04 Temmuz 2010

Tekne Gezisi

Dün şirketin düzenlediği tekne gezisine biz de davetliydik. Aslında bu sadece şirket çalışanları arasında düzenlenen bir geziydi ama ben burada yabancı gelin muamelesi gördüğüm için araya kaynak yaptım :) Öğleden sonra 4'te başlayıp akşam 9'da tırnaklarımı yeme noktasında son bulan gezimizde kah geçen sene Ortaköy'de yaptığımız tekne turumuzu özlemle hatırladım kah bu da manzara mı pehhh diye söylendim kısacası yaşlı nineler gibi kendi kendime konuştum durdum işte :P

Hava pek bir kapalıydı...
 
Ama ben içeri kapanmak istemedim... Sanırım gittikçe klostrofobik oluyorum!
Gezinin başında geleceğe umutla bakan böyle mutlu bir yavrucaktım :)
Nasıl buldunuz burayı? Aaaa demek ilk gelişiniz değil! Ne güzel kolay adapte olacaksınız buraya o halde... hede hödö höd diye giden muhabbetler de bitince yavaş yavaş poflamaya başladım.
 
Sıkılınca başvurduğum en klasik yöntem bu!

Ay sana çok ayıp olacak ama karadan da denizden de benim için aynısın sen...
Atalarımız çok büyükmüş çoook! Kanoda keyifle yol alan şu amca ve teyzeye bakınca "azıcık aşım kaygısız başım" atasözünü daha iyi anladım!
Vallahi 5 saatin sonunda karaya varınca böyle tango yapmadım ama zil takıp oynadım :)
12'li yaşlarımda Marmaris'te mehtap turuna katılıp gecenin 12'sine kadar Erman Kuzu gibi org çalan piyanist yüzünden, 20'li yaşlarımda katıldığım teknede geçen bir düğünde Konyalım yürrüüüü tarzı şarkılara katlanmak zorunda kaldıktan sonra tekne turlarına tövbe etmiştim. Ve şimdi 30'lu yaşlarımın baharında yine aynı tövbeyi etmekteyim. Sanırım her 10 yılda bir beynimin tekne gezileri dosyasının resetlenmesi gerekiyor :P

12 yorum:

  1. Tekne gezisine bayilirim ama ben istanbul'da aliyim veya denizi olan bir yerde, nehri olan bir yerde degil :D

    Bende bundan yillar once burada ilk ve son tekne gezimizi yaptigimizda dedim bu ne beee, var mi istanbul gibisi, ahhhh ahh demistim :D

    Ama ozlem olunca insanin kendini avutmasi icin dayanilabilir, gerci cok kazik oluyorlar.. 1000p.'de olanida var :D

    YanıtlaSil
  2. henüz sıkılmamışken pek güzel görünüyosun:)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel fotoğraflar bunlar! Özellikle ilkine aşık oLdum!

    YanıtlaSil
  4. Merailim çok haklısın boğazın yerini asla tutmuyor!

    Lena çok teşekkürler şımardım :)

    Zillosh çok teşekkür ederim öhömm öhömm koltuklarım kabardı ;)

    YanıtlaSil
  5. harika kareler gerçekten, hava kapalıyken bunlar çıktığına göre açıkkenkileri düşünemiyorum :) ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler Nilay :)

    YanıtlaSil
  7. Gündüz denize girmeli tekne gezileri de çok güzeldir ama cısttak cısstak olmayanlarından mümkünse çoluk çocukta olmasın böyleeee sakin sakin gezinsin denize girilsin.. Balonlu fotoğraf çok güzelllmişşş

    YanıtlaSil
  8. fotolar çok güzel , demekki gezer tozarken daha da güzeldi herşey değmiş be tekneye rağmen ;)

    YanıtlaSil
  9. yazilarini hep severek okuyorum. ama bir konyali olarak konyalim yürrüüüüü tarzi sarkilarda ne var anlayamadim.... sevgilerle... sevim

    YanıtlaSil
  10. Nesocum aaa evet sessiz sakin ve deniz girilenler benim icin de ok ;) iltifata da ayrica tesekkurler canim :)

    Simple present tense tesekkur ederim ay simardim yine fotograf makinasi elimden dusmez artik :D

    Sevimcim yanlis anladin sanirim ben sadece cistak cistak muzigi ifade etmek istedim ;)

    YanıtlaSil
  11. noni, renkli balonlar ve sen o fotoğrafı çok beğendim :) bir de senin maceralarını okuması çok güzel

    YanıtlaSil
  12. 1 hafta önce Moskova ve St Petersburg gezisi yaptım. Yazdıklarına tamamen katılıyorum... ben ayrıca kışın hallerini merak ettiğim için oradaki arkadaşlara sordum :) sağolsunlar onlar da bu eşrafın içinden oldukları için kolaylıkla cevapladılar... kısaca değişen çok fazla bişey olmadığı, kısaların yine kısa olduğu, gözükenlerin yine gözüktüğü ama birtek üste kaban giyildiğini söyledi. ve ekledi...o topuklularla düşenleri seyretmek de pek bi hoşmuş... sanırım yakında sen de bu konuda bir yazı yazarsın... Emre...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...