24 Temmuz 2010

Veeeeee kazanan...


Taşınma telaşı içinde tüm hamur malzemelerimi de Moskova'ya postalamışım dolayısıyla elimde olan kısıtlı malzemelerle bu mööcüğü ortaya çıkartabildim. Kimimiz lale, kimimiz gül, kimimiz gelincik, kimimiz papatya olmak istedik ama bir gerçek var ki bu çiçekleri koklayan, mideye indirip bir de geviş getiren bir mööcük hep olacak hii hii :)


Temmuz ayının talihlisi 48. sırada ortanca olmak istediğini söyleyen Miss Sensible oldu :) Kendisini tebrik ediyor, hepinize katılım için teşekkürlerimi sunuyor ve çok yakında Ağustos çekilişinde buluşmak dileğiyle diyorum :) İyi pazarlar kısssslaaaarrrrr!!!!

p.s. Miss Sensible paketini adresine gönderebilmem için iletişim bilgilerini bana maillersen çok sevinirim ;)

6 yorum:

  1. Niye ben değil yaa niye niye niye niyeeee :))

    YanıtlaSil
  2. Nonicik sonunda bana da çıktı yaa inanmıyorum. Çok çok mutluyumm, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. kirazzade belki sana da Ağustos'ta çıkar pes etmek yok ;)

    Miss Sensible rica ederimmmm :)

    YanıtlaSil
  4. Ayy Noni bu inekciğe bayıldımmm :) mikemmmel :)
    Bir de pazar mahmuru kediciğe bayıldım ben onu yerimm yerimmm :D

    YanıtlaSil
  5. Nesocummmm ben de senin enerjine bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. bir kere de bana çıksın dişimi kıracağım yahu...
    neyse sabır!!!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...