18 Temmuz 2010

Rötar

Kızlarla buluşmamızın üstünden uzun bir zaman geçti, yüzümüzde bir iki çizgi daha belirdi (kızlar beni öldürecek biliyorum :P) ama yazı yayına daha yeni girdi. Son günlerde zaman koşuyor biz de onu arkadan kovalamakla meşgulüz, rötarımızın tek nedeni budur efenim!

Bulduğumuz ilk fırsatta özlem gidermek üzere geldik bir araya :) Bu kısacık zaman diliminde neler birikmiş neler, hepsinin tek tek ifadesini aldım bir güzel! Vapiano klasik buluşma mekanımız oldu artık... Önce Mikanos dedikoduları alındı ;) Sonra kahve keyfi yapıldı :) Bana da bu anın tadını çıkartmak kaldı...

Şimdi Saroz'da bıdıklarımla kısa bir kaçamak yapmaktayım, pek yakında Temmuz ayının sürpriz çekilişi ile karşınızdayım :)

6 yorum:

  1. yanık ten çok yakışmış sibelcim :)
    ve çok zayıflamışsınn

    YanıtlaSil
  2. ...nonim iyi tatiller oh her anınız mutluluk olsun öptüm nur

    YanıtlaSil
  3. Mutluysan sorun yok :) Yüzük enfes bayıldım

    YanıtlaSil
  4. Ohh sefan olsun
    İyi tatiller Nonişş ;)

    YanıtlaSil
  5. Ayy kızlar ben çok kalamamışttım diye üzüldüm ama neyseki bu hafta yine bir buluşma yapacağımız için mutluyummm.
    öpüyorum cnm benim herzamanki gibi parlıyon güzel arkadaşım.pırpırım da öyleeeeeeeeeeee :)))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...