04 Ağustos 2010

Çiftlik Koyu & Bayır Çınarı

Bir başka durağımız; Rafet Baba'nın Yeri.... Bayır Köyü'nden geçip Çiftlik Koyu'na varınca bu güzel sahil karşıladı bizi... Gün bitmek üzere olduğu için denize girmeden güneşin batışını seyrettik...
Bayır Köyü'nden dönüşte Bayır Çınarı'nda durup bu ulu çınarın etrafında tur attık... İnanışa göre ağacın etrafında dönen insanlar daha mutlu ve daha uzun yaşam sürerlermiş. Uzun ömrü bilemem ama Derin'in ağacın etrafında dönerken bir yandan da "tüm dünya şekere dönsün" diye dilekte bulunması ile kendimi çok mutlu hissettiğim bir gerçek, çocukların bu saf dünyalarına şahit olmaya bayılıyorum :)
Kocaman bir teşekkür de canım anneme! Çünkü bu güzel yerleri çok önceden keşfedip bizlerle paylaştığı, tüm nazımızı çektiği ve bizi sımsıcak kucakladığı için! Ne demişler ana gibi yar olmaz!

5 yorum:

  1. ne kadar ihtişamlı bir ağaç görüntüsü çok etkileyici

    YanıtlaSil
  2. Harika yerler. O çınarın bir benzerini geçen yıl Kaz Dağları'nda bir köyde görmüştüm.

    YanıtlaSil
  3. Bizimde geçen sene yolumuz düşmüştü :)Çok güzel bir yer..

    YanıtlaSil
  4. Yaaa duygusal mıyım neyim hem Derin'in dileği hem annenle ilgili kısım gözlerimi doldurdu :( ağlayacammm pöfff ANNEMİ ÖZLEDİMMMMMMMM! :)

    YanıtlaSil
  5. Evet çok güzel kendine has yerler açıkçası ben Marmaris'in içini hiç sevmiyorum, hele son halini gördükten sonra iyice midem kalktı, kalitesiz turistler ve onları tavlamaya çalışan salyaları akmış yurdum erkekleri ile doluydu... ama böyle bakir kalmış yerler, gizli koylar çok daha güzel ve özel geliyor bana...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...