27 Ağustos 2010

Bulmaca

2 resim arasındaki tek kara farkı bulunuz :)

20 yorum:

  1. ayh yerim ben onu canım pisi :)

    YanıtlaSil
  2. bu kaç numaraları bakış :)

    1- nonimin beyi ne kadar romantik yahu ne güzel çiçekler almış..bakışı mı

    yada

    2-yahu bu kadın bu evi yeni düzenledi..şimdi sehpanın üstüne çıkıp bir güzel devirip yesem ...sonra al başına belayı ...bu kadın beni direk türkiyeye sürer...bakışı mı :)

    YanıtlaSil
  3. misooo :) çok sevimli ya :))

    YanıtlaSil
  4. oyyy ikinci resimde yakışıklımı yakışıklı birisi var:) çokkk şeker bakmış
    hayatımda gördüğüm en güzel karakedoş:D

    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. hihi şapşal miso:) o zaman serdar ortaçtan miso bey ve tüm miso severler için gelsin, kara biberim vur kadehlere:)

    YanıtlaSil
  6. yandaki piskopat kediye bayildim... o uzerinde oturdugu robottan ben de almayi dusunuyorum bu arada :)

    YanıtlaSil
  7. kırmızı nokta ve altındaki dikdörtgen kısım galiba.


    (google izleyiciler calısıyor mu sizde. bende bugun sorunlu da...)

    YanıtlaSil
  8. Kedi :) Gece gece bakınca görmemişim karanlıkta

    YanıtlaSil
  9. Miso şu gülü mideye nasıl indirsem acaba diye plan yapıyor :)
    Dün 3 defa yeltendi, birinde vazoyu devirmeyi başardı, benden papara yiyince de uzaktan böyle melül melül seyretmekle yetindi hahahahaha :)

    YanıtlaSil
  10. Yafff şimdi farkettim benim yandaki fotom burda ne tuhaf duruyo! gözün biri anyada öteki konyada hilkat garibesi gibiyim aynen tövbe yarabbiiiiii :P

    YanıtlaSil
  11. Garibim nasıl da bakıyor :)

    YanıtlaSil
  12. sol taraftaki iphone 4 - sag taraftaki iphone 3
    ?
    :))

    YanıtlaSil
  13. Çok sevimli ama çok yaramaz duruyor :) Aynı benim yaramaz gibi. Seviyorum kedileri yahu :)

    YanıtlaSil
  14. ama o dünyadaki en güsel kara fark sanki :D:D:D

    YanıtlaSil
  15. Yerim onuu bizim bahçede de tam Miso'luk bir kara kızım var benim bebekken Levent'te bulup bizim evin bahçesine getirdim o gün bugün Kadıköy'Lü :) Gülüne bayıldım kim getirdi acaba? Ne şanslı hatunsun ;) ve bu sabah günaydın kediciğine de bayıldım :)

    YanıtlaSil
  16. Dünya'nın en güzel canlısı, benim kızımın kopyası, yirim onu :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...