21 Temmuz 2010

Temmuz Ayının Sürpriz Hamur Çekilişi


Dağıldım... Son 1 aydır şu ayçiçeğinin sarıları gibi bölündüm birçok parçaya... Beynim sürekli bir şeyleri kontrol etmekle meşgul; şu işi hallettim mi - evet hallettim, bu kişiyi aradım mı - evet aradım, şunu yaptım mı - aaa onu yapmayı unutmuşum yarın mutlaka yapıyım... şeklinde uzayıp giden binbir soru vızıltıları dönmekte beynimde... Maillerime cevap yazamadım, hamurlarıma başlayamadım, o kadar ki kendime nikah şekeri olarak hamur yapmaktan bile vazgeçtim çünkü buna zaman bulamadım... Ne kadar soyut elle tutulamaz ama ne kadar değerli bir şey şu zaman! Bir de bu kısıtlı zamana sığdırmam gereken sevgiler var tabiii... Aaaa ben gittikçe mızmız huysuz bir cadıya mı dönüyorum ne?! Bu kadar şikayet yeter!!! Ayçiçeğinin çiçeklerine değil merkezinde yer alan keyfe odaklanalım biz öyle di mi ;)

Saroz'un ayçiçekleri arasında dolaşırken bu ayki sürpriz temam kesinlikle çiçek olmalı dedim! Sarı çiçekli cam yüzük ve çiçekli yeşil saç bantı Temmuz ayının paketinde yerini aldı... Bir de ufak bir hamur sürprizim var tabii ;)

Peki gelelim sorumuza; siz bir çiçek olsaydınız ne olurdunuz ve neden? Zaten biliyorsunuz ama yine de hatırlatıyım herkesin sadece bir yorumu yer alacak ve oylama random.org sitesi ile yapılacak ;) Hepinize katılım için şimdiden çoook teşekkürler :)

81 yorum:

  1. Sanırım kardelen olurdum. Zorluklara rağmen ayakta kalmaya direndiğim için...

    YanıtlaSil
  2. Kırmızı karanfil olmak isterdim:çocuk-kadın.

    YanıtlaSil
  3. Ben bi çiçek olsam papatya olurdum heralde..Sonra kendimi pembeye boyardım(:
    Papatyalar saflık ve temizliği ifade ediyor ondan galba he bi de sanırım en sevgidiğim çiçek papatya^^

    YanıtlaSil
  4. papatya olurdum :)

    serpil

    selamlar

    YanıtlaSil
  5. Ne olacaktım, tabii ki LEYLAK, blog adımdan belli değil mi:) Neden derseniz, kesinlikle eminim ki eğer reenkarnasyon denen birşey varsa ben daha önceki yaşamımda leylak ağacı idim. Zira benim leylağa olan tutkum başka türlü açıklanamaz.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  6. kırmızı gül olmak isterdim sanırım :)
    sevgiliye verilen :)

    YanıtlaSil
  7. Gelincik olurdum, kırılgan, naif, bir o kadar da albenili..

    YanıtlaSil
  8. kesinlikle papatya olurdum :) sade ve güzell

    YanıtlaSil
  9. Bir cicek olsam loli cicegi olurmusum (kizim dedi). Ama bana kalsa kesin lale olurdum :) çok estetik bir cicek oldugunu dusunuyorum...

    YanıtlaSil
  10. yasemin... o kadar güzel kokmak isterdim çünkü :)

    YanıtlaSil
  11. çiçek olsam papatya olmak isterdim noni:) her yerden çıkabildiği, bağımsız, nazsız, tasasız oldugu için ama ömrü de kısa ama olsun papatya papatyaaa:))

    YanıtlaSil
  12. Hmmmm bu sarı hediyelere dayanamadım ben de katılıyorum:) Ben bir çiçek olsam papatya olmak isterdim sanırım.Narin ama çekici:)

    YanıtlaSil
  13. Günebakan... çocukluğum yaz tatillerinde o tarlaların içinde saklambaç oynamakla geçti... günebakanların yeri bende ayrı olmakla birlikte en sevdiğim çiçek vazgeçilmezim Papatyalardır... Papatyalara olan sevgimi, kedilere olan sevgime benzetiyorum... Hani kediler asil hayvanlardır, kendilerini ancak canları istedikleri zaman sevdirirler ya işte papatyalarıda öyle görüyorum ben... heryerdedirler dağda,çimende, bayırda... ama çoğu insan farkedemez o güzelliği...
    derler ya " insanlar kırmızı bir güle koşarken, ayakları altında ezilen kır çiçeklerinden habersizlerdir" diye aynı o hesap işte :)) biraz uzun oldu galiba nonim idare ediver...Kolaylıklar diliyorum sana canım, yormamaya çalış kendini, ne demişler :) " işler nasılsa yetişir ;)

    YanıtlaSil
  14. "Lale" olmak isterdim:) Çok zarif olduğu için:D....... (kübra)

    YanıtlaSil
  15. Papatya olurdum. Çünkü çok doğal ve kaprissiz bir çiçek.... Dağ, bayır heryerde çıkar, baharın gelişini haber verir, mutlu ederler insanı. Cagla

    YanıtlaSil
  16. katır tırnağı dermişim heheheh :D benim ismim zaten bir çiçek ismi , yaban gülü demek, geçen ay londra'da Queen Mary'nin gül bahçesini gezme şansım oldu ve hepsi rengarenk kocaman o kadar güzellerdiki miss gibi hepsi gül kokuyordu. kesinlikle ben o güllerden biri olmak isterdim :))

    YanıtlaSil
  17. Ben çiçek olsam laleyi seçerdim. Her zaman çok sevmişimdir, renkleri, şekli ile tam bana göre bir çiçek. Kokusu yok ama o kadar kusur kadı kızında da olur :)

    YanıtlaSil
  18. papatya olurdum ben
    nedensiz çok seviyorum onları

    YanıtlaSil
  19. orkide olurdum ben en pembesinden =) büyütmesi zorlu ama izleyip sevmesi ömre bedel...

    YanıtlaSil
  20. Sevgili Noni, ben bir çiçek olsaydım kesin Papatya olurdum, çünkü papatya bana temizliği, saflığı,güzelliği, şirinliği hatırlatıyor:)

    YanıtlaSil
  21. nonim allah sana sabır ve güç vesin :)

    ben olsam sümbül leylak olmak isterdim..çünkü rengi lila olan her şey benim için mübah :)

    YanıtlaSil
  22. bonzai olmak istiyorum Noni, biraz bakımı zor olsun, özel ilgi istesin falan filan anladın sen :))

    YanıtlaSil
  23. Ben aslanağzı olayım.

    Nedeni ise bana çocukluğumu hatırlatması...Annem ben küçükken bir kaza geçirmiş,kırıklardan dolayı evde dinlenirken ilk defa ona getirilen bir saksıda görmüştüm bu çiçeği..Üzerine bastırınca ağzı aslan gibi açılıyordu.Gidip gelip oynuyordum:)

    YanıtlaSil
  24. papatya olmak isterdim.saf ve masum:)
    senin bu güzel hediyelerin inşallah banada nasip olur:)

    YanıtlaSil
  25. Ben çiçek olsam papatya olurdum. Masum, güzel,doğal olduğu için

    YanıtlaSil
  26. Bir çiçek olsaydım kesinlikle beyaz bir kazablanka olmak isterdim.Onun kadar naif,zarif ve masum...Bir o kadar da gösterişli...
    asli.carkaci@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. ben papatya olurdum nonnim. çok iddalı değilim
    ne bileyim aklıma papatya geldi
    ayy bana çıksın banada :) bide pakete bir paket çekirdek eklesene;)=

    öpüldün tatlım nonnim
    sevgiler
    yıldız

    YanıtlaSil
  28. Ben bir çiçek olsaydım kır çiçeği olmak isterdim. Kırlarda yetiştiği ve doğal "YAĞMUR" sularıyla beslendiği için :)
    Bu arada hediyeler çok güzel, kazanacak şanslı kişiyi şimdiden tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
  29. Ne olurdum bilmiyorum ama herhalde kardelen olmak isterdim... Şehirde kalabalık içinde olmaktan, koparılmaktansa dağda yalnız kalıp karların içinden manzarayı seyretmeyi tercih ederim:))

    YanıtlaSil
  30. Ne olurdum bilmem ama leylak olmak isterdim :) Ama benden olsa olsa devedikeni falan olur herhalde :D Kasımpatı da olmak isterdim bak :)

    YanıtlaSil
  31. papatya ya da toz pembe bi gül olurdum;)
    burcu..

    YanıtlaSil
  32. Çok zor bir soru!! Sanırım nilüfer olurdum böylece hep suyun içinde mutlu sakin yaşardım!!

    YanıtlaSil
  33. Yamesin çiceği olmak isterdim...Bembeyaz rengi saflığın, temizliğin rengi aynı zamanda misler gibi kokardım...(Hayali bile güzel oldu)
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  34. gelincik olurdum ben.narin,güzel,dokunulası ama kolay yıpranabilen,uçup giden.

    YanıtlaSil
  35. Ay çiçeği güneşe aşık olunca, gülmekten kırılmış bütün bitkiler. "Güneş gökyüzündeki tahtından bir an bile ayrılmaz. Kudretli ve ulaşılmazdır. Sen kim, o kim. Vazgeç bu sevdadan," demişler hep bir ağızdan. Ay çiçeği sesini çıkarmamış. Sevdalı gözlerini dikmiş güneşe; bakmış bakmış bakmış.
    Uzun müddet hiçbir şeyin farkına varmayan güneş, nihayet bir gün, ay çiçeğinin bakışlarını hissetmiş üzerinde. Önce geçici bir heves sanmış ama zamanla yanıldığını anlamış. Ay çiçeği öyle inatçıymış ki, güneş tahtını nereye taşıdıysa, yılmadan usanmadan o yöne çevirmiş başını.
    Derken bir öğleden sonra, artık bu takipten bıkan güneş sapsarı gazabıyla kavurmuş ay çiçeğini. Daha ay çiçeğinin üzerinde simsiyah duman tüterken, insanlar akın etmişler olay mahaline. "Yaşasın!" demiş içlerinden biri. "Şimdi ne güzel çitleriz bu aşkı."
    Aynı gece televizyonun karşısında acıklı bir aşk filmine gözyaşı dökerken, çitlemişler ayçekirdeklerini.

    Elif Şafak - Mahrem'den...

    Kesinlikle AYÇİÇEĞİ-GÜNEBAKAN olmak isterdim...
    DeryaK

    YanıtlaSil
  36. Koşturmacadan hiç merak etme herşey rayına oturacak...

    Lale olmak isterdim..
    Çok sevdiğim için :)

    YanıtlaSil
  37. lale. zarif duruşuyla herkesin dikkatini çeken. kısacık ömrüyle heryeri renklendiren insanın baktıkça bakası gelen lale olmak isterdim:)

    YanıtlaSil
  38. gül hem mis kokulu hem de şekli güzel

    YanıtlaSil
  39. Ben bir lale olmak isterdim.Duruşu bana asilliği,gururu ve zerafeti hatırlatır her zaman.

    YanıtlaSil
  40. Fulya olurdum çünkü hem çok güzel kokuyorlar hemde çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  41. papatya olurdum baharın ve saflığın habercisi:) çok seviom papatyaları ..gelin çiçeğimi bile papatyadan yapcam işh.

    YanıtlaSil
  42. gelincik oludum, çünkü çok nazlı, kırıgan, benim gibi...

    YanıtlaSil
  43. Kasımpatı olurdum ben. Öylesine kendine özgü, öylesine başına buyruk, öyle kendi başına... Evet evet kesinlikle kasımpatı olurdum... Sarı ya da beyaz...

    YanıtlaSil
  44. beyaz gül; çiçeklerin en güzeli diye:)

    YanıtlaSil
  45. ben bir çiçek olsam orkide olmak isterdim...narin değerli paha biçilemez ve zarif!:)

    YanıtlaSil
  46. bakımı zor huysuz ama en güzel çiçek olan orkide olurdum kesin :)

    YanıtlaSil
  47. ORTANCA olmak isterdim, o muhteşem renkleri ve güzelliklerinden dolayı..

    YanıtlaSil
  48. Yasemin, Lavanta ya da Manolya:)Bu üç çiçekten biri olurdum kesin:)

    YanıtlaSil
  49. yine katılsam ayıp olurmu?napim hepsi çok güzeller dayanamadım ellerine sağlık nonicim şimdiden bana bol şans:)))

    YanıtlaSil
  50. ay ben husnu yusuf cicegi olmak isterdim, hem citi pitilar, hem dogal goruntuleri hem de guzellikleri bir baska yapiyor onlari.

    YanıtlaSil
  51. ben bir çiçek olsaydım starliçe olmak isterdim nedenine gelince adım Ece anlamı kraliçe, çok seviyorum ismimi işte bu sebeple benden bi çiçek olacak olsa ancak starliçe olurdu:))
    ece kalaycıoğlu

    YanıtlaSil
  52. Sanırım Erguvan olurdum. Çünkü rengini, kokusunu ve kısıtlı zamanda açması hasebiyle, çekiciliğini ve değerini biliyorum...:)

    YanıtlaSil
  53. lilyum olurdum.asil,nis ve mağrur oldukları için!!!

    YanıtlaSil
  54. Ben nilufer cicegi olurdum onlar sularda tum guzellikleriyle ozgurce yuzuyorlar =)


    Tesekurler Noni =)


    insideofmypurse@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. Herhangi bir çiçek olabilirim. Çünkü sevilmeyen çiçek var mıdır. Boş arazilerde gördüğümüz otların çiçeklerini bile severiz değil mi? O yüzden ayrım yapamayacağım...

    YanıtlaSil
  56. Begonvil olurdum,beyaz bodrum evlerini sarar dururdum.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  57. Nonicim, Lilyum olmak isterdim ben. Öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  58. ÖZLEM Ş.22/7/10 09:03

    bana da bana da şans gülsün lütfeeeennnnn....

    YanıtlaSil
  59. Nilüfer olayım Nonicim, nehirlerde özgür olmak için... sevgiler,

    YanıtlaSil
  60. Tabiki papatya...neden mi ? naif ve sade duruşundan :))

    YanıtlaSil
  61. Nliüfer çiçeği olmak isterdim. Sebebi ise; su üstünde yüzen bir çiçek olması.

    Ebruli

    YanıtlaSil
  62. papatya olursumi hep seviyo çıkartmak içiiinnn :)))

    YanıtlaSil
  63. ..asil ve mağrur bir ortanca olmak isterdim güzel mi güzel bir bahçenin kuytusunda ...hamur gibi dağılmış bir yürekten sevgilerimle nur

    YanıtlaSil
  64. Bunca hengamenin içinde çekilişlerden vazgeçmemen ne güzel Noni :) Kolaylıklar diliyorum sana...

    Ben sanırım kardelen olurdum..
    Güneşe olan aşkı için herşeyi göze alan, cesur bir çicek :)

    YanıtlaSil
  65. merhaba noni
    bir çiçek olsaydım kaktüs olmak isterdm hep yemyeşil kalabilmek için...
    tüm güzellikler seninle yeni yaşamındada yanında olsun
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  66. Kesinlikle Aycicegi olurdum :)
    Bir ara aklima Hanimeli gelmedi degil ama ayciceginin insana gulumsuyormus gibi gelen bir yani var canim Tamam Aycicegi olmak isterdim :)

    YanıtlaSil
  67. Lale olmak isterdim. sırf İstanbul'un Osmanlı'nın temsili olabilmek için. :)

    bakalım ayçiçeği yüzük benim olabilecek mi :)

    YanıtlaSil
  68. Erguvan olmak isterdim ben, baharın habercisi olmak için :))

    YanıtlaSil
  69. .ok böcei olabilir miyim nonimm şu an ki piskolojim tamamen o yönde :S

    YanıtlaSil
  70. papatya olurdum çünkü kışları genel de çok huysuz ve canı sıkkın biri oluyorum ama ne zaman ki güneş yüzünü gösteriyor benim de sanki yapraklarım açılıyor.tüm negatif düşünceler rafa kalkıyor ve yeniden doğmuş gibi hissediyorum kendimi...birde beyaz renk benim hayatımın rengi buda papatya olmama bir sebep...

    YanıtlaSil
  71. nilüferrr olurdum. bılın bakalım neden ÇÜNKÜ adım nilüfer:D

    YanıtlaSil
  72. arkadas canlısı, neşeli papatya olurdum ben :o)
    noni dün seni rüyamda gördüm bize yemeğe gelmiştin makarna yapıyordum sana hayırdır inşallah :)

    YanıtlaSil
  73. Lale olurdum adimdan da belli oldugu üzere :))

    YanıtlaSil
  74. tüm zerafeti ve asil görüntüsüyle beyaz tomurcuk gül olmak isterdim.

    YanıtlaSil
  75. nergis olabilir miydim bilmiyorum ama isterdim diyelim... :)) öncelikle çok güzel kokuyorlar ve ben bayılıyorum... üstelik doğru zamanda elde etmek istersen(mevsiminde yani) her köşe başında, metro durağında bulunacak kadar alçakgönüllü ama yılın kısa bir süresinde yetiştiği için her istendiğinde elde edilemeyecek kadar zor...

    YanıtlaSil
  76. gül olurdum , aski yansitiyor cunku (:

    YanıtlaSil
  77. En sürprizli çiçek kardelen olurdum mutlak.

    YanıtlaSil
  78. ben de gelincik olurdum :) sevgiler noni :)

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...