04 Ağustos 2010

Losta (Selimiye)

Yıllardır Marmaris ve Datça'ya yolum düşer, Bencik Koyu'nun masmavi sularında yüzer, eski Datça'nın taş evlerinden keyifle geçerim ama bu kadar zamandır Selimiye'ye ayak basmamış olmayı büyük bir kayıp olarak sayıyor ve kendimi ayıplıyorum! Tabii ki herkesin tatil anlayışı farklıdır, ama bana göre tatil sakin bir koya demir atmak demektir. Tatilin olduğu yerde aşırılık olmamalıdır, yalınlık olmalıdır... Selimiye işte bu yalınlığı size sonsuza dek sunuyor...

Selimiye'den geçerken rengarenk bir butik göreceksiniz; ismi Losta... Hediyelik eşyalar ve takıların yer aldığı İstanbul'a kilometrelerce uzak bu şirin butikte canım arkadaşım Evihan'ın ürünlerini de görmek beni çok şaşırttı! Yolu Selimiye'den geçenler Losta'ya uğramak isterse telefon numarası 0252 446 43 07. Keriman Hanım'a fotoğraf çekimine izin verdiği için çok teşekkür ediyorum...

6 yorum:

  1. Çakıl taşlarına bayıldım.Nasıl bir teknikle desenlendirilmişler? Merak ettim. İşçilik mükemmel.

    Bir de kedilerinize..Onları çok seviyorum.Çok özel varlıklar. Benim de hem kedim hem köpeğim var. Onlarsız yaşam düşünemiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Noni,
    Marmaris- Selimiye'den mi bahsediyorsunuz, yoksa Datça'da bilmediğimiz bir Selimiye mi var ? :)

    YanıtlaSil
  3. İmkanım olsa bütün dükkanı alıp dönerdim sanırım. Şimdilik sadece çoook güssel bir kolyeyle yetiniyorum. Yeni döndüm sayılır oralardan ve de Selimiye'deki bu farklı dükkan anılarımda sapasağlam duruyor. Bir gün yolum düşerse sepetimi daha çok dolduracağım kesinlikle. ;)

    YanıtlaSil
  4. Begonvilli Ev bu tekniği ablam anlattı herhangi bir resme tutkal sürüp sonra taşa yapıştırıp çektiğinde resim taşın üstünde kalıyormuş ama ben henüz denemedim, özel bir tutkal mı sürülüyor ablama bir sormam lazım...

    Kurbağa Prensesler ehiii ehiii haklısın okulda tarih ve coğrafya derslerim de hep zayıf geldiydi zatiii :P

    Mine insan hangisine bakacağını şaşırıyor di mi :)

    YanıtlaSil
  5. Nonicim, postlarını okudukca şaşırmaya devam ediyorum... gectiğimiz hafta biz de marmaris-datca arasında mavi yolculuktaydık.. selimiye ve bozburun da karaya cıktık... Losta ya bayıldıkkk.. kedicikli, tosbağalı kolyeler aldıkk.. aklımız mantarlı seramik çiçeklerde kaldı.. selimiye yeni yeni keşfediliyor sanırım... ama yine de epey istanbul plakalı araç vardı... denizi mavi bayraklıydı.. umarım çok çok populer olmaz.. böyle guzel ,sakin kalır.. önümüzdeki yıllardaki rotamızdan biri olacak ..

    seni şimdiden tebrik ediyorum.. çok guzel birgelin olacagına eminim.. burun kırmızı olsa bile:))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Ayyyy ne güzel Zeynepp çok şirin bir yer Selimiye di mi? Ama yavaş yavaş keşfedilmeye başlanmış sanırım çünkü satılık ev fiyatları uçmuş, deniz kenarında 700.000 euroya satılık bir ev varmış şok olduk!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...