01 Temmuz 2010

Dom = Ev :)

Breyk breyk! Sesim gelüür mü? Yeni evden bildiriyorum tamam :) Ay Allahıma binlerce şükürler bizi 1 gece daha yaban ellerde konaklama durumunda bırakmadı. Dün yeni evimize geçtik. Ben yeni evimize taşınma telaşı içindeyken canım ablam da SF semalarından TR'ye doğru uçmaktaydı. Ne hareketli bir aile olduk böyle hızımıza ben bile yetişemiyorum valla hii hii :)

Canım Kristinim gitmeden hediye etmişti, şimdi evimizin banyosunu süslemekte ;) Kışın hasret kalacağımız bu güneşli günleri uzun yürüyüşler yaparak depoluyoruz bünyemize ;) Kremlin Sarayı, Tverskaya, Mayakovskaya, Beloruskaya, Eski Arbat yürümediğimiz yer kalmadı...

Bu parkı da tesadüfen Yeni Arbat'a doğru yürürken keşfettik, pek bir keyif aldık...

Sokaklar dışında diğer bir keşif noktamız ise metrolar... Burada trafik İstanbul'dan da korkunç olduğu için metro bizim için en elverişli ulaşım yolu...

Şimdi benim işlerime dönmem gerekiyor daha temizlenmesi gereken bir mutfak ve dolaplar var :P Dom sweet dom hii hii :) Hepinize güzel bir perşembe günü diliyorum!!!

10 yorum:

  1. Nonicim merakla bekliyorum haberlerini, ev,n, bulmuş olmana yi olmana sevindim.
    Kolay gelsin sana kocamannnn, güle güle oturrr canım
    Bursa dan sevgiler.....

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun yeni eviniz..
    Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  3. çok sevindim..hayırlı uğurlu kutlu mutlu olsun nonim :)

    kumanyalar için artık adresi mail atarsın :)

    YanıtlaSil
  4. yeni ev yeni mutluluk yeni huzur :)keyfini çıkar nonicim

    YanıtlaSil
  5. Çok çok güzel anılarınız olur inşallah o evde..
    Hep huzur,mutluluk,kahkaha,keyif olsun..Bir de içinde bebişleriniz olsun..
    Sevgiler
    pInar

    YanıtlaSil
  6. Nonii
    Kristinin hediyesini çok beğendim ben de birkaç renk keçe aldım kıştan beri ne yapsam eve bişeyler yapsam sıkıldım diyordum acaba modeli daha yakın açıdan çeksen ben de kopyalasam ayıp mı olur? :))

    YanıtlaSil
  7. merhabalar, blog alemindeki herkes yurtdışına uçar olmuş. rusya da yaşamak ilginç bir deneyim olacaktır heralde. paylaşmanızı bekler, kolaylık dilerim.

    YanıtlaSil
  8. sevgili noni;
    sizinle bir tanışıklığımız yok ama hep okurum seni,sana çok üzülüyorum,arkadaşların,ailenle ilişkilerinde hep bekar halimi görürdüm şimdi oralarda olman gerçekten beni üzüyor gerçekten:)belki hamilelikten bilmiyorum ama içim acıyo,abartmıyorum valla:)inşallah çok mutlu ol,hiç aklına gelmesin kimsecikler

    YanıtlaSil
  9. noni seni okurken moral depoluyorum resmen. Haftaya bugün nişanlımı askere uğurluyor olacağım moralim bi hayli altüstü :(
    sevdiceğim tez gidip gelsin benimde inşallah senin gibi mutlu bir yuvam olur. Şimdilik çook uzak gibi geliyor.kötüyüm be noni :'(

    YanıtlaSil
  10. Kızzzlar çoook teşekkür ederim, inşallah güzel günler geçirir ve güzel anılarla döneriz buradan hmm bir de kıvırcık saçlı maviş bir bebişle tabiii ;)
    Nesocuğum aaa hiç yorma elcağızını bak Kristin'in mağazasında yapılmışı var ;)
    Modapark.Net Allah kavuştursun canım...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...