05 Ağustos 2010

Ağustos Ayının Sürpriz Hamur Çekilişi


Huuu huuuu kimse yok mu??? Sıcaklardan herkes bir yerlere mi kaçtı yoksa neredesiniz ayol ??? Haydi çanlar çalsın, çekilişler başlasın :) Ben kayıplara karışmadan bu ayın sürpriz çekilişini araya sıkıştırmak istedim ;) Bu ayki konseptimiz bilin bakalım ne?

Evlilik :)


Evlilik için önce birbirine aşık çifte kumrular olmalı tabiii :)


Sonra bu çifte kumruların başını sokacağı bir ev ;)

Bir deeee ........ ?????

Bebek? Iııı-ıhhh bu çok klişe! 2 TV? Hmmmm bak bu olabilir :P
Hadi bakalım boşlukları siz doldurun :) Sizce bir evlilikte olması gereken 3. şey nedir? Aklınıza ne eserse yazabilirsiniz, çekiliş bu gece yapılacak ve kazanan kendi tasarımım olan bu kuşlu küpeler, cam yüzük ve yine benim yaptığım ufak bir hamurun sahibi olacak ;)

90 yorum:

  1. Ama ben 20 yaşındayım daha:\Hiç düşünmedim ne yalan diyim olmazsa olmazları.Ama bi on yıl sonra cevaplayacağım bunları,söz.Öyle işte.Allahım çok güzel bu ayki ödüller,tasarımların.Bu ay bana çıksın dinim amin.Çıkmazsa katılmaya devam,evet.

    YanıtlaSil
  2. TABİİKİ TÜRK KAHVESİ :P
    SONRA GELSİN TATLI TATLI MUHABBETLER.. DİMİ YAAA :))

    YanıtlaSil
  3. internet...çünkü bilmediğimiz yemeklerin tariflerini bulmak için harika bişey:))GÜLNUR ŞEN

    YanıtlaSil
  4. Bir de her gün ev işlerine yardıma gelecek bir bayan lazım :)

    YanıtlaSil
  5. öncelikle evlilikte saygı sonra sevgi ve en önemliside yalan olmamalı diye düşünüyorum...

    YanıtlaSil
  6. saygı,paylaşma,bir birini dinleme
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Birde heryerı rahat rahat gezebıleceklerı deposu full olan benzini hiç bitmeyen arabbası olsaa hiç fena olmas hani Noni :))

    YanıtlaSil
  8. sadakat sevgi güven olmalı. eşnizle bir ömür utluluklar dilerim. darısı balıma inşallah :)

    YanıtlaSil
  9. burdayim burdaaa :)) ama bu sicaklardan buhar olmak üzereyim :))

    evlilikte olmasi gereken en önemli 3 sey, saygi anlayis ve sadakat...ama liste aslinda uzaaaar gider :))

    öpt seni

    YanıtlaSil
  10. VEEE SAYGI OLMALI BENCE:)BEN İSTİYORUM ARTIK YAA HEDİYEYİ YENİDE EVLENDİM TAM ÜSTÜNE BALKAYMAK OLUR HEE...

    YanıtlaSil
  11. birbirine sıkıca sarılıp oturacağı çok rahat bi L koltuk ;)

    ya benim canım yanımda olsun birşeycik olmasın ;) ama o cam yüzük o şirin küpeler mümkünse bide kedicik hamurcuk benim olsun benimmmmm
    nonnişim bu ay bana bu ay:)
    öpüldün tatlum
    yildizlimakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. hahaaaa 2 ayrı laptop :))))

    YanıtlaSil
  13. yemek masası;)

    YanıtlaSil
  14. Gelin hanımm
    gelin hanım :))
    mailimi aldınız umarım.bir de
    http://kelemek.blogspot.com/2010/07/suprise.html
    şuraya tıklarsan..

    ve evet cekilişe de cevabımdaaaaa

    aşk-sevg-sadakat bu kutsal üçleme diyorum cicim!
    öpüyorum cokca..

    YanıtlaSil
  15. bence bir evlilikte olması gereken 3. şey hatta 3 ve 4. şey "kedi"dir.

    hem evde neşe kaynağı olur, televizyona gerek kalmaz, tüm gün seyredersin.
    hem de bebeğin provası olur.
    hem de bebeğimiz olmuyo diye bir şey var ama kedimiz olmuyoo diye bir şey yok di mi.


    kedi, kedi, kedi, kediiiiii

    YanıtlaSil
  16. Minimum 2 tane bilgisayar olacak Nonii!!! Bence bu devirde olmazsa büyük kavga çıkar :)

    YanıtlaSil
  17. 3 olmazsa olmaz.. :) ımmmmm. ben, o , annem :D :D :D haha :D

    YanıtlaSil
  18. evlilikte olması gereken 3.şey "oturacak bir ev"dir. :)

    YanıtlaSil
  19. İki gönül bir olunca samanlık seyran olur başka şeye ne gerek .D

    Bakalım ağustos bana uğurlu gelecek mi?

    Bol şans herkese..

    YanıtlaSil
  20. Ben maddesel olmayan bişey olduğunu düşünüyorum ve duyguların en yücesi olan sadakat diyorum.Sadakat olmadan asla bir evlilik yürümez...

    YanıtlaSil
  21. ÖZLEM Ş.5/8/10 15:19

    aşşşşkkk..sonsuz aşkkk (var mı öyle bişey :)noni bu sefer bana çıksın yaaaaa

    YanıtlaSil
  22. Önce çiftin arasında sevgi olmalı, saygı olmalı. Bir de evlerinde mutlaka internet olmalı :D Biz bu üçlü ile çok mutlu yaşıyoruz ^.^

    YanıtlaSil
  23. :)
    bu çelişin konusu çok hoşuma gitti
    evlilkte olması gereken
    1.aşk
    2.sevgi
    3.1'de melek
    korusun kumruları diye:)
    sevgiyle kalın


    (allah'ım bu kez çıksın ne oluğğ yaaa) :)

    YanıtlaSil
  24. Pek tabii ki aşk Noniciğim :) Para için evlenen var, adamın kariyeri için evlenen var, kadının vitrini güzel diye evlenen var. Mantık evliliği diye bisi var :)))
    Oysa sadece aşk için evlenilmeli di mi :)

    YanıtlaSil
  25. yesilelma5/8/10 15:39

    bence mikrodalga fırın :) çünkü işten koştur koştur gelip birde kocanızın işten aç ve yorgun gelmesini göz önünde bulundurarak hızlı ve en güzel yemekleri yapmak

    YanıtlaSil
  26. kesinlikle çocuk çocuk çocuk çocuk dahası yok eskiler ne demiş altın top...

    YanıtlaSil
  27. bende istiyorum ama hiç olmuyor :(((
    sevgi ve çocuk bence olmalı :)))
    isimsiz olmuş ben şengül

    YanıtlaSil
  28. ''bir de para tabiki :))) şaka şaka huzur olsun yeter :P bu arada çok tebrik ederim allah bir yastıkta kocatsın...sevgiler ...fehime

    fehimealis@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. Kayınvalide olmadığı kesin:) Benim için sorarsan güzel bir kütüphane diyebilirim.Ya da bir araba olabilir. Bir kedi?? Tabi bunlar olmadan da evlilik oluyor..Hmm biraz daha mı düşünsem...

    Sevgiler
    Nihal

    YanıtlaSil
  30. Evlilik için gereken en önemli şey özel hayat koruma kalkanı!!!!! Evet kıslar bir kalkan alın ve kız arkadaşlarınızı yada evlilik öncesi sosyal hayatınızı engelleyecek her türlü erkeksel harekete karşı önleminizi alın. Sevgiler Zerrin

    YanıtlaSil
  31. HULİA :
    bi evilikte olması gereken benceeeeeee; huzur , saygı ve hoşgörü =)

    YanıtlaSil
  32. Bu iliskiye adanmis bir yurek gerek :)

    Serpil

    YanıtlaSil
  33. merhabalar

    3. şart

    kocamak için bir yastık :)

    Elif Camur

    YanıtlaSil
  34. yatak! ehueheu :))))

    YanıtlaSil
  35. Ve bir söz, sağlıkta, hastalıkta...
    Ve bir tango, tutku dolu...
    Ve gerçekleştirilecek ortak bir düş, iki kişilik...
    Ve bir dokunuş, öylesine doğal, öylesine alışılmış, öylesine iyileştirici...
    Ve bir bakış, insanın içini okuyan, sözcüklerin çok ötesinde...

    YanıtlaSil
  36. evlilik için

    bir ömür sevdiğinin gözlerindeki ışığı takip ettirebilecek kadar mutluluk olmalı evin her yeri mutlulukla dolup taşmalı :)

    YanıtlaSil
  37. Balayı
    Yüzük
    Saygı
    Sabır
    Eğlence
    Eşyalar

    Nonicim bu sefer bana çıkacak şansımız zorluyorum hadi bakalım tutacakmı ;)

    Sevgiler,
    Burcu

    YanıtlaSil
  38. Saygı, anlayış, keyif

    YanıtlaSil
  39. İkinci bir bilgisayar ve ikinci bir çift kişilik yatak olmalı :D yayıla yayıla yatmak için:D

    YanıtlaSil
  40. ben istiyorum ben ben ben:)

    YanıtlaSil
  41. İyi kalpli bir kayınvalide :))

    YanıtlaSil
  42. başını sokabileceğin ayrı bir ev daha:)

    YanıtlaSil
  43. huzur diyorum :) şuanda çok ihtiyacım var :) Mutlu ve huzurlu bir evlilik diliyorum :))

    YanıtlaSil
  44. saygı olmalı bence :)

    YanıtlaSil
  45. Yemek masası, kumruların birlikte güzel yemekler yapıp yiyeceği :)

    YanıtlaSil
  46. Kesinlikle banyooo :))

    Özlem

    YanıtlaSil
  47. Kahkaha..! Eğer bir evden kahkaha sesleri yükselmiyorsa çok fena bence... ;)

    YanıtlaSil
  48. mrb inşallah bana çıkarrr:)
    yeni evli biri olarak evlilkte olması gereken 3 şey,kesinlikle aşk evliliği,çiftler arasında saygı ve huzurr:))

    YanıtlaSil
  49. bence ilki ASK, ikinicisi EV ücüncüsü SAYGI :) siralamayi kendime göre ayarladim ama NEYSEEE...

    YanıtlaSil
  50. Hımmm...Bence 3.şey Tencere olsun şekerim.Koca aç bırakılmaya gelmez hehehe:)

    YanıtlaSil
  51. sabır bence. pekte tanımadığın bir adamla aynı evde yaşayacaksın düşünsene. birlikte olmak başka aynı evde yaşamak başka.
    nazan

    YanıtlaSil
  52. sevgilii nonicik.
    evli bir bayan olarak yanıtım...
    1. SAYGI
    2. HOŞGÖRÜ
    3. KENDİNE YAPILMASINDAN HOŞLANMADIĞIN ŞEYİ EŞİNE YAPMA.
    not yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim. mühim olan katılmaktıı, ama hediyeler çok güzel inşallah bana çıkarr :):)

    YanıtlaSil
  53. Saygı? :) Aklıma önce kedi geldi çünkü bizde öyleydi Ev vardı biz vardık bir de Karamel var :)) Ama aslında Sevgi Saygı Bir de Para ( ev) olması lazım diye düşünüyorum :)))) Yani cevabım SAYGI :))) Bildim mi? :)))
    Noni ben tatile gitmedim burdayım bak seni yalnız bırakmıyorum hihihi :) Düğün fotoğraflarını da çok merak ediyorum. Umarım çok eğlenceli geçer kazasız belasız inşallah :))

    YanıtlaSil
  54. aşk, saygı, güven...ve daha bir çok şey aslında... çok zorlandım sınırlandırmada...neden evde kaldığım ortada sanırım...aslında mail yazıyordum :) üşengeçim ne zaman biter bilmem...:) o yüzden buradan da sölim...sağlıklı, huzurlu ve aşk dolu bir ömür diliyorum ben size...Allah bir yastıkta kocatsın...

    YanıtlaSil
  55. kesinlikle sadakat olmalı o olmadan olmaaaz...!

    YanıtlaSil
  56. Evlilik için, bazen kavga etmenin ilişkileri besleyebilen birşey olduğunu farketmek lazım. :)

    YanıtlaSil
  57. Tek kişilik bir kanepe :)

    YanıtlaSil
  58. ps3 ve iki kumandasi olmadan olmaz bu is. ayse marman degilsen tabi.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  59. Hımm,eğlenceli bi konu :)

    Bi evliliğin bissürü olmazsa olmazı var ancak üç tane seçmek gerekirse:
    *hiç bitmiycek bir aşk,
    *hiç tükenmiycek bir tutku,
    *ve tabii parmaktan hiç çıkmıycak bir alyans :)

    YanıtlaSil
  60. Sanirim maddi seylerden bahsediyouz. O sebeple ben "araba" diyorum. O zaman hayat cok daha kolay ve eglenceli oluyor.

    YanıtlaSil
  61. ağvada mayışık mayışık gezinen deli bir kız ..kendinden serinlik verecek büyük bir yatak diyor malum hava sıcak e bide sevdiceğinin sıcaklığı arabistan rusya kalır yanında off nonimmmmmm nasıl bir sıcaktır bu yaw...öptüm sarıldım işallah bu kez ben çıkarım kuradan ...teşekkürler sevgiler nurcan(nur) bys

    YanıtlaSil
  62. Kocamak ve çocuk yapmak için konforlu bir yatak :)) Hihih :)

    YanıtlaSil
  63. bence araba.bol bol gezmek için...

    YanıtlaSil
  64. ya bu sefer benim olacak bunlar.hissediyorum noni:)ve 3. şeye gelince evliliği sürdürebilmek için her iki tarafında sabıra ihtiyacı var bence...biraz gerçekçi oldu ama napim :)

    YanıtlaSil
  65. Aşk, Güven, Biz olabilmek, Süprizler....

    YanıtlaSil
  66. müzik için gerekli olan ne varsa. yani teyp,cd vs. b irlikte geçirdiğiniz zamanı güzelleştirmesi için. bide şu aralar her evlilikte klima şart valla:P

    YanıtlaSil
  67. Pamukşekeri gibi bi koca bu tabi 1. sırada ama olsun (:

    YanıtlaSil
  68. tubiş ankara5/8/10 21:16

    tabi ki sınırsız internet bağlantısı:)))

    YanıtlaSil
  69. persephone5/8/10 21:22

    3.sü de horlayan kocalara horlama bantları :)

    YanıtlaSil
  70. bence huzur, sağlık, mutluluk...

    YanıtlaSil
  71. Yaşım gereği pek bilmesem de tahmin yürütürsem: Sevgi(ama güçlü bir sevgi),Saygı ve sabır olmalı diye düşünmekteyim. Hediyeleride çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  72. Çok klişe belki ama sadakat ve saygı kesinlikle..

    YanıtlaSil
  73. birinci sıraya bunu alalım lütfen: seks :)

    YanıtlaSil
  74. kesinlikle eğlence olmalı yoksa sıkılırlar..bol bol eğlensinler:)

    YanıtlaSil
  75. Tabii ki bir kediiii.Oluşabilecek tüm negatif enerjilere karşı en iyi dertsavardır yumuşacık, haylaz ve sınırsız sevgi dolu bir kedi :)

    YanıtlaSil
  76. çok sona kalmışım! :(
    bence sevgi, saygı, dürüstlük...
    çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  77. pudra şekerli çilek tadı olsun üçüncüsü.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  78. bu arada para derken özel jet aldıracak parayı kastetmiyorum,bireylerin temel ihtiyaçlarını karşılayacak durumu kastediyorum:)

    YanıtlaSil
  79. sevgi,saygı ve güven diyorum tekrar tekrar...

    YanıtlaSil
  80. 2 notebook/netbook... sadece 1 tane olunca hır çıkıyor :)
    biz inatla 1 tanesinde direniyoruz ama arada 2 tv de olsa fena olmaz diyoruz hanii..
    ee bir de dolapta her daim çikolata

    YanıtlaSil
  81. çifte kumrular başlarını sokacak bir ev hayal ettiğimde o evin içinde şömine canlandı canlandırdığım resimde.karşısında içilen közünde bir fincan kahvenin ömür boyu hatrı kalır herhalde
    sevgiler..
    ece kalaycıoğlu

    YanıtlaSil
  82. mmmmm, kucuk bir kopekcik demek istiyorum
    zelda

    YanıtlaSil
  83. Ay ne güzel yorumlar bunlar böyle bayıldım!!! Hepinize katılım için çoook teşekkür ederim fıstıklar, şimdi gelelim kazananı açıklamaya az sonaaaaaa ;)

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...