20 Temmuz 2010

Minişlere Yuva Aranıyor

Biri dişi diğeri erkek olan 2 aylık bu tatlı minişler tesadüfen bulunmuşlar, 3 kardeşlermiş ancak biri ne yazık ki yaşayamamış :( Ataşehir barınağı barınakta çok fazla köpek olduğundan kedilerin güvenliğini sağlayamayacağı için minişleri kabul etmemiş. Şimdi onlara birer yuva aranıyor... Yuvasını şenlendirmek, kendine tüylü bir dost edinmek isteyen kedisever arkadaşlarım ilgi gösterir belki bu masumcuklara... Şansları açık olsun!

*** Pisiciklerle ilgilenenler bu adrese mail atıp iletişime geçebilirler ***

6 yorum:

  1. İyi şanslar ! Yıllardır korunmaya muhtaç, yaşam savaşı veren canlarla ilgilenirim. Ne ameliyatımız eksik olur, ne de tedavimiz. Bir de yuva arama çabalarımız. Nasıl umutla beklersiniz, herkese duyurmak istersiniz ama çoğu kez güzel dileklerden başka bir şey çıkmaz. Umarım oralarda daha çok hayvansever vardır.

    YanıtlaSil
  2. ben daha yeni evlat edindim ama çevreme soracağım..

    YanıtlaSil
  3. Ben çok severim hayvanları özellikle kedi ve köpekleri ve özellikle kedileri :)
    Ama maalesef bakabilme imkanım yok. Umarım pisicikler en yakın zamanda kendilerine yuva bulurlar.
    Çok öpüyorum böyle güzel işlere vesile olduğun için

    YanıtlaSil
  4. Ouyyy yerim ben bu minnoşları :) Nasıl da güzeller. Şansları da güzel olsun inşallah en kısa zamanda yuvalanırlar.

    YanıtlaSil
  5. oyyy cok tatlilar keske ben alabilseydim onlari ... ama maglesef mümkün deyil :( umarim güzel bir yuva bulurlar

    YanıtlaSil
  6. 3. fotoda bir evil bakıyor haha :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...