23 Ağustos 2010

Ben bu hafta sonunda...

Bir acı kahvenin kırk yıl hatırı varsa benim höpürdeterek keyifle içtiğim acı kahveden kalan tek hatıra açtığım bir sürü koli, bunları tek tek yerleştirme ve temizlik oldu :P Cumartesi günü de artık şımartılmayı sonuna kadar haketmiş hanım edasıyla "ben bugün alışverişe arabayla gitmek istiyorum" diye nazlandım beyime...

Gözümüz gibi baktığımız çek çekimiz :P Sormayın o bizim için çok değerli çook :) 24 saat açık süpermarketimiz gecenin bir vakti aşerenler için süper tabii :) Şimdi değil ama stoklar bitince sana başvurucam cicim :P Aşermek diyince neden insanın canı uzak diyarlarda hep olmadık şeyler çeker? Şu aralar Komagene'nin etsiz çiğköftelerini sayıklıyorum da :P Akşam kendimizi güzel bir yemekle ödüllendirmek istedik. Keyifli bir cadde üstünde yer alan Novikov Restaurant zincirine bağlı olan Aist'i tercih ettik. Burayı bu kadar sevmemizin nedeni terasının bizi Bağdat Caddesi'nin cafelerindeymişiz gibi hissettirmesi... Metro ile her yere çok kısa sürede vardıkça, biz İstanbul'da trafiğe nasıl katlandık diye sık sık soruyoruz birbirimize... Anadolu Yakası'ndan Avrupa Yakası'na 1.5 saat gidiş, akşam da 1.5 saat dönüş, dile kolay her gün değerli 3 saatimizi çaldı bizden bu trafik...

Ama yine de insanın kendi ülkesi gibi yok tabii ki... Yoksa pazar gününde bize İstiklal Caddesi'ni andırdığı için eski Arbat'ta bulmazdık kendimizi...

Ve bir hafta sonunu böyle bitirdik. Umarım sizinki de güzel geçmiştir... Hepinize harika bir hafta diliyorum!

7 yorum:

  1. Merhaba. Yeni hayata geçirdiğimiz kitap sitesi projemize renk gelsin diye mini bir yarışma organize ettik. Kitap ödüllü bir yarışma. Yarışmamızı sitenizden duyurarak çekiliş hakkı kazanabilir ve sitemizin tanıtımına destek olabilirsiniz… Yarışma sayfamızın linki: http://www.kitapkolik.net/kitapkolik-net-kitap-odullu-yarisma

    YanıtlaSil
  2. Aaaaa bebek de mi geliyor? :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Kitapkolik; en kısa zamanda bir tanıtım yazısını paylaşacağım blogumda ;)

    Kirazzade yok canım ne bebişi benimkisi gurbet ellerde ona buna aşerme oluyor sadece hiii hiii :)

    YanıtlaSil
  4. :D 2 çeker bazen acayip işe yarıyor aman gözün gibi bak :D

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım arabanıza:))Alışveriş olsunda nasıl olursa olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. :))) çok komiksin :)))
    Havalar hala sıcak galiba oralarda?

    YanıtlaSil
  7. canim benim gurbetlik nasil bisey ben cok iyi bilirim.... umarim oralarda her günün bir öncekinden güzel olsun...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...