :)

8 yorum:

  1. ayyy koptum Miso'ya :)) "wanted" yazsan daha iyiymiş :))

    YanıtlaSil
  2. Annesi, Miso'ya söyle cok cool davransın pasaport kontrolden geçerken. Pis bi bakış atsın polislere
    Onu Rus mafyasından sanarlar bence:)
    hem yerim onu ben:)

    YanıtlaSil
  3. :) harika bir foto olmuş adam tam bir mafya babası pozunda bu tiple biraz tehlikeli gözüküyor şekerim işin zor :)

    YanıtlaSil
  4. Ahahhahaha vallahi mafya tipli bir fotr sapkasi ve purosu eksik ahahahahaha :D

    Simdi havaalanindayiz pofffsss daha ucaga saatler vaaaar :P

    Burada bir Allahin kulu ingilizce konusmadigi icin kediyi ulkeye sokma prosedurlerini de ogrenemedik ayrica?!

    YanıtlaSil
  5. Noniiii beni de unutma oldu mu?
    Öperim kocaman:)

    YanıtlaSil
  6. Cnmmm Nonimmmm,
    Dört göz sekiz kulak ve fazlasıyla dönüşünü bekliyorummm..
    Sana uygun olan ilk makul fırsatta görüşmek dileğiyle..
    Binbir muck size! :))

    YanıtlaSil
  7. misoya bayıldım one güzel poz öyle bu kedoşlara bayılıyorum vallahi çok tatlılar
    sana ve misoya iyi yolculuklar misoyu almayacak kişinin aklından zoru vardır:)
    öpüldün
    sevgiler
    yıldız

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...